stich_it Skrevet 26. juli 2022 Del Skrevet 26. juli 2022 Heisann, jeg har ett gjentagende problem med å sende og motta MMS det ser ut til å komme tilbake med ujevne mellomrom, av og til løser det seg selv og noen ganger så er det noe jeg kan feilsøke meg til å fikse. Sist var det att en app (jottacloud) hadde blitt satt som den som skulle brukes ved redigering av mms innstillinger, nå har det skjedd igjen og jeg begynner å bli mektig lei av å ikke klare å løse problemet. Alle de vanlige skrittene man blir anbefalt er blitt gjort ha og a installert appen som tidligere har vært problemet og restartet telefonen uten bedring. Noen tips til å fikse dette? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 27. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2022 Oppdatering Viser seg at jeg får sendt mms som inneholder bilde eller filmsnutt men ikke ren tekst. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. august 2022 Del Skrevet 4. august 2022 Hvilken app og operatør? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 5. august 2022 Forfatter Del Skrevet 5. august 2022 Appen heter "Beskjeder" fra Google i Play butikken. Bruker Telenor. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. august 2022 Del Skrevet 5. august 2022 Vises det at sendingen feilet, og du kan prøve å sende på nytt, som igjen feiler? Har du forresten chat-funksjonen skrudd på i den Google meldingsappen? 1 Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 10. august 2022 Forfatter Del Skrevet 10. august 2022 Se der ja, det virket. Tusen takk. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 11. august 2022 Forfatter Del Skrevet 11. august 2022 Jeg skrudde av chatfunksjonen som jeg ikke visste var aktivert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå