Svendsen Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) fikk det til med denne: <?php $str = '<? $var ="dass" ?>;'; echo htmlentities($str); ?> tusen takk for all hjelp Sorry hvis jeg har virket vrang, det var ikke meningen. Jeg hadde bare litt vansklig for å se den over der. Tolket den feil. EDIT: sven-o sin var jo ti ganger bedre da.. men hvordan finner dere frem til disse på php.net. er det bare å søke som på google, eller går det bare å søke på funksjoner der? Skal innrømme jeg ikke har forska for mye på det. Endret 12. januar 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 godt spørsmål, jeg kan være enig i at det ikke alltid er så lett. jeg pleier av og til bla meg gjennom de forskjellige kategoriene (eks, mysql, string, session, etc... ) og se hva som finnes tilgjengelig av funksjoner. hvis du trykker på linkene til høyre i dokumentasjonen, vil du finne disse. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Selv har jeg lastet ned en chm-help. Oversikt over alle funksjoner samt søkefunksjon. php_manual_en.chm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå