Moonshine Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Tvilsom. Kjøper MS opera, ender www.opera.com opp med 0 oppdateringer og til slutt 404. Lenke til kommentar
epsil Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Det jeg vil anbefale deg, er å sette en sperre for ie, og bare slippe inn de som vet hva som funker. Eller eventuelt redirecte ie-brukere til en site som er designet for dem. Sistnevnte løsning har jeg brukt en del selv. Dette er problemer relatert til IEs mangelfulle CSS-støtte, og derfor er det mye bedre å skrive et eget stilark kun for IE, som ikke fanges opp av andre nettlesere. Dette gjør du ganske enkelt ved å kommentere ut link-elementet slik: <!--[if IE]> <link href="IE.css" rel="stylesheet" type="text/css"> <![endif]--> Dette er fortsatt gyldig HTML, og all tekst mellom <!-- og --> vil ignoreres av alle nettlesere unntatt Internet Explorer. Lenke til kommentar
Heinz Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Om de sleger sine rettigheter, får de ikke bruke dem i Opera lengre. Syne sopera skal holde seg borte fra MS jeg. Og hvorfor skulle de kjøpe en browser når de allerede har en som er skreddersydd for deres eget os? Det ville blitt mye arbeid å innføre opera som en del av windows. Og, standard browser skulle hvert avskaffet for lensgt. La oss velge hva vi vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå