Cyclops Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Noen som vet hva "Promise Sata Console SCISI Prosessor" er på dette hovedkortet? Finner den i device manager i windows... jeg finner ikke driver til denne enheten... men PCn min fungerer bra selv om den ikke er installert. Men greit er det å få den installert også. Håper jeg får hjelp av noen eksperter her! Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Vet ikke om jeg stilte spørsmålet helt tydelig... det jeg vil vite er HVOR driveren til denne enheten ligger på den medfølgende CDen eller evnt. på nettet. Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 http://www.asus.com.tw/support/download/se...130.zip~zaqwedc last ned der Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Du har nok aktivert Promise SATA RAID. Driveren fins på CD'en enten i x:\drivers\promise\378ata eller x:\drivers\promise\378raid (der x: er drevet du har CD'en i) - antar det er 378raid da P4C800-E Deluxe også har Promise PATA RAID. Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Takk skal dere ha Det hjalp Endret 12. januar 2004 av Cyclops Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Du trenger ikke å installere driverne vis du ikke skal ha flere en 1s-ata hardisk! Vis du skal ha flere setter du s-ata kabelen i raid porter og installerer driver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå