Gå til innhold

Imponerende fan-trailer viser hvordan et Ringenes Herre-spill kunne sett ut i Unreal Engine 5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fine bilder!

Med den potensielle katastrofen Rings of Prime rundt hjørnet, vet noen hvordan rettighetene rundt spill i dette universet er for tida? Amazon har ingen interesse av å ivareta Tolkiens verker, så vi kan vel ikke vente kvalitetsspill (heller) fra den kanten om de sitter på rettighetene til det også.

Lenke til kommentar
Revie skrev:

Fine bilder!

Med den potensielle katastrofen Rings of Prime rundt hjørnet, vet noen hvordan rettighetene rundt spill i dette universet er for tida? Amazon har ingen interesse av å ivareta Tolkiens verker, så vi kan vel ikke vente kvalitetsspill (heller) fra den kanten om de sitter på rettighetene til det også.

Trenger ikke holde seg 100% til originalen for å ha noen kvalitet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Iki skrev (1 time siden):
Revie skrev (8 timer siden):

Fine bilder!

Vis sitat  

Trenger ikke holde seg 100% til originalen for å ha noen kvalitet.

Det er jeg ikke uenig i. Baserer det på det jeg har sett og hva jeg har hørt skjer i første sesongen. 

I tillegg har jeg Wheel of Time friskt i minne. 

Men er det noen som vet om de også sitter på rettighetene til spill i universet?

Endret av Revie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...