Gå til innhold

Hottest i 2004 - PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Evil genious! jess endelig ett spill for oss med megalomaniske drømmer om ondt verdensherredømme!

Driv3r

omfg så idiot tittel...skal "alle" være med på L33t sms språk nå? det blir for dumt...

V:TM Bloodlines ja...sukk hadde nesten glemt det...*glede seg*

OPF2 står jo som release date Q4 2004, så teknisk sett burde VG fått det med seg...

og söldner?...

men de har klart å få med seg armed & dangerous??

Lenke til kommentar
Evil genious! jess endelig ett spill for oss med megalomaniske drømmer om ondt verdensherredømme!

Driv3r

omfg så idiot tittel...skal "alle" være med på L33t sms språk nå? det blir for dumt...

V:TM Bloodlines ja...sukk hadde nesten glemt det...*glede seg*

OPF2 står jo som release date Q4 2004, så teknisk sett burde VG fått det med seg...

og söldner?...

men de har klart å få med seg armed & dangerous??

Etter hva jeg har hørt så skulle Armed & Dangerous være meget bra, gleder meg til å prøve det i alle fall....

Lenke til kommentar

Virket som om han som laget artikkelen liker Xbox ganske godt, i tillegg til en fantastisk topp 20 liste, så ramset han opp skikkelig mange spill i tillegg, bl.a. doom III og half life 2 :O Syntes også Fable skulle vært høyere på listen :)

Gamecube virket som den svakeste, og den med minst spill... Det er jo fakta at Nintendo sliter med å få support fra third party developers...

Men men, et fantastisk spilleår blir det nok :thumbs:

Lenke til kommentar

Råttent at Theif III og driv3r var så langt nede på listen da. De kommer til å bli råbra! :w00t:

The Sims 2? Seriøst.. det kommer til å bli like drit som eneren. Gøy de første 30 minuttene, grusomt ensformig og kjedelig resten av tiden. Bedre grafikk, lyd og stash hjelper ikke. Konseptet er det samme og det er konseptet man blir lei av.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Følger ikke vg.no med i spill verdenen eller? ... Til Vg.no's forsvar så kan man jo si at de ikke er en ren spillside, men å overse slike titler til fordel for andre mer "aldri hørt om" blir for dårlig.

Frågan är väl vilka kriterier som VG använt.

Jag kan nog räkna upp ett antal riktigt bra spel som fantasterna redan klättrar på väggarna efter, men som den breda massan (inklusive VG) troligen aldrig hört talas om eftersom de ges ut av små bolag med minimal marknadsföring.

Sedan misstänker jag att en del av VGs listade spel hamnar i "den andra" kategorin. Massor av personer känner till dem och de ser snygga ut, men det är 90% hype och 10% substans och spelkänsla.

I mitt tycke är ett spel man inte spelar ofta fortfarande ett år efter inköp knappt värt pengarna.

/Olle

Lenke til kommentar

Hadde bare hørt om nesten halvparten av spillene der.. Er det meg eller?

Gleder meg til blant annet:

• Half-Life 2 (Fikk key med Radeon kortet mitt, men haster ikke noe særlig)
  • World of Warcraft (Lei av Anarchy Online, ser bra ut dette)
  • Battlefield: Vietnam (Digger BF1942, tror dette kan bli enda større)
  • LoTR: Battle for Middle-Earth (En stund siden mitt siste RTS, får håpe dette blir bra nok)

Ok da, nå er ikke jeg så særlig oppdatert, jeg tar det ofte som det kommer..

Lenke til kommentar

s.t.a.l.k.e.r. ser jo helt rått ut! mer virkelighetsnært skal man man lette lenge etter. guffen stemning i den elgamle pre alphaen ja. gjennomføre stalker co-op over nettet :dribble: kommer til å bli det beste spillet noensinne

doom 3

hl2

far cry

bf Vietnam

må bli det beste spillåret noensinne.

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...