rabler Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober 10 hours ago, fokkeslasken said: Så vidt jeg har hørt dreide det seg om at en haug med anmeldere ble invitert til å teste spillet, og de som likte spillet etter testen fikk egne nøkler for å skaffe seg en review-kopi. Et veldig godt eksempel på at du ikke skal tro alt du hører. 4 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober 10 hours ago, Morromann said: For å svare på tiltale igjen og jeg gidder ikke å lese mesteparten av innlegget og ihvertfall ikke linkene(som sagt så er svømming i denne tråden 100% uaktuelt for meg); nei det er ingen "bothsideisme". Det er en "NOsideisme". Jeg er en nordmann som lever i Norge, har kun stemmerett i Norge og det er den virkeligheten jeg forholder meg til. Punktum. Og selv den virkeligheten sliter du åpenbart med siden du omfavner dette anti-woke-tullet… 3 1 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober 2 hours ago, fredrik2 said: Gidder ikke, vi bor uppenbart i helt forskjelliga världar och jag tror du är rätt alene i din men några forum brukare har du nog med dig. Jag tog upp ett enkelt eksempel på något som har hänt i Norge och som visar på ett fenomen. Kalla det vad du vill, många skulle kalla det woke. Woke kan förövrigt både vara bra och dåligt (överdrivet). Du tok opp ett eksempel på noe du trodde var "woke", men så viser det seg veldig raskt at det er en ikke-sak. Som all annen woke-kritikk. Absolutt alle eksemplene dere kommer med viser seg å være noe annet enn det dere påstår. For å tro at woke er en greie må man visst være både blind og dum. 🙄 4 Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober 7 minutes ago, rabler said: For å tro at woke er en greie må man visst være både blind og dum. 🙄 IGN ga Dragon Age: The Veilguard 9 av 10. Spillet er fullt av transing. Anmelderen (Leana Hafer) er ..... *drumroll* transe selv! Du må være ganske blind og dum for å ikke se at dette skurrer. 5 1 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober Gargantua skrev (6 minutter siden): IGN ga Dragon Age: The Veilguard 9 av 10. Spillet er fullt av transing. Anmelderen (Leana Hafer) er ..... *drumroll* transe selv! Du må være ganske blind og dum for å ikke se at dette skurrer. Transing faktisk. Du skuler ikke hvem du er. 4 1 2 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober 2 minutes ago, Gargantua said: IGN ga Dragon Age: The Veilguard 9 av 10. Spillet er fullt av transing. Anmelderen (Leana Hafer) er ..... *drumroll* transe selv! Du må være ganske blind og dum for å ikke se at dette skurrer. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Søt konspirasjonsteori. Hvorfor får spillet 10/10 hos GameRant? Hvorfor får spillet 10/10 hos Press-Start Hvorfor får spillet 10/10 hos Checkpoint Gaming Hvorfor får spillet 10/10 hos CGMagasin Og mange 90+/100 mange 9/10. Har du flere idiotiske teorier? 6 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober rabler skrev (14 minutter siden): HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Søt konspirasjonsteori. Hvorfor får spillet 10/10 hos GameRant? Hvorfor får spillet 10/10 hos Press-Start Hvorfor får spillet 10/10 hos Checkpoint Gaming Hvorfor får spillet 10/10 hos CGMagasin Og mange 90+/100 mange 9/10. Har du flere idiotiske teorier? Oh shit. Du kommer med fakta han er bare følelser. Checkmate. 6 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober (endret) rabler skrev (1 time siden): Og selv den virkeligheten sliter du åpenbart med siden du omfavner dette anti-woke-tullet… Hvorfor lyver du? Jeg har ikke skrevet et j*vla sted at jeg omfavner noe anti-woke-tull? Kan du linke til innlegget hvor jeg gjør det? Men jeg regner med at mobben kommer til å gi deg opp-stemmer selv etter at jeg har påpekt dette for deg. For en pøl av en "diskusjonstråd" dette er. Endret 30. oktober av Morromann 3 1 Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober (endret) 4 minutes ago, Morromann said: Hvorfor lyver du? Jeg har ikke skrevet et j*vla sted at jeg omfavner noe anti-woke-tull? Kan du linke til innlegget hvor jeg gjør det? Men jeg regner med at mobben kommer til å gi deg opp-stemmer selv etter at jeg har påpekt dette for deg. For en pøl av en "diskusjonstråd" dette er. Du, Morromann, har jeg ansett som min meningsmotstander her i tråden, men her må jeg forsvare deg. Du har aldri støttet anti-woke. Fakta er ikke så viktig for rabler og kompani. Endret 30. oktober av Gargantua 7 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober (endret) Gargantua skrev (7 minutter siden): Du, Morromann, har jeg ansett som min meningsmotstander her i tråden, men her må jeg forsvare deg. Du har aldri støttet anti-woke. Fakta er ikke så viktig for rabler og kompani. Det er vel helst det at det er enkelte som får kick av å slenge ut så mange personangrep som mulig i alle tråder de kommer over. Veldig lite modent og veldig lite voksent. Og derfor gidder jeg ikke mer av dette. Jeg har prøvd å bringe inn rasjonelle observasjoner av dette men noen tåler det ikke og det ender opp med personangrep, beskyldninger, stråmenn og regelrette løgner om hva jeg står for. Så denne tråden gidder ikke jeg mer, med mindre noen usaklige beskyldninger slenges på som jeg må korrigere. Politikk har dette ihvertfall ikke noe med å gjøre. Dette minner om VGD på sitt verste. Jeg ser at det mølet av et innlegg hvor jeg beskyldes for dette allerede har fått opp-stemmer. Bombe. Endret 30. oktober av Morromann 2 1 Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober 48 minutes ago, rabler said: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Søt konspirasjonsteori. Hvorfor får spillet 10/10 hos GameRant? Hvorfor får spillet 10/10 hos Press-Start Hvorfor får spillet 10/10 hos Checkpoint Gaming Hvorfor får spillet 10/10 hos CGMagasin Og mange 90+/100 mange 9/10. Har du flere idiotiske teorier? Dette er klassisk astroturfing. Astroturfing er en form for skjult markedsføring eller propaganda hvor en organisasjon eller gruppe gir inntrykk av at det finnes bred, organisk støtte for en sak, et produkt eller en idé, når denne støtten egentlig er kunstig skapt og kontrollert. Navnet kommer fra "AstroTurf," et merke for kunstgress, som symboliserer at støtten er konstruert snarere enn ekte "grasrot"-støtte. I praksis skjer astroturfing ved at bedrifter, politiske grupper eller PR-byråer oppretter falske profiler, betaler folk for å skrive positive anmeldelser, eller manipulerer sosiale medier og forumtråder. Dette kan skape en illusjon av at det finnes betydelig entusiasme eller støtte blant publikum, når den faktiske støtten er enten minimal eller helt fraværende. 4 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober (endret) Gargantua skrev (10 minutter siden): Dette er klassisk astroturfing. Astroturfing er en form for skjult markedsføring eller propaganda hvor en organisasjon eller gruppe gir inntrykk av at det finnes bred, organisk støtte for en sak, et produkt eller en idé, når denne støtten egentlig er kunstig skapt og kontrollert. Navnet kommer fra "AstroTurf," et merke for kunstgress, som symboliserer at støtten er konstruert snarere enn ekte "grasrot"-støtte. I praksis skjer astroturfing ved at bedrifter, politiske grupper eller PR-byråer oppretter falske profiler, betaler folk for å skrive positive anmeldelser, eller manipulerer sosiale medier og forumtråder. Dette kan skape en illusjon av at det finnes betydelig entusiasme eller støtte blant publikum, når den faktiske støtten er enten minimal eller helt fraværende. Holy shit, dette var nye nivåer med cope fra deg. Går virkelig imot narrativet at et såkalt woke spill kan være bra. Klassisk at du måtte insette din egen virkelighet/ konspirasjon for å fortsette dit eget narrativ. Postet feil link. Nå er det riktig. 0% negative anmeldelser. Av 51 anmeldelser. På tide å Innrøme at du tok feil og at anti woke greiene er noe sprøyt høyresiden fra USA pusher for lette penger på youtube. https://www.metacritic.com/game/dragon-age-the-veilguard/ Endret 30. oktober av PgUp 4 1 1 Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober 9 minutes ago, PgUp said: Holy shit, dette var nye nivåer med cope fra deg. Går virkelig imot narrativet at et såkalt woke spill kan være bra. Klassisk at du måtte insette din egen virkelighet/ konspirasjon for å fortsette dit eget narrativ. Postet feil link. Nå er det riktig. 0% negative anmeldelser. Av 51 anmeldelser. På tide å Innrøme at du tok feil og at anti woke greiene er noe sprøyt høyresiden fra USA pusher for lette penger på youtube. https://www.metacritic.com/game/dragon-age-the-veilguard/ Tja. Tar jeg feil? John Epler (creative director for BioWare) sa for fem år siden at han skulle ønske at han kunne se frasen "a triumphant return to form" fra minst én anmelder når spillet var ferdig. Fem år senere ser vi nøyaktig den ordlyden i to anmeldelser (den øverste og nederste i bildet under), og "return to form" i tre andre. Påfallende, syns du ikke? Hvis ikke dette er kjøpte anmeldelser og astroturfing, så vet ikke jeg. Og når anmelderne er håndplukket av utgiver, er det ikke så snodig at alle blir positive. 3 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober Gargantua skrev (3 minutter siden): Hvis ikke dette er kjøpte anmeldelser og astroturfing, så vet ikke jeg. Det kan jo være aliens også. Eller chemtrails. 6 1 Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober 3 minutes ago, Red Frostraven said: Det kan jo være aliens også. Eller chemtrails. Var det det beste motsvaret du klarte å hoste opp? Lavmål, selv fra deg. Bevisene lyser mot deg, og det eneste du klarer å pipe er "Eeeeeh! Aliens! Chemtrails!" Patetisk. 6 Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober 32 minutes ago, Morromann said: Det er vel helst det at det er enkelte som får kick av å slenge ut så mange personangrep som mulig i alle tråder de kommer over. Veldig lite modent og veldig lite voksent. Ikke noe å bry seg med folk som ikke har argumenter og kommer bare med latterutbrudd døgnet rundt. Vedkommende er sikkert veldig glad 😊 Normalt sett modereres sånt, men ikke en gang moderatorene gidder å lese denne tråden og alle veggene av tekst som repeterende limes inn fra et ferdig manus 3 Lenke til kommentar
fredrik2 Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober 2 hours ago, Red Frostraven said: Jeg inviterer deg til å møte meg i virkeligheten, og du avslår. Du kan stappe de vikarierende argumentene og sure druene hvor enn du ønsker, og heller svare på de enkle spørsmålene jeg stiller. Er de vanskelige..? Eller er det svarene DINE på spørsmålene mine DU ikke liker? For det er jo slik det fremstår, når du nekter å svare på enkle spørsmål. Jag har inga problem att svara på dina triviella spörsmål men vad är poängen? Min svar kommer ju inte göra någon som helst forskjell. Finns absolut ingen logisk rationel vei fra dina spörsmål till din slutsats. Du håller på med värsta sortens konspirationsteorier och du er djupt inne i dem. Men jag kan svara på dina spörsmål. "Er det noe de ikke har lov til å mene, mener du?" De kan mena vad de vill. "Er det galt av dem å mene eller oppleve at det er rasistisk?" Nei, de kan göra men det er rätt få som upplever den aktualla rollen som rasistisk. "Er anti-woke i tråden som mener at Red Thread Games og DEI er rasistisk woke -- i og med at de klager på rasisme mot hvite?" Ingen aning. "Er kristenkonservative og anti-woke sine reaksjoner på OL-seremonien woke?" Nei, de er ikke vad man normalt kallar woke. Woke er liknande tankesätt fra venstern och liberala. Men det är ju fra deras perspektiv uppenbart väldigt likt. De blir kränkta och tycker alla andra ska hålla med dem. Du håller antagligen ikke med dem och tycker det blir fel. Så vad skulle det där göra för forskjell? 4 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober (endret) Gargantua skrev (20 minutter siden): Tja. Tar jeg feil? John Epler (creative director for BioWare) sa for fem år siden at han skulle ønske at han kunne se frasen "a triumphant return to form" fra minst én anmelder når spillet var ferdig. Fem år senere ser vi nøyaktig den ordlyden i to anmeldelser (den øverste og nederste i bildet under), og "return to form" i tre andre. Påfallende, syns du ikke? Hvis ikke dette er kjøpte anmeldelser og astroturfing, så vet ikke jeg. Og når anmelderne er håndplukket av utgiver, er det ikke så snodig at alle blir positive. Passer ikke bra da at de fleste av 51 anmeldelsene var positive, mens 0% var direkte negative.... 51 anmeldere var kjøpt og betalt? Right... At 2 anmeldelser bruke en typisk klisjé anmelder uttrykk er da virkelig ikke bevis på noe som helst. Er vel derfor han påstod han sa det, for det er typisk noe anmeldere skriver. Tror du så utrolig lett på Konspirasjoner du dikter opp selv? Visste at ytre høyre var glad i å mekke Konspirasjoner for å beskytte sitt narrativ, men dette var et nytt nivå, goddamn. Endret 30. oktober av PgUp 1 2 Lenke til kommentar
fredrik2 Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober 1 hour ago, rabler said: Du tok opp ett eksempel på noe du trodde var "woke", men så viser det seg veldig raskt at det er en ikke-sak. Som all annen woke-kritikk. Absolutt alle eksemplene dere kommer med viser seg å være noe annet enn det dere påstår. For å tro at woke er en greie må man visst være både blind og dum. 🙄 Du har ingen aning om vad woke är som alla som har läst några inlägg i tråden vet. Saken var uppenbart woke men eftersom woke ikke har tagit över Norge så blev det en ikke sak. Tycker det er lite tröttsamt med alla dessa påhopp. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå