Gå til innhold

Mullah Krekar er uskyldig.

Anbefalte innlegg

Mr.M skrev (2 minutter siden):

nei, de kriget mot Saddam Hussein regimet, 

men ble utpekt som fiende, fordi USA allierte seg med andre kurdiske motstandsbevegelser som var i opposisjon til gruppen Krekar tilhørte.

Ikke noe av det du kommer med har fått Krekar dømt for noe som helst, selv om han er tauet inn i rettsaler 100 ganger.

Han er ingen søndagsskolegutt, men vi bør ikke falle for fristelsen å ty til løgner og falske anklager, som er det som kjennetegner Krekar-saken.

Lol det er ingen tvil om at de kriget mot USA da de ikke sto med de når de invaderte. Det er ingen tvil om at mulla var leder for en terrorist orginisasjon. Noe som norske myndigheter bekrefter i dokumentaren som er nevnt i denne tråden. Så det er ikke jeg som farer med løgner her..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Salvesen. skrev (5 minutter siden):

Lol det er ingen tvil om at de kriget mot USA da de ikke sto med de når de invaderte.

ja selvsagt, når Irak-invasjon først var et faktum.

men du fikk det til å virke som at de kriget mot USA før dette.

det er forøvrig overhodet ikke noe galt å krige mot en invasjonsstyrke selv om de er amerikanske eller hva som helst.

og som jeg sa tidligere, de ble utpekt som fiende fordi de ikke bøyde seg for George W. Bush

tvertimot var det jo noen som kastet en sko på ham også, som vi husker..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Karltorbj skrev (13 minutter siden):

Han var ledrer av en Kurdisk frigjoeringsgruppe, som ikke ville hjelpe USA i Irakkrigen.

Husker dere, enter er dere med oss, eller saa er dere i mot oss. 

stemmer.

kan også anbefale alle denne artikkelen fra Mulla Krekars presentasjon av sin selvbiografi "Med egne ord"

https://www.dagsavisen.no/nyheter/innenriks/2004/04/23/en-mulla-til-besvaer/

Endret av Mr.M
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Mr.M skrev (12 minutter siden):

ja selvsagt, når Irak-invasjon først var et faktum.

men du fikk det til å virke som at de kriget mot USA før dette.

det er forøvrig overhodet ikke noe galt å krige mot en invasjonsstyrke selv om de er amerikanske eller hva som helst.

og som jeg sa tidligere, de ble utpekt som fiende fordi de ikke bøyde seg for George W. Bush

tvertimot var det jo noen som kastet en sko på ham også, som vi husker..

De er kjent som en ekstrem islamistisk organisasjon, det er problemet. 

Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (9 minutter siden):

De er kjent som en ekstrem islamistisk organisasjon, det er problemet. 

det er Taliban også, men forhindret ikke at USA og andre tilslutt samarbeidet med dem, og at tingen går rimelig greit der borte nå?

forøvrig vil jeg kanskje bruke ordet "fundamentalistisk" fremfor "ekstrem"

Lenke til kommentar
Mr.M skrev (2 minutter siden):

det er Taliban også, men forhindret ikke at USA og andre tilslutt samarbeidet med dem, og at tingen går rimelig greit der borte nå?

forøvrig vil jeg kanskje bruke ordet "fundamentalistisk" fremfor "ekstrem"

Jeg siterer bare ord fra regjeringen vår, det er ikke mine ord. Det du vrøvler om først har da ingenting med mulla å gjøre...

Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (2 minutter siden):

Mer enn deg? Ja absolutt.

trist at ikke alle oppdiktede løgner, falske bevis, urettmessige fengslinger, osv. i Krekar-saken ikke har lært deg å ikke sluke all tingen rått, som politikere har slengt ut i alle disse årene.

Lenke til kommentar
Mr.M skrev (1 minutt siden):

trist at ikke alle oppdiktede løgner, falske bevis, urettmessige fengslinger, osv. i Krekar-saken ikke har lært deg å ikke sluke all tingen rått, som politikere har slengt ut i alle disse årene.

Som sagt, bare legg til kildene som motbeviser det. Oppfordrer dere til det. Vis til hva som er feil i sitatene deres, med kilder. Eller klapp igjen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Karltorbj skrev (4 minutter siden):

Hvordan skal jeg klare aa finne beviser der?

Hemmeligstemplet.

Etter alt de har kjempet for aa ta ham, hadde de hatt noe, saa hadde de kommet med det.

Der sier du det selv, du bare tipper det ikke er sant siden du ikke kan se det. 

De har kommet med det, da de utviste han og han saksøkte staten.. og så sendte han til Italia. 

Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (5 minutter siden):

Der sier du det selv, du bare tipper det ikke er sant siden du ikke kan se det.

når 10 av 10 anklager tidligere har vist seg å være feil/løgn, hvorfor skal man utgå fra at de ellevte er sann?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...