Nåla-i-veggen Skrevet 30. juli 2022 Del Skrevet 30. juli 2022 (endret) Har nettopp byttet ut min gamle 2010 Sony Bravia med en Samsung TV. Prøver å bruke flest mulig apper på denne i stedet for på Telia-boksen, som er treeeig.... 😕 Men finner ikke app for C More. Har googlet litt og en del svenske treff tyder på at en slik app for Samsung finnes, men uansett hvordan jeg søker under apper på Samsung'en så finner jeg ikke app for C More. Noen som vet hvordan jeg får tak i den? Endret 30. juli 2022 av Nåla-i-veggen Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 31. juli 2022 Del Skrevet 31. juli 2022 C More hos Telia er bygget inn i appen til Telia, Telia Play. Den finnes ikke til Samsung TV tror jeg. C More har ikke egen app i Norge. Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 31. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2022 Ah, da er det egen app i Sverige da? Har Telia-boks (med C More app), men Telia Play app finnes dessverre ikke for Samsung. Hadde den hatt det kunne jeg ha droppa den langsomme boksen. Merker at f eks Netflix bruker 10 sekunder på å åpne på boksen men nesten umiddelbart på TVen.. Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 1. august 2022 Del Skrevet 1. august 2022 I Sverige har Cmore egen app ja. TV2 Play har også Cmore i Norge, kanskje de har app til Samsung? Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 1. august 2022 Forfatter Del Skrevet 1. august 2022 Jo, men da må jeg abonnere på TV2 Play for å se C More selv om jeg allerede har C More gjennom Telia. Blir ikke aktuelt! 😄 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 28. august 2022 Del Skrevet 28. august 2022 Du kan laste ned appen her https://apkpure.com/c-more/se.cmore.bonnier til en "minnepinne"og kjøre appen rett på Samsungen fra den. Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 29. august 2022 Del Skrevet 29. august 2022 (endret) 9 hours ago, tom konto said: Du kan laste ned appen her https://apkpure.com/c-more/se.cmore.bonnier til en "minnepinne"og kjøre appen rett på Samsungen fra den. Nytter ikke med Svensk Cmore app uten å ha et kundeforhold hos C More i Sverige. I Norge er det TV2 Play som er C More sin valgte partner. Forøvrig så muster Telia sitt C More innhold fra 1. september, fra da vil det bare finnes i TV2 Play. Endret 29. august 2022 av MegaMann2 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 29. august 2022 Del Skrevet 29. august 2022 (endret) MegaMann2 skrev (15 timer siden): Nytter ikke med Svensk Cmore app uten å ha et kundeforhold hos C More i Sverige. I Norge er det TV2 Play som er C More sin valgte partner. Forøvrig så muster Telia sitt C More innhold fra 1. september, fra da vil det bare finnes i TV2 Play. Tja...slik ser det ut hos meg i dag,ikke har jeg svensk kundeforhold,og Sverige har jeg ikke satt min fot i, siden 2001! Endret 29. august 2022 av tom konto Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 30. august 2022 Del Skrevet 30. august 2022 Artig. Tipper du har en gammel konto fra tiden cmore.no oppererte i Norge, som av en eller annen grunn ikke er stoppet, men som funger på cmore.se fortsatt? Eventuelt så har du registrert deg en gang i tiden på cmore.se. Du har klippet bort addressebaren? Regner med du er på cmore.se og ikke logget inn på cmore.no ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå