Åsgårdsreia Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Denne setningen forteller meg alt jeg trenger å vite om fiks ferdig. Lenke til kommentar
joandreas Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar (endret) tror nok vil unngå helthjem / postnord. mer arbeid enn verdt det å selge ting for under 100 visst man skal frakte det. blir et dilemma om man vil regne med frakt i prisen. Endret 12. februar av joandreas Lenke til kommentar
joandreas Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars (endret) Så lenge man selger med posten går det. helthjem er et eget kapittel. Ser nok poster på reddit at folk ikke tenker seg om å vippse. (ville heller brukt fiks ferdig) mest annonser uten dette hadde jeg vært forsiktig med. har et forsøkt svindel på melding som finn ikke gjør noe med til vite dette. Unngå: produktbilder fra produsent (kan lett jukses på tilstand) dårlige bilder generelt. ikke fiks ferdig ville og vært forsiktig med splitter ny profil eller få vurderinger om man ikke sjekker lokalt. svindlere legger omtrent aldri ut en seriøs annonse. da de jobber mer når de får noen på kroken. Endret 26. mars av joandreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå