Spillredaksjonen Skrevet 5. august 2022 Del Skrevet 5. august 2022 Akkurat nå kan du spille Far Cry 6 helt gratis Vær geriljakommandør for en helg, og utforsk alt øynasjonen Yara har å by på. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 5. august 2022 Del Skrevet 5. august 2022 (endret) Nei takk... Far Cry har blitt en skygge av seg selv. Prøvde demoen litt men ble lei etter 45 minutter. Aldri mer Far Cry. Tar med meg de gode minnene med Far Cry 1 og 3(fantastiske spill) videre å glemmer resten... Endret 5. august 2022 av Guybrush 3pwood 3 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. august 2022 Del Skrevet 5. august 2022 Prøvde dette ettersom jeg hadde det gratis med Ubisoft-abonnement, men forferdelig kjedelig spill. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 5. august 2022 Del Skrevet 5. august 2022 Det er litt for sand-box-y når det kommer til missions synes jeg, men har uansett fått mange timer morro ut av det 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. august 2022 Del Skrevet 5. august 2022 (endret) Holder en knapp på Far Cry 3 jeg også. Har faktisk Far Cry 4 liggende på konsoll (spilt kanskje 20 minutter) og Far Cry 5 liggende uspilt på PC. Har faktisk ganske nylig kjøp Deluxe-pakken av Far Cry 3 fordi det er så og si umulig å få tak i DLC enkeltvis. Endret 7. august 2022 av vidor 1 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 Har ikke gidda å laste ned torrent på denne engang :/ 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 Alt for kjedelig. Blitt alt for mye tull i får cry spillene. Testet litt når det var gratis på live eller gamepass, men det er alt for mye tull å gjøre i spillene til ubi soft. Jeg må alltid teste alt og så blir jeg drittlei. Samme med AC Valhalla hvor jeg spilte en god stund men så ble jeg så lei at jeg ikke gadd mer. Fc6 likte jeg heller ikke pers tingen. Desse rundt på den krokodille🤪 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 Nei takk. Jeg har 2 stk. Far Cry 3 Insane Edition (PC) forsatt i plastikk, sammen med 2 stk. Crysis 2 Nano Edition - ingen av dem er blitt åpnet fordi jeg har hatt det så gøy med henholdvis Far Cry 1 og Crysis 1. Ser ingen grunn til å bytte ut klassikere med...hva enn Far Cry mener å skulle være nå. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. august 2022 Del Skrevet 9. august 2022 Første FarCry var fantastisk da det kom. Veldig bra både som konsept og teknisk implementasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå