Redaksjonen. Skrevet 24. juli 2022 Del Skrevet 24. juli 2022 Tre siktet for innsidehandel av kryptovaluta Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 24. juli 2022 Del Skrevet 24. juli 2022 (endret) Morsomt med disse graverne på internett som avslører, trolig skjer dette veldig ofte da kryptohandel er ekstremt sensitivt for all slags news og tweets. Det må da være positivt når kjeltringer blir avslørt? At det liksom skal resultere i dommedag for kryptoindustrien, som overskriften impliserer, kunne kanskje journalisten greie ut litt om? Endret 24. juli 2022 av attz Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. juli 2022 Del Skrevet 24. juli 2022 Det er bare innsidehandel hvis man er fattig. For de som er i bransjen er det business as usual, kanskje en liten bot nå og da, bare en cost of doing business. Lenke til kommentar
okeukoeukoeuxaxaeux aiux Skrevet 24. juli 2022 Del Skrevet 24. juli 2022 3 hours ago, attz said: Morsomt med disse graverne på internett som avslører, trolig skjer dette veldig ofte da kryptohandel er ekstremt sensitivt for all slags news og tweets. Det må da være positivt når kjeltringer blir avslørt? At det liksom skal resultere i dommedag for kryptoindustrien, som overskriften impliserer, kunne kanskje journalisten greie ut litt om? Digi og Norsk media generelt (stort sett) er sure fordi de, vel, jobber i media i stedet for å ha handlet BTC når verdien var 150 USD. Høyt henger de og sure er de. 24/7 negativitet. Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 24. juli 2022 Del Skrevet 24. juli 2022 15 minutes ago, okeukoeukoeuxaxaeux aiux said: 24/7 negativitet Ja media driver stort sett med clickbait over det hele og negativitet selger best. Men så har du jammen meg en hærskare debattanter også som sitter her og håper kryptovaluta skal gå nedenom og under - merkelig way of life. 2 Lenke til kommentar
Abel46 Skrevet 25. juli 2022 Del Skrevet 25. juli 2022 Jeg kjøpte Bitcoin da kursen var langt lavere enn $150. Dessverre brukte jeg de på å kjøpe musikk fra AllOfMp3. Snakker om dyr musikk! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå