rabler Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober (endret) 2 minutes ago, Gargantua said: Nei, fordi du ikke følger med i kulturkrigens ordskifte. Fri og bevare at du skal høre en annens mening. Ta et steg tilbake og prøv å lære noe, sett fra et annet lands ståsted, og forstå hvor koko dette skattefinansierte spillet er, og hvor patetisk Tørnsquists offerrolle er. Sorry. Folk som forsvarer hatkampanjer gidder jeg verken høre på eller ta alvorlig. 🤮 Endret 16. oktober av rabler 7 1 Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober 2 minutes ago, rabler said: Sorry. Folk som forsvarer hatkampanjer gidder jeg verken høre på eller ta alvorlig. 🤮 Du har jo ikke sett videoen, engang! Går det an å ha mer skylapper og være mer forutinntatt? 7 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober Just now, Gargantua said: Du har jo ikke sett videoen, engang! Går det an å ha mer skylapper og være mer forutinntatt? Det er noe av det mest patetiske jeg har sett. Det tok mindre enn tretti sekunder før løgnene kom. Dette var rett og slett søppel av verste sort. "… known rasist CEO Ragnar Tørnquist…" 5 1 Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober (endret) 25 minutes ago, rabler said: Det er noe av det mest patetiske jeg har sett. Det tok mindre enn tretti sekunder før løgnene kom. Dette var rett og slett søppel av verste sort. "… known rasist CEO Ragnar Tørnquist…" Ragnar skrev 2. juli 2015: "Our team is predominantly white and male. That's unfortunate". Bevis på timestamp 2:04 i videoen. Det er en rasistisk uttalelse. Kilde: https://www.reddit.com/r/KotakuInAction/comments/1f6muix/ragnar_tørnquist_of_red_thread_games_about_the/ Endret 16. oktober av Gargantua 3 2 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober (endret) 6 minutes ago, Gargantua said: Ragnar skrev 2. juli 2015: "Our team is predominantly white and male. That's unfortunate". Bevis på timestamp 2:04 i videoen. Det er en rasistisk uttalelse. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Å kjære vene. Vi er fremdeles på den? Nei det er ikke en rasistisk uttalelse og Ragnar er ikke en rasist, men dette viser veldig godt hva slags idioti som er grunnlaget for dette anti-woke-våset. Endret 16. oktober av rabler 7 Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober Just now, rabler said: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Å kjære vene. Vi er fremdeles på den? Nei det er det en rasistisk uttalelse og Ragnar er ikke en rasist, men dette viser veldig godt hva slags idioti som er grunnlaget for dette anti-woke-våset. Hvorfor ler du? Er det en forsvarsmekanisme du bruker når du innser at du har driti deg ut og får bevis slengt i trynet? 6 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober Just now, Gargantua said: Hvorfor ler du? Er det en forsvarsmekanisme du bruker når du innser at du har driti deg ut og får bevis slengt i trynet? Jeg ler fordi påstanden er latterlig dum… 7 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober Ragnar er en nyttig idiot, men langt fra noen rasist. Han er bare en av mange som roper høyt om noe han selv deltar i, i.e bare ansette hvite. Men at det skulle være negativt at minoriteter er representert på ulike arenaer er vanskelig å forstå, og ingen kan forklare hvorfor det skulle være det. 2 Lenke til kommentar
Poppmunn Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober Man kan jo lure på hvor mye Ragnar mener det han sier, eller om han bare sier det for å få en enkel stjerne i boka. Samme gjelder de som sier at Friends eller lignende serier hadde for lite mangfold. Tipper de fleste som sier sånt egentlig bryr seg fint lite om det. 3 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober Friends er jo litt merkelig da. Det foregår sentral i New York, og det er bare hvite mennesker i serien. Man kan jo lure på hvorfor. 1 1 Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober jjkoggan skrev (10 timer siden): Minoriteter på landslager er viktig fordi det kan gi minoriteter rollemodeller som gjør dem mer intersannt i norsk kultur og vise etniske nordmenn at de kan delta. Det kan hjelpe med integrering «problemet» For mitt vedkommende er en innvandrer godt nok integrert om vedkommende kan språket, er i jobb, ikke kriminell og respekterer norske normer og regler. De trenger ikke spille håndball, gå på ski, spise brunost eller gå med lusekofte, akkurat som nordmenn ikke trenger det heller. 6 Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober PgUp skrev (5 timer siden): Finnes det anti wokere som ikke er hvite hetero menn? Det kan ikke være mange. Her er noen https://www.ark.no/produkt/boker/dokumentar-og-faktaboker/kanseller-meg-hvis-du-kan-9788203399749 https://www.vg.no/nyheter/i/JQrz88/jack-chen-20-er-anti-woke 4 1 Lenke til kommentar
Poppmunn Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober Krig og fred skrev (4 timer siden): Friends er jo litt merkelig da. Det foregår sentral i New York, og det er bare hvite mennesker i serien. Man kan jo lure på hvorfor. Fordi den handler om seks hvite mennesker som hovedsakelig omgås hvite. Et ganske vanlig scenario som var helt greit å vise på 90-tallet, men som først har blitt ansett som et "problem" de siste åra. Serien har likevel fans over hele verden, også i land hvor det er få hvite. Kanskje dette med hudfarge og representasjon ikke er så viktig likevel? 5 Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober rabler skrev (8 timer siden): Jeg aner ikke hvem Smash JT er. Enda en rightwing grifter. Bruker det samme retoriske trikset om at kristiserer man et fåtall giftige troll på internett, kritiserer man alle gamere. Få et fåtall til å bli alle. Overbevis mange nok til at det giftige fåtallet representerer grasrota. Reaksjonisme 101. 6 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober rabler skrev (10 timer siden): kritikk, ja… 🙄 skikkelig saklig kritikk, gitt. Slikt må man vel bare tåle? De stakkarslige lille antiwokerne må jo få utløp for sinnet sitt på en eller annen måte 🤢 Da blir jo spørsmålet hvordan man skal lese dette. Du kaller jo flesteparten i denne tråden for anti-wokere også. Er det slik du ser på de som er i denne tråden - altså at de ville gjort noe slikt? jeg håper ikke det. 4 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober PgUp skrev (10 timer siden): Finnes det anti wokere som ikke er hvite hetero menn? Det kan ikke være mange. Nå har jeg hørt det så mange ganger at jeg må spørre. Hva er en anti-woker? Her brukes det jo sågar av folk som sier woke ikke finnes ... men anti-wokere finnes? Ok... 4 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober rabler skrev (9 timer siden): HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Å kjære vene. Vi er fremdeles på den? Nei det er ikke en rasistisk uttalelse og Ragnar er ikke en rasist, men dette viser veldig godt hva slags idioti som er grunnlaget for dette anti-woke-våset. Jeg tror heller ikke han er rasist, men det var likevel en rasistisk uttalelse. Påpeker du ytre trekk og hefter ved en antagelse ved det, da sier du noe rasistisk. 3 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober Krig og fred skrev (8 timer siden): Ragnar er en nyttig idiot, men langt fra noen rasist. Han er bare en av mange som roper høyt om noe han selv deltar i, i.e bare ansette hvite. Men at det skulle være negativt at minoriteter er representert på ulike arenaer er vanskelig å forstå, og ingen kan forklare hvorfor det skulle være det. Har noen påstått dette? 6 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober AtterEnBruker skrev (1 time siden): Enda en rightwing grifter. Bruker det samme retoriske trikset om at kristiserer man et fåtall giftige troll på internett, kritiserer man alle gamere. Få et fåtall til å bli alle. Overbevis mange nok til at det giftige fåtallet representerer grasrota. Reaksjonisme 101. Ah. Sånn som "rabler" omtaler de som er uenige da. Skjønner. 7 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober (endret) Gargantua skrev (11 timer siden): Kanskje vi kan høre Smash JT sin analyse av Dustborn og Tørnquist, siden vi ikke får lov? Er det lov å få høre en amerikaners syn på saken? Nok en useriøs anti-journalistisk anti-faktuell kulturkrig-anmelder som lyger og manipulerer fra første sekund, som forsøker å fortelle hva du skal mene, uten å forklare eller å begrunne hvorfor. Se når han kaller Tørnquist rasistisk, for konkret eksempel for hvor lavt nivå videoen holder. Derfor spør jeg om det ikke finnes 1 seriøs anmelder som deler deres oppfatning -- der er jo bare MAGA. Som gjelder Nerdrotic, the Quartering og the Critical Drinker også -- hvor sistnevnte blander useriøs satire/kritikk med faktuell kritikk. Som viser seg å bære farligere for enkelte, som tar satiren/ideologien alvorlig. --- Det er jo helt forståelig at Red Thread Games ikke forstår hvor irrasjonell kritikk kommer fra, da den er irrasjonell. Les dere opp på historien eller se starten på en long-play for å se den faktiske historien. Eller hør på seriøse kilder, som forklarer hvorfor folk misforstår. --- Som tar oss til kanselleringen: Se kommentarene på anmeldelser som ikke kaller Dustborn dårlig, og på videoer av folk som spiller spillet. Det er samme usakelige misinformerte kritikk som ligger til grunn. Endret 17. oktober av Red Frostraven 5 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå