Spillredaksjonen Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 Imponerende fan-trailer viser hvordan et Ringenes Herre-spill kunne sett ut i Unreal Engine 5 Les hele saken på Gamer.no» 2 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 Godt jobbet av en fan til å revampe scener fra filmene og over til CGO via Unreal 5! 1 Lenke til kommentar
Revie Skrevet 8. august 2022 Del Skrevet 8. august 2022 Fine bilder! Med den potensielle katastrofen Rings of Prime rundt hjørnet, vet noen hvordan rettighetene rundt spill i dette universet er for tida? Amazon har ingen interesse av å ivareta Tolkiens verker, så vi kan vel ikke vente kvalitetsspill (heller) fra den kanten om de sitter på rettighetene til det også. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 8. august 2022 Del Skrevet 8. august 2022 Revie skrev: Fine bilder! Med den potensielle katastrofen Rings of Prime rundt hjørnet, vet noen hvordan rettighetene rundt spill i dette universet er for tida? Amazon har ingen interesse av å ivareta Tolkiens verker, så vi kan vel ikke vente kvalitetsspill (heller) fra den kanten om de sitter på rettighetene til det også. Trenger ikke holde seg 100% til originalen for å ha noen kvalitet. 1 Lenke til kommentar
Revie Skrevet 8. august 2022 Del Skrevet 8. august 2022 (endret) Iki skrev (1 time siden): Revie skrev (8 timer siden): Fine bilder! Med den potensielle katastrofen Rings of Prime rundt hjørnet, vet noen hvordan rettighetene rundt spill i dette universet er for tida? Amazon har ingen interesse av å ivareta Tolkiens verker, så vi kan vel ikke vente kvalitetsspill (heller) fra den kanten om de sitter på rettighetene til det også. Vis sitat Trenger ikke holde seg 100% til originalen for å ha noen kvalitet. Det er jeg ikke uenig i. Baserer det på det jeg har sett og hva jeg har hørt skjer i første sesongen. I tillegg har jeg Wheel of Time friskt i minne. Men er det noen som vet om de også sitter på rettighetene til spill i universet? Endret 8. august 2022 av Revie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå