BrunoBjeffesen Skrevet 25. juli 2022 Del Skrevet 25. juli 2022 (endret) Hei, Jeg har arvet et eldre Hasselblad-kamera som jeg gjerne skulle hatt en verdivurdering av. Er det noen her inne som har en formening om enten verdi, eller hvor jeg eventuelt kan henvende meg? Legger ved noen raske bilder her. Endret 25. juli 2022 av BrunoBjeffesen Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 25. juli 2022 Del Skrevet 25. juli 2022 Forsøk å laste opp bildene igjen, som vanlig bildefil. 2 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. juli 2022 Del Skrevet 25. juli 2022 Det er et 500C/M med temmelig lett kosmetisk skade. Lenke til kommentar
Phantom Software Skrevet 25. juli 2022 Del Skrevet 25. juli 2022 Det er jo rimelig nisje nå, men går for 10-15000 på eBay. Det som kan påvirke mye og gjøre det verdifullt er evt. ekstra utstyr du får med, som linser, filter osv. Det er et profesjonelt mellomformats-kamera mest myntet på bruk i studio og lignende, så om det følger linser med og ikke bare er selve kamerahuset så kan disse være mye verdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå