-Siberian- Skrevet 31. juli 2022 Del Skrevet 31. juli 2022 Jeg brukte Allposters tidligere, men dette er borte, og jeg kjenner ikke til noen åpenbar arvtager. Ordinær googling gir Poster Store, Desenio, Society6, og noen andre. Noen nevner RedBubble, og de har riktignok et godt utvalg, men nærmest ingen måte å filtrere resultater på, som gjør det til en håpløs oppgave å finne det du vil ha i den størrelsen du vil ha. Denne gangen er jeg egentlig bare ute etter ordinære plakater av natur og arkitektur. Noen som har noen gode steder å anbefale? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. juli 2022 Del Skrevet 31. juli 2022 Jeg har tidligere handlet i fra Displate, de lager plakater i metall som du henger på veggen vha. magneter, som jeg har positive erfaringer med. Kanskje ikke helt hva du er ute etter, men tenkte å nevne det lell https://displate.com/ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. juli 2022 Del Skrevet 31. juli 2022 Skal du ha helt ordinære greier er Desenio billig og raskt. De har også billige, ganske gode rammer. Riktignok mye som er veldig ordinært. Er du interessert i kunst fra norske illustratører er ByHands og No Comprendo Press gode. Noe natur og arkitektur. For ikke å nevne WallStories. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå