Gå til innhold

LOTR: Return of the King-thread #2

Anbefalte innlegg

Nei det er jo det jeg sier fordi jeg ikke liker usannsynlige filmer. Mye morsommere og bedere med Fast and the furios og Terminator filmene fordi de er mye tøffere.

Tenk litt nå.

Tidsreiser er ikke mulig, så Terminator-filmene burde du iallfall ikke like hvis du avskyr

urealistiske filmer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ang. oversettelsen til norsk så liker eg den bedre enn den svenske iallefall, men eg foretrekker å bruke engelske ord, og ser gjerne filmen med engelsk tekst.

Du ser gjerne filmen med engelsk tekst?

Jeg hadde definitivt droppa tekst i hele tatt om valget bare var engelsk tekst. ;)

Skryt, skryt :thumbdown: .

Det var mange slutter for å si det sånn. Men var slutten sånn som det sto i boka?

Lenke til kommentar
Lord of the rings er ganske bra men den historien er litt dumm for det er litt usannsynli at en liten ring kan gjøre en usynlig.

Hele historien er satt i en annen verden. I den verdenen er det sannsynlig, det er ikke snakk om vår verden. I den verdenen er den ringen "ondskap". Den er onskap i super-hyper-mega-konsentrert form.

Hvis du ikke klarer å forestille deg en verden der det går an, så er du trangsynt.

Lenke til kommentar
Stratovarius?! Den må jeg skaffe.

Men det var Blind guardian og Iced earth som sang den jeg fant.

Har Blind Guardian-sangen. Knallfin den da, selv om den går under "forgotten tales" eller noe sånt, som ikke akkurat er tilfelle i dag. :D

Må skaffe meg den Stratovarius-sangen. Power Metal er TØFT!

No_Limit^: Ja, jeg har lest "History of Middle Earth", eller i alle fall mesteparten av den. Har gått en del år siden jeg leste den, så jeg skulle gjerne hatt tak i den og på nytt...

Lenke til kommentar
Nei det er jo det jeg sier fordi jeg ikke liker usannsynlige filmer. Mye morsommere og bedere med Fast and the furios og Terminator filmene fordi de er mye tøffere.

Tenk litt nå.

Tidsreiser er ikke mulig, så Terminator-filmene burde du iallfall ikke like hvis du avskyr

urealistiske filmer.

Vem vet om tidsreiser er umulige?? Dessuten er Schvartsnegger mye tøffere enn han som spiller Frodo. Dessuten er historien mye bedere gjennomtenkt i Terminatorfilmene for i Lord off the rings virker det som om regisøren finner opp ting hele tiden nye monstre og sånn. I Terminator har jo alle personene en skikkeligg bakgrunnshistorie!!!

Lenke til kommentar

Tenk litt nå.

urealistiske filmer.

Vem vet om tidsreiser er umulige?? Dessuten er Schvartsnegger mye tøffere enn han som spiller Frodo. Dessuten er historien mye bedere gjennomtenkt i Terminatorfilmene for i Lord off the rings virker det som om regisøren finner opp ting hele tiden nye monstre og sånn. I Terminator har jo alle personene en skikkeligg bakgrunnshistorie!!!

Visste du at det er en bok som heter "Lord of the rings" også? Utrolig men sant :wow:

Terminator suger rompe. Bakgrunnskhistorien er for så vidt: Robot hakke opp mennesker. Mennesker skjønne at lage robot ikke smart trekk. Lage ny robot. La robot redde menneske. Ill be back!

Kom med en person, monster, skapning i Lotr og jeg skal gi deg bakgrunn. Her og Nå

Lenke til kommentar

Tenk litt nå.

urealistiske filmer.

Visste du at det er en bok som heter "Lord of the rings" også? Utrolig men sant :wow:

Terminator suger rompe. Bakgrunnskhistorien er for så vidt: Robot hakke opp mennesker. Mennesker skjønne at lage robot ikke smart trekk. Lage ny robot. La robot redde menneske. Ill be back!

Kom med en person, monster, skapning i Lotr og jeg skal gi deg bakgrunn. Her og Nå

Balrog

Lenke til kommentar

Balrogen er en ond demon fra verdens første tideverv. Fortsatt er de å finne i de aller dypeste og mørkeste stedene i Midgard. I det tredje tideverv ble det antatt at det fantes det svært få Balroger igjen i verden. Mange myter og sagn har florert om Balrogens utseende, størrelse og egenskaper. Ingen vet helt sikkert om Balrogen for eksempel har vinger eller ikke, i alle før ikke før Brorskapets møte med Balrogen i Morias indre.

Det er bare å gi seg, Arne-Olav. ;)

Lenke til kommentar

Tror du er ute på tynn is her Arne-Olav. Uansett hvilken person, sted, hendelse du vil nevne så sitter det nok hundrevis av folk med 2000+ sider med bakrunnshistorie printet til både hjernebarke og papir. Tror du skal innse hvor omfattende Ringenes Herre verdenen er først som sist jeg. :roll:

Uansett så foretrekker jeg Engelsk tekst eller bare engelsk tale. Tilgir aldri Ole H. P. Disen's "lettsabel"... :angry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...