jjkoggan Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden DukeNukem3d skrev (1 minutt siden): Og slik går nå dagen i woke-land 🙄 Terroristen er muslim alle muslimer er terrorister Er dette logikken i anti-woke land? 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden (endret) jjkoggan skrev (1 minutt siden): Terroristen er muslim alle muslimer er terrorister Er dette logikken i anti-woke land? Jeg vet ikke, jeg har stadig fått høre at fordi jeg er imot kansellering av maleri, nissene på låven og alle mulige latterlige greier så "støtter jeg Putin fordi han er også anti-woke". Så det er deres egen logikk dette Endret 18 timer siden av DukeNukem3d 7 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden DukeNukem3d skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke, jeg har stadig fått høre at fordi jeg er imot kansellering av maleri, nissene på låven og alle mulige latterlige greier så "støtter jeg Putin fordi han er også anti-woke". Så det er deres egen logikk dette Det er korrekt logikk. Hvis du støtter noe som Putin promoterer så hjelper du Putin med det han ønsker selv om du mener han er forkastelig. 2 Lenke til kommentar
Jojimbo Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden 8 minutes ago, jjkoggan said: Det er korrekt logikk. Hvis du støtter noe som Putin promoterer så hjelper du Putin med det han ønsker selv om du mener han er forkastelig. Det er noe av det mest idiotiske jeg har hørt. Tror du virkelig på det? 6 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Jojimbo skrev (2 minutter siden): Det er noe av det mest idiotiske jeg har hørt. Tror du virkelig på det? Når du promoterer noens propaganda så hjelper du dem med deres propaganda. 1 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden jjkoggan skrev (17 minutter siden): Det er korrekt logikk. Hvis du støtter noe som Putin promoterer så hjelper du Putin med det han ønsker selv om du mener han er forkastelig. Faktisk det dummeste jeg har lest her inne noen gang. Gratulerer 4 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden (endret) Jojimbo skrev (2 timer siden): Det jeg mener er at vi ser en naturlig balansering. Store selskaper begynner å innse at det ikke lønner seg å pushe identitetspolitikk inn i underholdning, fordi publikum reagerer negativt. Dette er en del av et bredere skifte, hvor høyresiden vokser frem etter en periode med venstrevridd dominans. Historien viser oss at politikk og samfunn ofte fungerer som et pendel, der venstresiden vinner frem i lettere tider, og høyresiden i tøffere tider. Nå ser vi at tauet som har vært dratt for langt mot venstre, begynner å trekkes tilbake. Balansen ligger i sentrum, og det er der politikken fungerer best. Problemet oppstår når den ene siden drar for langt, som vi nå ser med globalistiske og ideologiske tilnærminger. Er du fornøyd nå, med trump som president? Endret 18 timer siden av PgUp 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Gargantua skrev (1 time siden): "Poenget" - som om du har noe - er at du slår anti-woke i hartkorn med nynazister, og er skyldig i den logiske tankefeilen guilt by association. Du er også farlig nær hitling, en annen uredelig og logisk ugyldig argumentasjon. Dette har jeg arrestert dere woke-forkjempere for utallige ganger her i tråden, og jeg begynner å bli lei av det. Når dere ikke har noen gyldige argumenter, kommer grumset opp til overflaten, og dere bare klør etter å kalle alle som ikke bifaller woke-hysteriet for høyreekstreme, reaksjonære og det som verre er. Desto mer dere taper diskusjonen, jo mer kommer ekstreme hersketeknikker ut av treverket. Det kalles kognitiv dissonans. Reaksjonen må være uproposjonalt kraftig, for dere vet innerst inne at dere tar feil. Dere har da flere ganger kalt oss som kritiserer anti woke for ytre venstre. 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden (endret) .. bug Endret 18 timer siden av PgUp Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden DukeNukem3d skrev (12 minutter siden): Faktisk det dummeste jeg har lest her inne noen gang. Gratulerer Skjerp deg. 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Jojimbo skrev (21 minutter siden): Det er noe av det mest idiotiske jeg har hørt. Tror du virkelig på det? Skjerp deg også. 1 Lenke til kommentar
Jojimbo Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden 51 minutes ago, mandodiao said: Mulig det, men personlig ser jeg ikke problemene tydlig nok til at jeg klarer å forstå frykten/misnøyen. Jeg kan se inkludering av kjønn, hudfarger,legninger etc. Jeg kan og forstå at det har vært et fokus i underholdningsbransjen. Jeg konsumerer jo diverse underholdning, så og si daglig. Mye bra, mye dårlig. Når problemene presenteres her, så opplever jeg det ofte som tynt, og jeg tenker ofte at den spesifikke misnøyen bunner ut i noe dypere enn at underholdningen bare er dårlig. F.eks. Den nye Fallout-serien ble slaktet før den var produsert, i tråder som jeg leste for at jeg gledet meg. Nå har ikke jeg oppsøkt anti-woke sine beskrivelser i ettertid, men det har vertfall blitt stille her. Det er tydelig at dine responser ofte er rettet mot de som er kritiske til woke-kulturen, noe som gjør at du fremstår mer partisk enn balansert i debatten. Når det gjelder Fallout-serien, var jeg blant de som uttrykte skepsis fordi tidligere flopper og trender innen franchises har gitt grunn til bekymring. Frykt er ikke en del av det jeg opplever, kun en sterk misnøye. Det er viktig å understreke at de som reagerer på overrepresenterte minoriteter og woke innhold ikke oppfant dette begrepet ut av ingenting. Mønstrene har blitt for tydelige til å ignorere. Jeg startet med mindre kritikk, men når en stadig større del av bransjen følger den samme oppskriften, er det vanskelig å ikke bli mer bevisst på det. Det handler ikke om å lete etter problemer, men om å observere hvordan endringer påvirker opplevelsen av innhold. 2 1 Lenke til kommentar
Jojimbo Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden 26 minutes ago, jjkoggan said: Når du promoterer noens propaganda så hjelper du dem med deres propaganda. Den logikken er ikke bare idiotisk, den er også direkte farlig. Å si at noen støtter Putin fordi de deler én enkelt mening med ham, er en aggressiv og urimelig påstand. I så fall kan jo samme logikk brukes mot deg: Hvis du støtter noe som en diktator eller ekstremist tilfeldigvis også mener, er du da en støttespiller for dem? Det er absurd. Vi må kunne ha nyanserte meninger uten å bli koblet til de verste menneskene i verden. 5 1 Lenke til kommentar
Jojimbo Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden 15 minutes ago, PgUp said: Er du fornøyd nå, med trump som president? Jeg så på USA valget som en valgkamp mellom to onder, jeg er mer fornøyd med at Trump ble president enn om Harris hadde blitt det, og det syntes flesteparten av de som valgte også vil jeg tro. 3 Lenke til kommentar
Jojimbo Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden 13 minutes ago, PgUp said: Skjerp deg også. Hva skal jeg skjerpe meg med? Det er faktisk noe av den dummeste kommentaren jeg har hørt her inne til nå.. Skal jeg lyve eller og la det gå hus forbi? Dette betyr at du mener det samme vil jeg tro. Helt utrolig og fjernt. 6 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Jojimbo skrev (16 minutter siden): Å si at noen støtter Putin fordi de deler én enkelt mening med ham, Det sa jeg ikke. Jeg sa at du hjelper Putin med det han ønsker. Putin promoterer propaganda for å skape konflilkt blant amerikanere. Hvis du gjentar propagandaen hans så støtter du det han ønsker selv om du ellers mener han er forkastelig. 1 Lenke til kommentar
Jojimbo Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) 10 minutes ago, jjkoggan said: Det sa jeg ikke. Jeg sa at du hjelper Putin med det han ønsker. Putin promoterer propaganda for å skape konflilkt blant amerikanere. Hvis du gjentar propagandaen hans så støtter du det han ønsker selv om du ellers mener han er forkastelig. Det endrer ikke på noe. Hvis vi skal følge den logikken, betyr det at alle som uttrykker kritikk mot woke, uansett grunnlag, blir redusert til å være verktøy for Putins agenda? Det er en farlig og forenklet måte å se på verden. Kritikk av ideologiske trender som woke handler ikke om å støtte propaganda – det handler om reelle bekymringer mange deler. Å avfeie det som 'hjelp til Putin' gjør bare diskusjonen mer polarisert og hindrer oss i å diskutere sakens kjerne på en konstruktiv måte. Så skjerp dere! Endret 17 timer siden av Jojimbo 6 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Jojimbo skrev (1 minutt siden): Det endrer ikke på noe. Hadde alle ignorert Putins propaganda ville det hatt mindre effekt på amerikansk politikk. Sosial medie har største effekt når et større antall gjentar det, det er hvordan det fungerer. 1 Lenke til kommentar
Jojimbo Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) 15 minutes ago, jjkoggan said: Hadde alle ignorert Putins propaganda ville det hatt mindre effekt på amerikansk politikk. Sosial medie har største effekt når et større antall gjentar det, det er hvordan det fungerer. Så nå er all kritikk av woke plutselig propaganda fra Putin? Dette er en fantastisk idiotisk påstand som kun tjener til å kneble debatten. Sosiale medier forsterker meninger som allerede eksisterer, ikke fordi folk blindt følger en diktators agenda. Å koble dette til Putin er en enkel måte å unngå en reell diskusjon på. Men for all del, fortsett å spy ut urasjonelle konklusjoner. edit: Og du tok ikke tak i mitt motsvar, for det vet du at du taper på. Endret 17 timer siden av Jojimbo 5 1 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Jojimbo skrev (2 minutter siden): Så nå er all kritikk av woke plutselig propaganda fra Putin? Dette er en fantastisk idiotisk påstand som kun tjener til å kneble debatten. Sosiale medier forsterker meninger som allerede eksisterer, ikke fordi folk blindt følger en diktators agenda. Å koble dette til Putin er en enkel måte å unngå en reell diskusjon på. Men for all del, fortsett å spy ut urasjonelle konklusjoner. edit: Og du tok ikke tak i mitt motsvar, for det vet du at du taper på. Det er idiotisk å si at støtte for noens politikk ikke hjelper de som ønsker denne politikken uansett hvem det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå