Gå til innhold

Mullah Krekar er uskyldig.

Anbefalte innlegg

Jeg stoler ikke paa det norske og i hvert fall ikke det amerikanske systemet, saann er det bare.

Hadde vaert passe naiv da.

Krekar, Tina, Birgitte og Viggosaken, som paagaar naa, er god grunn til det.

Hvordan i alle verden, forventer du, at jeg skal ha tillit til norske myndigheter og rettsvesenet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Karltorbj skrev (1 minutt siden):

Jeg stoler ikke paa det norske og i hvert fall ikke det amerikanske systemet, saann er det bare.

Hadde vaert passe naiv da.

Krekar, Tina, Birgitte og Viggosaken, som paagaar naa, er god grunn til det.

Hvordan i alle verden, forventer du, at jeg skal ha tillit til norske myndigheter og rettsvesenet?

Siden noen saker har gått skeis er alle saker feil. Alle som er siktet i Norge er feil og burde løslates! Kan jo ikke stole på noe som helst! Slipp de fri!

/ironi

Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (2 minutter siden):

Kilde.

10 av 10 var metaforisk som du kanskje skjønte.

jeg har vist til et par saker på forrige side, som feilaktig fikk Krekar sendt i fengsel.

Mulig jeg kommer på flere etterhvert, -hvor mange eksempler trenger du for å innrømme at det er begått urett mot Krekar opp gjennom?

Lenke til kommentar
Mr.M skrev (1 minutt siden):

10 av 10 var metaforisk som du kanskje skjønte.

jeg har vist til et par saker på forrige side, som feilaktig fikk Krekar sendt i fengsel.

Mulig jeg kommer på flere etterhvert, -hvor mange eksempler trenger du for å innrømme at det er begått urett mot Krekar opp gjennom?

Du har ikke lenket til noe som helst hvor du har sitert meg.

Lenke til kommentar
Karltorbj skrev (1 time siden):

At de ikke kriget med USA, betyr ikke at de kriget mot dem og  er en terroristorganisasjon.

Nei. Men å gå til selvmordaksjoner med bomber i andre politiske lokaler regnes som terrorisme.

Karltorbj skrev (1 time siden):

Under hans ledelse, var organisasjonen rolig, De gjorde ingenting galt.

Annet enn å skaffe bombevester og trene opp personer til å bli selvmordsbombere. Samt alt det andre de holdt på med.

Karltorbj skrev (40 minutter siden):

Hvordan skal jeg klare aa finne beviser der?

Hemmeligstemplet.

Etter alt de har kjempet for aa ta ham, hadde de hatt noe, saa hadde de kommet med det.

De har kommet med flere ting, som blir lagt frem i serien du selv siterer.

Det er også grunnen til at han har vært i fengsel i flere år i Norge, samt nå soner fengselsstraff i Italia...

Han er også utvist fra Norge pga dette.

Lenke til kommentar
Iki skrev (3 minutter siden):

å skaffe bombevester og trene opp personer til å bli selvmordsbombere.

det er ikke i strid med internasjonal lov å bruke selvmordsbombere, så sant det er militært mål, og det inkluderer nok også militante grupper man ligger i krig med.

f.eks. var ikke japanske kamikaze-piloter under WW2 noe brudd på krigens regler, men "bare" uvant for oss.

Lenke til kommentar
Mr.M skrev (4 minutter siden):

det er ikke i strid med internasjonal lov å bruke selvmordsbombere, så sant det er militært mål, og det inkluderer nok også militante grupper man ligger i krig med.

f.eks. var ikke japanske kamikaze-piloter under WW2 noe brudd på krigens regler, men "bare" uvant for oss.

#PST

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...