Gå til innhold

Utrygg Handel På Finn.no?


Anbefalte innlegg

Jeg valgte å selge en vare med Fiks Ferdig den 4 September og varen står enda som på vei til utleveringssted. Har mailet frem og tilbake mellom Postnord og Helt Hjem og begge sender meg frem og tilbake til hvem jeg skal søke erstatning fra. 

Kommer aldri til å bruke den tjenesten igjen.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
thklinge skrev (44 minutter siden):

men det er en helt annen trygghet med Fiks Ferdig

For kjøper ja. Du flytter bare svindel-muligheten fra selger til kjøper. Og igjen er det komisk hvordan du tror at absolutt alle som ikke godtar Fiks Ferdig er svindlere. Den mentale gymnastikken der er det OL-nivå på.

Selger du kun med Fiks Ferdig? Eller godtar du at noen forhåndsbetaler deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Comma Chameleon said:

For kjøper ja. Du flytter bare svindel-muligheten fra selger til kjøper. Og igjen er det komisk hvordan du tror at absolutt alle som ikke godtar Fiks Ferdig er svindlere. Den mentale gymnastikken der er det OL-nivå på.

Selger du kun med Fiks Ferdig? Eller godtar du at noen forhåndsbetaler deg?

Alle som har kjøpt noe hos meg siden tjenesten ble levert har foretrukket Fiks Ferdig. Alle salg har gått 100% problemfritt. 

Ser poenget med at man potensielt kan svindle som kjøper, men: 

Svindlende selger: Får cash på konto eller vipps innen få minutter, kan kjøpe dop eller gamble allerede samme dag, og slipper i stor grad unna med det ref. avisartikler, TV2-programmer, etc. 

Svindlende kjøper: Må ha penger for å kunne legge ut for produktet, må vente til det kommer i posten, så klage til Finn på at noe er galt med det, dokumentere med bilder etc. diskusjon med selger frem og tilbake. OM vedkommende lykkes blir pengene omsider betalt tilbake fra Finn. Vedkommende har brukt mange uker og sitter muligens igjen med et produkt de ikke har betalt full pris for. Deretter må produktet selges for å kunne omsette det i gambling eller dop. Gidder noen dette? Muligens ja, men det er ekstremt mye mindre sannsynlig enn at noen svindler som selger så Fiks Ferdig løser 99% av svindelproblemet på Finn. 


Og ja, ikke Fiks Ferdig = svindel, i stor grad. Det er ingen gode argumenter for å ikke selge med fiks ferdig. Hvis man er så desperat at man må selge unna eiendeler og ha cash i handa øyeblikkelig (da bør du revurdere hvordan du lever livet ditt) så får man selge lokalt på Facebook eller noe. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
47 minutes ago, minim said:

Ønskes kjøpt er nå å be om å bli svindlet om en skal kjøpe med sending. Han kunne jo kjørt på med Finn fiks ferdig, fabrikkert noen bilder av at alt var sendt og ok så sto du der med skjegget i postkassa uansett. Fiks ferdig klarer ikke å beskytte folk som ikke evner å tenke selv. 

Nei, det er hele poenget med escrow, pengene går ikke til selger før jeg har dokumentert at jeg har mottatt korrekt produkt i avtalt stand.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
TheKims skrev (31 minutter siden):

Jeg valgte å selge en vare med Fiks Ferdig den 4 September og varen står enda som på vei til utleveringssted. Har mailet frem og tilbake mellom Postnord og Helt Hjem og begge sender meg frem og tilbake til hvem jeg skal søke erstatning fra. 

Kommer aldri til å bruke den tjenesten igjen.

Hør med @thklinge . Krem eksempelet på at dette er der bare å styre langt unna. Som selger får man solgt uansett og da sitter du på varen til pengene er på konto så ingen risiko. Nå risikerer du å tape pengene og stå der uten en vare å selge. 
 

aldri her heller. Man må være temmelig sløkket for å foretrekke en løsning der man som selger kan bli sittende igjen med svarteper.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
thklinge skrev (2 minutter siden):

Nei, det er hele poenget med escrow, pengene går ikke til selger før jeg har dokumentert at jeg har mottatt korrekt produkt i avtalt stand.

 

Så mao ingen sikkerhet for selger sier du? Altså kan man som mottager ta bilde av en kasse med murstein å hevde at man aldri mottok varen. Da sitter man igjen med varen og pengene som kjøper. Høres ut som en gullkantet deal for svindlere spør du meg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
37 minutes ago, TheKims said:

Jeg valgte å selge en vare med Fiks Ferdig den 4 September og varen står enda som på vei til utleveringssted. Har mailet frem og tilbake mellom Postnord og Helt Hjem og begge sender meg frem og tilbake til hvem jeg skal søke erstatning fra. 

Kommer aldri til å bruke den tjenesten igjen.

Har opplevd at pakker bruker lang tid på å komme frem. De har hatt til dels store utfordringer i Nord-Norge. Grensen for å kalle en pakke for "tapt" er 14 dager uten bevegelse på sporingen. Om pakken regnes som tapt får kjøper pengene tilbake og selger får tilbake salgssummen. Og du har ventet i en måned uten at noe har skjedd? I call bullshit. 

 

1 minute ago, minim said:

Så mao ingen sikkerhet for selger sier du? Altså kan man som mottager ta bilde av en kasse med murstein å hevde at man aldri mottok varen. Da sitter man igjen med varen og pengene som kjøper. Høres ut som en gullkantet deal for svindlere spør du meg :)

Og jeg har forklart hvorfor det i praksis ikke skjer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
thklinge skrev (2 minutter siden):

Har opplevd at pakker bruker lang tid på å komme frem. De har hatt til dels store utfordringer i Nord-Norge. Grensen for å kalle en pakke for "tapt" er 14 dager uten bevegelse på sporingen. Om pakken regnes som tapt får kjøper pengene tilbake og selger får tilbake salgssummen. Og du har ventet i en måned uten at noe har skjedd? I call bullshit. 

 

Og jeg har forklart hvorfor det i praksis ikke skjer. 

Kjempedeal da å måtte vente 14 dager på pengene og potensielt enda mer fremfor vipps og penger på sekundet. Man må rett og slett mange sunn fornuft om man foretrekker usikkerhet og super treg betaling som selger.

det svindles fortsatt på denne måten på eBay. Det skjer garantert på fiks ferdig også. De som er litt organiserte legger lett ut for å gjøre en slik svindel siden de i praksis har null risiko. Lykkes svindel har de penger og vare. Lykkes ikke svindel så har de vare til markedspris som kan svindles videre med. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
thklinge skrev (17 minutter siden):

Og ja, ikke Fiks Ferdig = svindel, i stor grad. Det er ingen gode argumenter for å ikke selge med fiks ferdig. Hvis man er så desperat at man må selge unna eiendeler og ha cash i handa øyeblikkelig (da bør du revurdere hvordan du lever livet ditt) så får man selge lokalt på Facebook eller noe. 

Jeg brukte fiks ferdig en gang, likte ikke løsningen så har aldri gjort det i ettertid. Og det har absolutt null å niks med svindel å gjøre. Det er gode argumenter for å ikke selge med fiks ferdig. Her er 4 stk:

1. Så lenge det er andre som kjøper uten fiks ferdig er det ingen fordeler, kun ulemper for selger. 

2. Det tar lengre tid og er mer styr for selger enn å kun få pengene og sende avgårde. Da er saken avgjort i løpet av en dag. Med fiks ferdig må man vente til alt er framme, kjøper har hentet, inspisert, trykket på at det er mottatt og så at banken overfører.

3. Du kan risikere at kjøper blir vanskelig eller prøve å svindle

4. Helt Hjem har blitt ufattelig dårlig i løpet av årene de har holdt på

Og til det siste så har det ingenting med at jeg trenger pengene med en gang. Jeg gidder ikke selge hvis det er for mye styr engang, da beholder jeg det bare. Det har ene og alene med å få ting unnagjort mest mulig effektivt for meg. Fiks Ferdig er det motsatte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
thklinge skrev (4 minutter siden):

Har opplevd at pakker bruker lang tid på å komme frem. De har hatt til dels store utfordringer i Nord-Norge. Grensen for å kalle en pakke for "tapt" er 14 dager uten bevegelse på sporingen. Om pakken regnes som tapt får kjøper pengene tilbake og selger får tilbake salgssummen. Og du har ventet i en måned uten at noe har skjedd? I call bullshit. 
 

Sendte pakken 4 September og 14 September er siste bevegelse. Så nei det er ikke en måned uten at noe har skjedd. Det jeg synes er dårlig er at jeg blir sendt frem og tilbake mellom Postnord og Helt Hjem, det er ingen av de som vil ta ansvar.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
TheKims skrev (2 timer siden):

Sendte pakken 4 September og 14 September er siste bevegelse. Så nei det er ikke en måned uten at noe har skjedd. Det jeg synes er dårlig er at jeg blir sendt frem og tilbake mellom Postnord og Helt Hjem, det er ingen av de som vil ta ansvar.

Ahh digg med litt pulverisering av ansvar og så blir du sittende igjen med regninga. Håper ikke det var store summer det var snakk om, men her kan man ta lærdom å styre unna Fiks ferdig.

Lenke til kommentar
5 hours ago, minim said:

Kjempedeal da å måtte vente 14 dager på pengene og potensielt enda mer fremfor vipps og penger på sekundet. Man må rett og slett mange sunn fornuft om man foretrekker usikkerhet og super treg betaling som selger.

det svindles fortsatt på denne måten på eBay. Det skjer garantert på fiks ferdig også. De som er litt organiserte legger lett ut for å gjøre en slik svindel siden de i praksis har null risiko. Lykkes svindel har de penger og vare. Lykkes ikke svindel så har de vare til markedspris som kan svindles videre med. 

Er du så desperat at du må ha penger på sekundet så er nok ikke en escrow-løsning noe for deg nei. Men for alle normale brukere så fungerer det utmerket. Har aldri opplevd en svindel som ikke Ebay/PayPal ryddet opp i, hverken som kjøper eller selger. 

 

5 hours ago, Comma Chameleon said:

Jeg brukte fiks ferdig en gang, likte ikke løsningen så har aldri gjort det i ettertid. Og det har absolutt null å niks med svindel å gjøre. Det er gode argumenter for å ikke selge med fiks ferdig. Her er 4 stk:

1. Så lenge det er andre som kjøper uten fiks ferdig er det ingen fordeler, kun ulemper for selger. 

2. Det tar lengre tid og er mer styr for selger enn å kun få pengene og sende avgårde. Da er saken avgjort i løpet av en dag. Med fiks ferdig må man vente til alt er framme, kjøper har hentet, inspisert, trykket på at det er mottatt og så at banken overfører.

3. Du kan risikere at kjøper blir vanskelig eller prøve å svindle

4. Helt Hjem har blitt ufattelig dårlig i løpet av årene de har holdt på

Og til det siste så har det ingenting med at jeg trenger pengene med en gang. Jeg gidder ikke selge hvis det er for mye styr engang, da beholder jeg det bare. Det har ene og alene med å få ting unnagjort mest mulig effektivt for meg. Fiks Ferdig er det motsatte.

1. er en påstand, ikek noe argument.

2. Det er sykt mye lettere å selge. Du trykker "godkjenn" på kjøpshenvendelsen, får en kode du tusjer på pakken og putter den i egen postkasse. Det er så latterlig sømløst og enkelt. Faktisk er det den enkleste løsningen for salg og forsendelse i ett klikk, og man trenger ikke forlate egen eiendom en gang. Vil du selge noe lokalt og noen henter produktet på døra og gir deg cash i handa så er det selvfølgelig fortsatt mulig på Finn, men det skjer ikke ofte dessverre.

3. Som forklart over er det sykt mye mindre sannsynlig enn oddsen for å bli svindlet ved kjøp før Fiks Ferdig.

4. Helt hjem har kapasitetsutfordringer, men de påstår at de jobber med saken. Har opplevd at både Posten og PostNord roter bort pakker så de stiller vel forholdsvis likt her. Husk at å bruke avisbud til å sende/motta pakker er et nytt konsept og med Fiks Ferdig har nok pakkevolumet eksplodert så vi får gi de litt slack og få skalert opp så blir det nok effektivt på høyde med Posten og PostNord. 

5. Mest mulig effektivt for selger? Det er Fiks Ferdig det! Trykke godkjenn, få en ferdig kode på skjermen som skrives på pakken, putte den i postkassa. Det er SYKT enkelt. 

 

5 hours ago, TheKims said:

Sendte pakken 4 September og 14 September er siste bevegelse. Så nei det er ikke en måned uten at noe har skjedd. Det jeg synes er dårlig er at jeg blir sendt frem og tilbake mellom Postnord og Helt Hjem, det er ingen av de som vil ta ansvar.

Dette er selvfølgelig bare tøys. Du åpner sporingen og kommer til helthjem.no. Her er det en utmerket chatfunksjon nede i høyre hjørne. Du kan også ringe de eller sende epost, all kontaktinfo finner du på "kundeservice" i menyen. De sørger for alt du trenger av tilbakemelding og det er ingen grunn til å kontakte PostNord. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
thklinge skrev (4 timer siden):

Er du så desperat at du må ha penger på sekundet så er nok ikke en escrow-løsning noe for deg nei. Men for alle normale brukere så fungerer det utmerket. Har aldri opplevd en svindel som ikke Ebay/PayPal ryddet opp i, hverken som kjøper eller selger. 

 

1. er en påstand, ikek noe argument.

2. Det er sykt mye lettere å selge. Du trykker "godkjenn" på kjøpshenvendelsen, får en kode du tusjer på pakken og putter den i egen postkasse. Det er så latterlig sømløst og enkelt. Faktisk er det den enkleste løsningen for salg og forsendelse i ett klikk, og man trenger ikke forlate egen eiendom en gang. Vil du selge noe lokalt og noen henter produktet på døra og gir deg cash i handa så er det selvfølgelig fortsatt mulig på Finn, men det skjer ikke ofte dessverre.

3. Som forklart over er det sykt mye mindre sannsynlig enn oddsen for å bli svindlet ved kjøp før Fiks Ferdig.

4. Helt hjem har kapasitetsutfordringer, men de påstår at de jobber med saken. Har opplevd at både Posten og PostNord roter bort pakker så de stiller vel forholdsvis likt her. Husk at å bruke avisbud til å sende/motta pakker er et nytt konsept og med Fiks Ferdig har nok pakkevolumet eksplodert så vi får gi de litt slack og få skalert opp så blir det nok effektivt på høyde med Posten og PostNord. 

5. Mest mulig effektivt for selger? Det er Fiks Ferdig det! Trykke godkjenn, få en ferdig kode på skjermen som skrives på pakken, putte den i postkassa. Det er SYKT enkelt. 

 

Dette er selvfølgelig bare tøys. Du åpner sporingen og kommer til helthjem.no. Her er det en utmerket chatfunksjon nede i høyre hjørne. Du kan også ringe de eller sende epost, all kontaktinfo finner du på "kundeservice" i menyen. De sørger for alt du trenger av tilbakemelding og det er ingen grunn til å kontakte PostNord. 

Her trekker du dine egne konklusjoner. Som sagt må man rett og slett mangle sunn fornuft om man foretrekker usikkerhet og super treg betaling som selger. Det har ingenting om å være desperat, men mer om sikkerhet for meg som selger. Jeg har et produkt og om jeg selger det på vanlig måte med forskuddsbetaling så er jeg sikret pengene mine før jeg kvitter meg med varen. Om jeg bruker fiks ferdig så får jeg KANSKJE pengene i løpet av en 14 dagers periode. Kanskje ender man i en disputt med kjøper med for høye forventninger og får en salig smørje som gjør at salget drar ut i stede for at man var ferdig i det man leverte pakken på posten.

Jeg svarer på det som var tiltenkt @Comma Chameleon også jeg så kan du sikkert få svarene fra to kanter :)

1: er et faktum og ikke bare en påstand.

2: Nei. Man ordner dette med posten i fra godstolen og betaler med vipps så det er ikke noe stress. Poenget er at man med fiks ferdig ikke er ferdig med handelen før om muligens ukesvis iettertid. Blir det problemer som for @TheKims og flere andre i tråden her tidligere så drar det ut enda lenger. Som selger kan man velge å selge på vanlig måte å være ferdig med handelen der og da eller bruke fiks ferdig å være u uvisse om handelen er ferdig i ukesvis før pengene kommer.

3. Direkte FEIL. Oddsen er mye større med fiks ferdig og svindel når du er selger som punktet omhandlet. Om du selger på vanlig måte å pengene står på konto før du sender så er risikoen null. Med fikks ferdig sender du fra deg varen før du får pengene.

4.Posten og Postnord frakter vanvittig mye mer pakker og basert på erfaringene som er delt fra  tidligere i tråden her så går det mye på avveie Så har du også tilfellet til @TheKims over her med at de bruker eksterne selskaper på noen lokasjoner og da pulversieres ansvar og som tjeneste kjøper står man med skjegget i postkassen fordi begge peker på hverandre.

5 gjentagelse av pkt 2.

Jobber du hos finn kundeservice eller? 😛 De kan ha så mye glorifiserte funksjoner som de bare vil, men når de kun sitter å peker på hverandre og lar selger gå i stikken hjelper det lite. Ref pkt 2 bør man styre unna dette produktet som selger.

Lenke til kommentar
55 minutes ago, minim said:

Her trekker du dine egne konklusjoner. Som sagt må man rett og slett mangle sunn fornuft om man foretrekker usikkerhet og super treg betaling som selger. Det har ingenting om å være desperat, men mer om sikkerhet for meg som selger. Jeg har et produkt og om jeg selger det på vanlig måte med forskuddsbetaling så er jeg sikret pengene mine før jeg kvitter meg med varen. Om jeg bruker fiks ferdig så får jeg KANSKJE pengene i løpet av en 14 dagers periode. Kanskje ender man i en disputt med kjøper med for høye forventninger og får en salig smørje som gjør at salget drar ut i stede for at man var ferdig i det man leverte pakken på posten.

Jeg svarer på det som var tiltenkt @Comma Chameleon også jeg så kan du sikkert få svarene fra to kanter :)

1: er et faktum og ikke bare en påstand.

2: Nei. Man ordner dette med posten i fra godstolen og betaler med vipps så det er ikke noe stress. Poenget er at man med fiks ferdig ikke er ferdig med handelen før om muligens ukesvis iettertid. Blir det problemer som for @TheKims og flere andre i tråden her tidligere så drar det ut enda lenger. Som selger kan man velge å selge på vanlig måte å være ferdig med handelen der og da eller bruke fiks ferdig å være u uvisse om handelen er ferdig i ukesvis før pengene kommer.

3. Direkte FEIL. Oddsen er mye større med fiks ferdig og svindel når du er selger som punktet omhandlet. Om du selger på vanlig måte å pengene står på konto før du sender så er risikoen null. Med fikks ferdig sender du fra deg varen før du får pengene.

4.Posten og Postnord frakter vanvittig mye mer pakker og basert på erfaringene som er delt fra  tidligere i tråden her så går det mye på avveie Så har du også tilfellet til @TheKims over her med at de bruker eksterne selskaper på noen lokasjoner og da pulversieres ansvar og som tjeneste kjøper står man med skjegget i postkassen fordi begge peker på hverandre.

5 gjentagelse av pkt 2.

Jobber du hos finn kundeservice eller? 😛 De kan ha så mye glorifiserte funksjoner som de bare vil, men når de kun sitter å peker på hverandre og lar selger gå i stikken hjelper det lite. Ref pkt 2 bør man styre unna dette produktet som selger.

14 dager er tøys så klart, normalt leveres pakken på 2-5 dager og pengene er på konto to dager etter, så 4-7 dager. Jeg har ryddig økonomi, så det klarer jeg å vente. Ender man med en disputt har man vel ofte solgt gråstein som gull og fortjener en disputt. Du sier du må selge noe, få betalt med en gang, og om kjøper er misfornøyd med produktet du har feilaktig framstilt så er det synd. Vel, det er akkurat folk som deg Fiks Ferdig forhindrer. Og takk og pris for det! 

Om anekdoter er bevis så har jeg rikelig med anekdoter på at alt går strøkent med Fiks Ferdig. Foruten lang spedisjonstid noen ganger har det gått på skinner. Finn bruker både Helt Hjem og PostNord som speditør, antar du vil endre din kommentar til å ikke inkludere PostNord likevel? ;)


Jeg jobber ikke hos Finn eller noen selskaper relatert til verken onlinesalg eller transport. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
thklinge skrev (1 minutt siden):

14 dager er tøys så klart, normalt leveres pakken på 2-5 dager og pengene er på konto to dager etter, så 4-7 dager. Jeg har ryddig økonomi, så det klarer jeg å vente. Ender man med en disputt har man vel ofte solgt gråstein som gull og fortjener en disputt. Du sier du må selge noe, få betalt med en gang, og om kjøper er misfornøyd med produktet du har feilaktig framstilt så er det synd. Vel, det er akkurat folk som deg Fiks Ferdig forhindrer. Og takk og pris for det! 

Om anekdoter er bevis så har jeg rikelig med anekdoter på at alt går strøkent med Fiks Ferdig. Foruten lang spedisjonstid noen ganger har det gått på skinner. Finn bruker både Helt Hjem og PostNord som speditør, antar du vil endre din kommentar til å ikke inkludere PostNord likevel? ;)


Jeg jobber ikke hos Finn eller noen selskaper relatert til verken onlinesalg eller transport. 

Det er jo ikke tøys det skjedde jo med han rett over her. Jeg har såpass ryddig økonomi jeg også at jeg avstår fra å selge når det er usikkerhet knytt til salget for min del så da er det penga på konto før noe sendes herfra. 
 

Det er tull med disputt. Jeg tok et eksempel tidligere i tråden her hvor jeg kjørte 15km for å levere en RC bil til 8000kr til en kjøper (litt under halv pris). Han fikk se den og sjekke den samt prøvekjøre den før kjøp og han kunne når som helst trekke seg fra kjøpet. Det var også beskrevet at den var hardt brukt. Så gikk det en ukes tid og jeg får en 5er i karakter fra vedkommende med grunnlag at den var slitt. Her har kjøper urealistiske forventninger og jeg kunne risikert disputt å krangel i etterkant om jeg hadde brukt fiks ferdig. Jeg har kjøpt og solgt 3stk av denne bilen så vet at den ikke var i noe unormalt dårlig stand og det var full anledning til sjekk ved kjøp. Tok også et annet eksempel om en gammel maskin som du kan gå tilbake å lese om. Alle som har jobbet med salg vet nok at man kan få meget sære kjøpere og det er en risiko som ikke er verdt å ta om jeg ikke må ^^ 

Lenke til kommentar
thklinge skrev (6 timer siden):

Det er sykt mye lettere å selge. Du trykker "godkjenn" på kjøpshenvendelsen, får en kode du tusjer på pakken og putter den i egen postkasse.

Hvis du er så heldig at det du selger er lite nok. På alt av varer som er over minimum-størrelsen så må du printe ut lapp og levere på postnord. Og da er du like langt. På små pakker så er det kanskje enklere akkurat det å få den avgårde, men etter du har sendt den så er saken ikke over fortsatt. Du må følge med på at kjøper følger opp og trykker godkjenn når de får varen i tide. Ved forhåndsbetaling er det 'fire and forget'. 

Jeg har som selger også fått flere som faktisk IKKE ønsker helt hjem, da de bruker mye lengre tid enn andre alternativer. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
thklinge skrev (6 timer siden):

Dette er selvfølgelig bare tøys. Du åpner sporingen og kommer til helthjem.no. Her er det en utmerket chatfunksjon nede i høyre hjørne. Du kan også ringe de eller sende epost, all kontaktinfo finner du på "kundeservice" i menyen. De sørger for alt du trenger av tilbakemelding og det er ingen grunn til å kontakte PostNord. 

Hva er det som er tøys? Når jeg åpner sporingen så kommer jeg til Postnord sine sider.

hj.thumb.jpg.4188c6fd45f5bd1997552e50c65c0782.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
thklinge skrev (57 minutter siden):

Da har du sendt fra/til et sted hvor Finn bruker Post Nord. Det som ble diskutert var Helt Hjem som er primærleverandøren til Finn. 

Du får ro alt du makter. Han brukte fiks ferdig og så ser man hvordan det kunne gå. Brått står man uten både vare og penger å blir kasteball i systemet :) Dette er våre poeng her at man har null fordeler som selger og bare ulemper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
11 minutes ago, minim said:

Du får ro alt du makter. Han brukte fiks ferdig og så ser man hvordan det kunne gå. Brått står man uten både vare og penger å blir kasteball i systemet :) Dette er våre poeng her at man har null fordeler som selger og bare ulemper.

Ja sånn bortsett fra at det er den desidert enkleste måten å selge noe på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...