Spillredaksjonen Skrevet 5. august 2022 Del Skrevet 5. august 2022 Ubisofts «ape-i-det-ytre-rom»-spill er ikke dødt Vi har fått livstegn fra Beyond Good and Evil 2. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 5. august 2022 Del Skrevet 5. august 2022 Bra! Jeg like apekatter. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. august 2022 Del Skrevet 5. august 2022 Ubisoft: Siri make me a game with the words space, monkey and pirates. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 5. august 2022 Del Skrevet 5. august 2022 Burde nesten vært fengselsstraff for å kalle dette makkverket Beyond Good and Evil 2. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 5. august 2022 Del Skrevet 5. august 2022 GrinderX9 skrev (1 time siden): Bra! Jeg like apekatter. Hvem gjør ikke det, det går ikke an å ikke like apekatter Lenke til kommentar
Joelsp3anuts Skrevet 5. august 2022 Del Skrevet 5. august 2022 Apekatt med robotarm! Kall meg biased, men jeg elsker det ❤️ Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 5. august 2022 Del Skrevet 5. august 2022 radiohodet skrev: Burde nesten vært fengselsstraff for å kalle dette makkverket Beyond Good and Evil 2. Syns alle trailerne har sett kule ut jeg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå