RolloThomasi Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Det er alt for lite aktivitet her om nettene... hva er det for slags drit? Ikke kom med noen unnskyldninger som om at dere sover eller har noe bedre å gjøre. jeg kjedes! Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jojo om netterne sover de fleste...sånn er det bare...Men om du hadde orket, å se på en av de 5 øverste postene så hadde du funnet denne... Så denne posten er helt bortkastet og burde stenges... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=192591 Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Eller så kan du slutte å gnåle, rett og slett. Når jeg føler for å klage går jeg ikke på leting etter en klagetopic, men nå vet jeg da i hvertfall at det finnes en slik en, for fremtids bruk. Fant noe underholdning dog. Den derre fyllatopicen var litt morsom. Det har sakte begynt å gå opp for meg at Søppel er et greit sted å tilbringe nettene, forresten. Menge meg med bermen, lissom. Teste den nye parfymen. Litt søtt egentlig å snakke om bortkasta tråder og stengning i søppel. Endret 12. januar 2004 av RolloThomasi Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jojo men posten din kvalifiserte godt nok til å raporteres. Greit nok at det er søppel men det betyr ikke at man har regler på det. Les retningslinjene, de gjelder for alle kategorier i forumet Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Tråden stenges og RolloThomasi får advarsel for upassende oppførsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg