arne22 Skrevet 27. juli 2022 Del Skrevet 27. juli 2022 (endret) Jeg har i liten grad benyttet meg av kredittkort men vurderer å ta et par slike i bruk. En viktig forutsetning det er jo at man får sendt en efaktura med spesifisering av forbruket til den nettbanken man bruker. Da blir det jo bare å kikke gjennom og så godkjenne. Jeg ser i anmeldelsene av Komplett Bank Master Card at det blir hevdet at denne banken ikke sender ut efaktura, og at man må logge seg inn på brukersiden for å finne forbruket, og så logge seg inn i sin egen bank for å betale. Det blir i så fall for tungvint og ikke noe som jeg ønsker å ha. Det blir i så fall en "no-go" og lite aktuelt å bruke Komplett bank. https://www.bytt.no/erfaringer/bank/komplett-bank-mastercard/xxlnk/ikke-bare-mangler-de-efaktura-avtalegiro-men-naa-har-de-ogsaa-sluttet-med-epostfaktura Kan dette være riktig? Kan det være en feilrapportering fra en bruker? Er det noen her på forun som kan anbefale eller bekrefte ett eller flere kredittkort der det blir sendt efaktura med spesifisert forbruk til nettbanken? (Dette fungerer faktisk helt utmerket for DNB Mastercard som er det eneste kredittkortet som jeg har brukt så langt.) Endret 27. juli 2022 av arne22 Lenke til kommentar
Eskove Skrevet 27. juli 2022 Del Skrevet 27. juli 2022 Her tror jeg du må endre spørsmålet til hvilket kredittkortselskap som ikke sender e-faktura. Har du godkjent automatisk e-faktura i nettbanken sender alle e-faktura. Jeg kjenner ikke til noen som ikke sender e-faktura. Alle jeg bruker eller har brukt sender e-faktura med spesifisering rett i nettbanken (komplett, cirkle k, coop, trumf, nordic choise, sas, yA kredittkort) 1 Lenke til kommentar
Eskove Skrevet 27. juli 2022 Del Skrevet 27. juli 2022 (endret) arne22 skrev (1 time siden): Jeg ser i anmeldelsene av Komplett Bank Master Card at det blir hevdet at denne banken ikke sender ut efaktura, og at man må logge seg inn på brukersiden for å finne forbruket, og så logge seg inn i sin egen bank for å betale Dette er ut-datert informasjon. Det er lenge siden komplett begynte med e-faktura. edit: Sitat Omtale om Komplett Bank MasterCard skrevet av Carlo for 3 år siden Jeg stoler faktisk ikke på bytt.no Dem vekter gamle anmeldelser like som nye, så om et selskap blir bedre eller dårligere fanges ikke dette opp. Det er også for det meste folk som er missfornøyd som skriver der. Hele min omgangskrets bruker komplett bank og ingen av oss har noe negativt å si om kredittkortet dem har. (2% kickback på alle netthandel blir fort mye penger, og ikke glem 4% om du handler på komplett.no) Eneste minuset med dem må vel være at dem er ekstremt nøye på kredittvurdering. Komplett bank vil bare gi meg 10.000 i grense mens jeg uten problem får 50.000 hos andre. Endret 27. juli 2022 av Eskove 1 Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 27. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2022 3 hours ago, Eskove said: Her tror jeg du må endre spørsmålet til hvilket kredittkortselskap som ikke sender e-faktura. Har du godkjent automatisk e-faktura i nettbanken sender alle e-faktura. Jeg kjenner ikke til noen som ikke sender e-faktura. Alle jeg bruker eller har brukt sender e-faktura med spesifisering rett i nettbanken (komplett, cirkle k, coop, trumf, nordic choise, sas, yA kredittkort) Veldig bra. Det var det jeg håpet på å høre 🙂 3 hours ago, Eskove said: Jeg stoler faktisk ikke på bytt.no Dem vekter gamle anmeldelser like som nye, så om et selskap blir bedre eller dårligere fanges ikke dette opp. Det er også for det meste folk som er missfornøyd som skriver der. Hele min omgangskrets bruker komplett bank og ingen av oss har noe negativt å si om kredittkortet dem har. (2% kickback på alle netthandel blir fort mye penger, og ikke glem 4% om du handler på komplett.no) Eneste minuset med dem må vel være at dem er ekstremt nøye på kredittvurdering. Komplett bank vil bare gi meg 10.000 i grense mens jeg uten problem får 50.000 hos andre. Ja, jeg har lagt merke til at mange av anmeldelsene er veldig gamle. Har uansett bare tenkt å søke om små krditter for å få testet ut og se hvordan det fungerer, uten større risiko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå