Karltorbj Skrevet 29. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2022 Mullaen og Meling i arkivet til Nrk/dokumentar/engasjerende serier, det er alt jeg har. klarer ikke du finne noen beviser da? Det utfordrer jeg alle til her. Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 29. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2022 Det er stor forskjell paa sette fyr paa en hel bygning enn aa lage et lite demostrasjonsbaal paa steingolvet, i gangen. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 29. juli 2022 Del Skrevet 29. juli 2022 Karltorbj skrev (5 minutter siden): Mullaen og Meling i arkivet til Nrk Er det der hvor mullaens forsvarer hevder hans uskyld? Sprøtt. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 29. juli 2022 Del Skrevet 29. juli 2022 Karltorbj skrev (11 minutter siden): Stemmer det. Jeg er ingen ekspert på juss, men tror forsvareren ofte inntar den holdningen der. 1 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 29. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2022 Ja kanskje det, men her er det jo, et bevis som er manipulert og en paastand som det ikke er noe bevis for. Det er jo meneskerettsdomstolen i Strasbourg, som kommer til aa ta stilling, til dette her. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 29. juli 2022 Del Skrevet 29. juli 2022 2 hours ago, Karltorbj said: Han skal ha styrt ei italiensk terrorcelle, i fra Kongsvinger fengsel. Sikkerhetsnivaaet i norske fengsler, etterretningstjenesten? Er det mulig? Det virker å være relativt dårlig overvåkning og kontroll på de insatte i Kongsvinger fengsel, ser det ut som - det er ett såkallt lavkriminalitets-fengsel for utlendinger, de som sitter inne der, og som skal utvises etter soning. Første året flyktet 10 insatte, andre året 14, og allerede mars det 3. året så var 8 andre insatte flyktet. Det var det første som kom opp på googlesøk; så det blir en pekepinn på sikkerheten der, uten at jeg vet hvor god eller dårlig sikkerhet det er der i forhold til andre plasser, dette er fra de 2 første årene og tre månder etter oppstarten av driften av fengslet, så kan hende de er flinkere i dag. Så skal ikke se bort ifra at det er mulig at du kan gjøre mye rart der - mener også å huske å ha lest at det var aktivitetsplikt der, så de insatte må ut i samfunnet og jobbe. :) Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 29. juli 2022 Del Skrevet 29. juli 2022 Karltorbj skrev (19 minutter siden): Det er stor forskjell paa sette fyr paa en hel bygning enn aa lage et lite demostrasjonsbaal paa steingolvet, i gangen. Korleis trur du ein setter fyr på ei steinbygning? Jo ved å tende på noko brennbart inne i bygget. Flammane er ein ting, men det er røyken som er farleg. Ein slik demonstrasjon med open eld inne på Stortinget vil bli rekna som eit angrep på demokratiet, og er i seg sjølv meir alvorleg enn dersom handlinga hadde skjedd i eit anna bygg. 4 1 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 29. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2022 Hvorfor maatte de da, lage et falskt bevis og oversette feil da? Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 29. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2022 Takk for god informasjon KongRudi. Skal jeg vaere aerlig, saa har jeg ikke fokusert paa Kongsvinger fengsel, hvilke soningsforhold de hadde der. Tenkte det var hoey sikkerhet, siden han var der? Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 29. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2022 Han varjo en fare for rikets sikkerhet. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 29. juli 2022 Del Skrevet 29. juli 2022 Karltorbj skrev (9 minutter siden): Hvorfor maatte de da, lage et falskt bevis og oversette feil da? Kan du ikke i det minste gjøre et forsøk på og gi noe dokumentasjon på disse påstandene ? Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 29. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2022 Nei, for som sagt, nrk dokumentaren, er det eneste jeg har. Media, tar jo ikke ansvar her. Det er det bare Nrk som har gjort. Lenke til kommentar
Knebla Bruker Skrevet 29. juli 2022 Del Skrevet 29. juli 2022 Karltorbj skrev (2 timer siden): Mullah Krekar er uskyldig. I oversettelsen, som blir brukt som bevis, der MK snakker syrisk har de oversatt feil. No veit eg ikkje kva opptak du siktar til, men tvilar på at ein Irakisk Kurder i Noreg valgte å snakka ei Syrisk-Arabisk dialekt, og ikkje på ei Irakisk-Arabisk dialekt, eller på standardarabisk når han både har fleire utdanningar på universitet i Irakisk-Kurdistan, er mulla, og har vore lærar i Pakistan. Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 29. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2022 Du kan gaa inn paa tredje episode "den italienske Loesningen" aa se paa den. det er jo hovedsakelig den, vi diskuterer her. Tror ikke du mister noen poeng, med aa ikke, se de to foerste episodene, selv om de er jo aktuelle de ogsaa. Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 29. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2022 Opptaket de brukte i rettsaken, Gangleri. Jeg mener jeg leste Syrisk, men har ikke peiling paa det du snakker om. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 29. juli 2022 Del Skrevet 29. juli 2022 Karltorbj skrev (18 minutter siden): Media, tar jo ikke ansvar her. Fremdeles bare påstander, kan det være at media veit at det er bullshit og ikke gidder lufte påstander fra en forsvarsadvokat ? Om det er noen fakta her så forventer jeg at de eksisterer utenfor NRK, og du har fremdeles ikke gitt en link til denne kilden din. Anekdotisk bevis er ikke verdt en dritt, samme hvem det kommer fra. Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 29. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2022 Det var ikke fakta, Skaftetryne. Det meed falske beviser, ser det naa.Men vil allikevel nevne det, for det er saa innlysende veldig paafallende. Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 29. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2022 De har ikke bevis Skaftetryne. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 29. juli 2022 Del Skrevet 29. juli 2022 Karltorbj skrev (4 minutter siden): De har ikke bevis Skaftetryne. Mulig det, men vi får se på dommen, foreløpig så er det ingen bevis her heller, bare løse påstander uten noen form for dokumentasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå