Svendsen Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Dårlig formulert fra min side: Svart/Hvitt = bad. Blek farge/Mindre blek farge = bra. Det er jo en smaksak da... Jeg liker den KLARE skillen som blir. hehe Ekke lett, skulle hatt samme smak alle vel noe kjedlig da men.... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Polecat, glemte at jeg hadde den du gidde meg :$ Men den er rå! Skulle bare hatt noen fler meny knapper, er ikek så god til å fikse sånt Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 d går jo kjapt å fikse da. Du burde absolutt ta polcat sin, den er jo rå Tror ikke du får noe bedre i alle fall. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Polecat, glemte at jeg hadde den du gidde meg :$ Men den er rå! Skulle bare hatt noen fler meny knapper, er ikek så god til å fikse sånt Fort gjort å glemme... Har enda psd-filen, hvor mange knapper snakker vi her? Kan du evt legge til hva som skal stå på dem, så får du se hvordan det også ser ut... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 PoleCat, du er litt for dyktig til å sitte her på forumet og bare poste dine design.. Du får alle oss andre til å se ut som idioter (bortsett fra tjcombo da) Har du gått skole for å lære dette eller no? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Polecat: Kan du flytte knappene på høyreside? En slags "bar" på venstre siden. Og en nyhets "bar" på høyre siden? Tusen takk Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Polecat: Kan du flytte knappene på høyreside? En slags "bar" på venstre siden. Og en nyhets "bar" på høyre siden? Tusen takk Det forstod jeg ikke.... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg synes det er litt drøyt at en som har bidratt med så lite på dette forumet, spør om enda et design. Er det mange tilsvarende tråder fra trådstarter nå? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg synes det er litt drøyt at en som har bidratt med så lite på dette forumet, spør om enda et design. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg synes det er litt drøyt at en som har bidratt med så lite på dette forumet, spør om enda et design. Er det mange tilsvarende tråder fra trådstarter nå? Denne, denne, denne, denne, denne og denne. That makes six. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 oohy... Uranus: Trur du bør skjerpe kreativiteten din litt sjøl - kun det det står på Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Slutt å utnytte folk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 PoleCat, du er litt for dyktig til å sitte her på forumet og bare poste dine design.. Du får alle oss andre til å se ut som idioter (bortsett fra tjcombo da) Genialt at han er her og gir inspirasjon da. Bra at dyktige folk hjelper andre mindre dyktige... for a change. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 PoleCat, du er litt for dyktig til å sitte her på forumet og bare poste dine design.. Du får alle oss andre til å se ut som idioter (bortsett fra tjcombo da) Genialt at han er her og gir inspirasjon da. Bra at dyktige folk hjelper andre mindre dyktige... for a change. ALLE trenger forbilder. PoleCat er det for meg her på forumet. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Her og. Folks: Grunnen til at jeg maser om design er for at jeg tror ikke dere vil se hvor "sugent" designene mine blir. Det er til å være flau over. Gjør det for alles skyld Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Folks: Grunnen til at jeg maser om design er for at jeg tror ikke dere vil se hvor "sugent" designene mine blir. Det er til å være flau over. Gjør det for alles skyld Men hvem er det som trenger trening da? Oss eller DU? EDIT: Hvorfor skal du ha design til en side som nesten aldri har blitt oppdatert? Jeg finner ihvertfall ikke snått av fornuftig info på siden din. Endret 13. januar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
uranus Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Den blir oppdatert jo... Men akkurat nå jobber jeg med å skaffe server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå