tigerdip Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg ser etter et program jeg kan bruke til å justere lydnivået på wav filer med uten å måtte gjøre dem til mp3 først. Dette gjelder filer som er tatt opp via line-in og som så skal brennes direkte på cd. Problemet er at de varierer for mye i lydstyrke. Alle forslag mottas med takk Lenke til kommentar
Heinz Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Søk etter normalize på download.com Normalize er funksjonen som går over alt, og retter det til et greit nivå. Jeg tror GoldWave har denne funksjonen. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 WaveGain er nok det du trenger! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Har du Nero 6 så gjør den det for deg hvis du vil Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 [quote name='Solaris' date='12/01/2004 : 09:02'] [url="http://rarewares.hydrogenaudio.org/others.html"]WaveGain[/url] er nok det du trenger! [/quote] Noe sånt var det jeg så etter. Men finnes det en variant som fungerer litt bedre ? Og/eller er lossless ? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Har du Nero 6 så gjør den det for deg hvis du vil Nope, har 5'ern. Så skulle jeg gjerne hatt et frittstående program. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg ser etter et program jeg kan bruke til å justere lydnivået på wav filer med uten å måtte gjøre dem til mp3 først. Dette gjelder filer som er tatt opp via line-in og som så skal brennes direkte på cd. Problemet er at de varierer for mye i lydstyrke. Alle forslag mottas med takk har du et prgm som ripper wav til mp3 da??? link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå