Snikpellik Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden (endret) Mr.Duklain skrev (11 minutter siden): Men at man i underholdingindistrien begynner å skrive bra karakterer, som er bra, komplekse og passer inn i verden de er skapt for, og ikke laget for å fylle en kvote. Den aktuelle episoden i Last of Us er et eksempel på alt dette. En av de beste tv-episodene jeg noensinne har sett, tror jeg. Verdensbygging på øverste klasse, og et ganske sjeldent eksempel på glimrende indirekte konvertering fra spill til film. Endret 21 timer siden av Snikpellik 3 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden Snikpellik skrev (1 minutt siden): Den aktuelle episoden i Last of Us er et eksempel på alt dette. En av de beste tv-episodene jeg noensinne har sett, tror jeg. Enig, alikevel velger anti woke å ikke se den på grunn av legningen. Det beviser jo at det ikke handler om gode karakterer og skriving. 4 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden Mr.Duklain skrev (16 minutter siden): Nå tror jeg ikke at hverken anti-woke eller woke trenger å bekjempes. Men at man i underholdingindistrien begynner å skrive bra karakterer, som er bra, komplekse og passer inn i verden de er skapt for, og ikke laget for å fylle en kvote. Det kommende Ghost of Tshushima 2 vil garantert være et knallspill mtp. at det første var bankers. Men anti-woke mafiaen er allerede misfornøyd med en kvinne i spillet. Ikke faen om vi skal mobberne vinne. 4 2 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden Boing_80 skrev (12 minutter siden): Det kommende Ghost of Tshushima 2 vil garantert være et knallspill mtp. at det første var bankers. Men anti-woke mafiaen er allerede misfornøyd med en kvinne i spillet. Ikke faen om vi skal mobberne vinne. Kjemp tappert videre! 3 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden DukeNukem3d skrev (43 minutter siden): Kjemp tappert videre! We will! 2 2 Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden PgUp skrev (2 timer siden): Du skippet den fordi du ikke klarer å se homofile ja hadde de vært hetero hadde du sett den? Trist at du gikk glipp av en av de beste episodene på tv. Nja, rent narrativtmessig er jeg ikke noe stor fan av hverken avsporinger eller kjærlighetskliss uansett. 5 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden (endret) Boing_80 skrev (11 timer siden): Ikke faen om vi skal mobberne vinne. Kjemp kampen videre fra mors kjeller 👍 Lykke til. Endret 10 timer siden av Mr.Duklain 4 Lenke til kommentar
Skrotleif Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden 11 hours ago, Snikpellik said: Den aktuelle episoden i Last of Us er et eksempel på alt dette. En av de beste tv-episodene jeg noensinne har sett, tror jeg. Verdensbygging på øverste klasse, og et ganske sjeldent eksempel på glimrende indirekte konvertering fra spill til film. Klarer ikke å forstå alt skrytet den episoden får. Helt grei episode isolert sett, men det føles ganske meningsløst å bruke så mye tid på to sidekarakterer, og man går virkelig ikke glipp av noe særlig ved å skippe den. Dessuten liker jeg ikke at de tok livet av Bill før Joel og Ellie i det hele tatt kom dit. Han var en av favorittene mine i spillet og jeg hadde sett frem til hans tid sammen med dem. 4 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Ups! Beklager å spre hat 🤭 2 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden DukeNukem3d skrev (32 minutter siden): Ups! Beklager å spre hat 🤭 Ingen her er woke Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Mr.Duklain skrev (6 timer siden): Kjemp kampen videre fra mors kjeller 👍 Lykke til. Mors kjeller faktisk Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) Boing_80 skrev (14 minutter siden): Mors kjeller faktisk Hehe.. Dette er nok et forsøk på projisering. Er det ikke stereotypiskt disse selv, som gror skjegg og bor i mors kjeller?🫣 Endret 3 timer siden av Duriello 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Duriello skrev (10 minutter siden): Hehe.. Dette er nok et forsøk på projisering. Er det ikke stereotypiskt disse selv, som gror skjegg og bor i mors kjeller?🫣 Hahaha Jeg lo godt nå fordi jeg er langt fra å bo i mors kjeller. Mors kjeller faktisk 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Duriello skrev (17 minutter siden): Hehe.. Dette er nok et forsøk på projisering. Er det ikke stereotypiskt disse selv, som gror skjegg og bor i mors kjeller?🫣 Jeg bodde hos mors kjeller i 2017. Det var praktisk, bare å gå opp en trapp for frokost eller middag. Eller hvis man følte for å se en fotballkamp med noen. Problemet ble etterhvert at det er godt å få litt fred av og til også.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå