plankeby Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 (endret) Har tatt i bruk Xiaomi Mi box 4k Har prøvd å remappe de to irriterende knappene Netflix og Prime. Har noen lykkes i dette? Endret 2. august 2022 av plankeby Lenke til kommentar
delfin Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 Ikke på Mi-box men på shield... Button Mapper: Remap your keys – Apper på Google Play Et eller annet slikt? Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 2. august 2022 Forfatter Del Skrevet 2. august 2022 delfin skrev (45 minutter siden): Ikke på Mi-box men på shield... Button Mapper: Remap your keys – Apper på Google Play Et eller annet slikt? Har prøvd. Det vil ikke registreres når jeg trykker på Netflix knapp eller Prime knapp. Har du Shield nå og det virker? Ser ut til at knappene har blitt mer "hardkoda" nå enn før? Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 (endret) se under "troubleshooting" i button mapper-appen. Huk av "actions" eller noe liknende. Fungerer for meg da Endret 6. august 2022 av Slaps Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 Prime? Som i Amazon Prime? Er den importert? Min Mi Box S har Netflix og Live knapp, hvor begge brukes flittig til akkurat det. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 7. august 2022 Forfatter Del Skrevet 7. august 2022 (endret) Complexity skrev (58 minutter siden): Prime? Som i Amazon Prime? Er den importert? Min Mi Box S har Netflix og Live knapp, hvor begge brukes flittig til akkurat det. Amazon Prime ja. Kjøpt hos Netonnet i April i år. Hadde på forhånd lest at folk fikk skiftet funksjon på knappene. Men da på innlegg over ett år gamle. Slike "hardkoda" knapper på fjernkontroller til kun en ekstern tjeneste har jeg lite til overs for. Vi har jo over 10 strømmetjenester å velge i. Så skal 1-2 av de få dyttet på en egen knapp som er låst. Endret 7. august 2022 av plankeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå