Halvsame Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Kjøpte et demobrukt Audigy 2 fra PSData, og tenkte jo selvfølgelig ikke på at joystickporten lå på ekstern brakett. Denne braketten fulgte ikke med, så jeg lurer på hvordan jeg skal klare å få MIDI-ut fra denne rakkeren? Kan jeg evt. bruke et annet lydkort kun til MIDI? Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 USB-midi controller --------- det er løsningen jacob Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Det blir nok litt for dyrt for meg. Etter litt frem og tilbake har jeg funnet denne joystick-braketten for Audigy, men jeg er litt usikker på om den fungerer med Audigy2. Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Så de hadde en m-audio usb midicontroller til ca 400. Men hvis audigybrakketen funker, er sikkert det det beste... Jacob Lenke til kommentar
AndreM Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Det blir nok litt for dyrt for meg. Etter litt frem og tilbake har jeg funnet denne joystick-braketten for Audigy, men jeg er litt usikker på om den fungerer med Audigy2. Den vil fungere utmerket Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Takker og bukker, da bestiller jeg en sånn . @JacobDW: hadde jeg hatt et større bruksområde ville jeg kanskje kjøpt egen MIDIcontroller, men alt jeg vil gjøre er å koble til Line6 PODen min og da tror (vet) jeg det holder med joystickport . Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Det blir nok litt for dyrt for meg. Etter litt frem og tilbake har jeg funnet denne joystick-braketten for Audigy, men jeg er litt usikker på om den fungerer med Audigy2. Det er den som fulger med Audigy2 også, så jeg regner med den passer som fot i hose... Men skal du drive med midi er ikke SB et godt alternativ... Måtte bytte ut mitt Audigy2 til et bedre for det holdt ikke mål til feks. Cubase SX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå