xrays Skrevet 28. juli 2022 Del Skrevet 28. juli 2022 (endret) Jeg er fremdeles ikke bra i halsen etter at jeg ble syk for 1 måned siden med typ influensa. Har av og til tørrhoste og er noe hes og hoven hals. Men det bør vel gå over av seg selv eller bør jeg dra til lege og sjekke om det er fv streptokokker, kan det være der eller noe annet man kan få medisin for? Endret 28. juli 2022 av xrays Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 28. juli 2022 Del Skrevet 28. juli 2022 Du burde egentlig ha oppsøkt lege senest 2 uker etter endt sykdom, uten at halsen ble bedre. Skaff deg time hos legen din og få det sjekket. Lenke til kommentar
xrays Skrevet 1. august 2022 Forfatter Del Skrevet 1. august 2022 (endret) Fantomtegningen skrev (På 28.7.2022 den 8.01): Du burde egentlig ha oppsøkt lege senest 2 uker etter endt sykdom, uten at halsen ble bedre. WHY?? Endret 1. august 2022 av xrays Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 1. august 2022 Del Skrevet 1. august 2022 Er nokså vanlig å kontakte lege/faglig råd når ting ikke bedrer seg... Lenke til kommentar
Phantom Software Skrevet 1. august 2022 Del Skrevet 1. august 2022 5 minutes ago, xrays said: WHY? Det er fint å se ting an og ikke springe til legen når du er komfortabel med det og det ikke er akutt eller alvorlig. Kroppen kan løse veldig mye selv. Så er det også bra å faktisk dra til legen når kroppen ikke fikser det selv. Da er det fint å få undersøkt om det ligger noe bak og om man trenger medisiner til hjelp. Når kroppen ikke fikser det på et par uker så er definitivt legen neste stopp. Det er sannsynligvis ikke noe alvorlig. Men det kan utvikle seg til det om du bare lar det skure og gå i lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå