uranus Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hei! Kan noen please bare komme med noen enkle forslag til "MYE" bedre utsende på http://www.deiligst-undernet.tk ?? Jeg vet det er "fattig" design og derfor går jeg rett til peoffene *smiske* . Hvis noen har tid , please prøv Mvh. Uranus Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Du kan jo kjøre noe ala mitt gamle: URL Simpelt og enkelt oppsett. Noe kjedlig og kanskje, men går jo ann å lage en egen vri på det. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Trodde du allerede hadde fått et jeg... Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Trodde du allerede hadde fått et jeg... Fått en alt? Også har jeg leika med PS ??? Jaja HER er mitt bidrag, em mandags morgen Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Trodde du allerede hadde fått et jeg... Fått en alt? Også har jeg leika med PS ??? Jaja HER er mitt bidrag, em mandags morgen ALTFOR enkel! Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hva er så galt med det enkle? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 da kan han like godt bruke gamle designen sin http://www.deiligst-undernet.tk/ Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) da kan han like godt bruke gamle designen sin http://www.deiligst-undernet.tk/ Håpet da min var noe bedre enn det men..... Trodde min var noe mer oversiktlig og "fancy" Lager bare enkle jeg. De jeg kommer best ut av. Men smaken er som baken Kan jo legge til at det kommer noe mouse over og ikke ramme rundt hele headern tjcombo, kommer du med et avansert? Hadde jeg klart å lage noe ala din i PS så hadde jeg nok gjort det mer, men ikke my. For din er en av de bedre her ute Endret 12. januar 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Sorry man, jeg kommer ikk til å lage noe. Siden du lagde er altfor enkel men en meget ryddig begynnelse. Litt mer arbeid så ville jeg nok ha brukt din Endret 12. januar 2004 av tjcombo Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Her er mitt forslag fra denne tråden. Utrolig at alle skal lage 3-4 identiske tråder om samme sak hele tiden. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Her Thats what i'm talkin about! Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Her er mitt forslag fra denne tråden. Utrolig at alle skal lage 3-4 identiske tråder om samme sak hele tiden. Hvorfor han ikke bruker din er jo et mysterium Skulle gjerne hatt samme fantasi / ideer som dere to Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Hvorfor han ikke bruker din er jo et mysterium Den var visst ikke hi-tech nok... Og så er det en leif i headerteksten ser jeg. Endret 12. januar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Synes ikke en chat-kanal fortjener et sånt flott design uansett. Bruk det selv PoleCat, eller selg det. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 var ikke den bra nok, så kan jeg bare ta ned min Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) var ikke den bra nok, så kan jeg bare ta ned min Det har vel ingen sagt Hvis du toner ned borderene litt, og sender inn fler ting i meny/tekstfelt, så er du der. Edit: Og kliner inn en footer og jah. Endret 12. januar 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 var ikke den bra nok, så kan jeg bare ta ned min Det har vel ingen sagt Hvis du toner ned borderene litt, og sender inn fler ting i meny/tekstfelt, så er du der. Edit: Og kliner inn en footer og jah. jeg sier det I hvertfall til denne fyren. Siden han skulle ha noe high tech og PoleCat sin ikke var bra nok. Min er jo plain. Men border så mener du? opacity eller mer grå? Footer blir omtrent som der det står design. tenkte meg 100% høyde Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Vel, svart 1px border med hvis bakgrunn er ofte litt kjipt og hvertfall jeg får følelsen av 2 step i PS. (Rounded rectangle tool -> Stroke) Hvis du ser feks på den siden du ser på nå, mens du leser, finner du få borders som er det inverterte av innholdet i borderen. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Vel, svart 1px border med hvis bakgrunn er ofte litt kjipt og hvertfall jeg får følelsen av 2 step i PS. (Rounded rectangle tool -> Stroke) Hvis du ser feks på den siden du ser på nå, mens du leser, finner du få borders som er det inverterte av innholdet i borderen. veit ikke helt om jeg tok den Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Dårlig formulert fra min side: Svart/Hvitt = bad. Blek farge/Mindre blek farge = bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå