Nysgjerrig3 Skrevet 1. august 2022 Del Skrevet 1. august 2022 Hei! Når jeg tar graviditetstest/stav fra Normal blir streken ekstremt svak etter 5 minutter(som er tiden man skal vente), men litt sterkere etter det. Har noen av dere erfaring med denne testen? 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. august 2022 Del Skrevet 1. august 2022 (endret) Som med alle slike tester så er det kun det som vises på angitt tidspunkt som er relevant. Hva den viser etterpå trenger ikke bety noe. Ta en test til eller kontakt lege om du er usikker. Clearblue sine tester er vel ganske fine da de har en skjerm hvor det står gravid/ikke gravid på istedenfor disse strekene. Endret 1. august 2022 av Complexity Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 1. august 2022 Del Skrevet 1. august 2022 Hvis du vil ha tak i billige tester, ville jeg heller anbefalt babyplan sine, velg strimmel. De er billige og de er sensitive. Fikk tydelig strek før IKM. Lenke til kommentar
Ida 1 Skrevet 30. september 2022 Del Skrevet 30. september 2022 (endret) Jeg vil ikke anbefale Normal eller babyplan, de kjøper billigeste. Jeg kjøper fra BilligeTeserPro, ikke Billige-teser heller, og de har ganske bra kvalitet. Endret 30. september 2022 av Ida 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå