Hanne9867 Skrevet 24. juli 2022 Del Skrevet 24. juli 2022 Vi skal snart til Oslo fra Hadeland, og tenkte å kjøre bil et stykke og kollektivt resten. Hvordan er det med plass og betaling på innfartsparkeringene i Nittedal og på Grorud? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 27. juli 2022 Del Skrevet 27. juli 2022 Kanskje for seint ute, men på Nittedal Stasjon koster det 35kr for en uke. Tror ikke det er mulig/billigere med noe kortere. Gratis i helger og mellom 17 (tror jeg) og 05. Er mulig å parkere gratis i gatene rundt stasjonen og ved parkeringen ved Sørli skole (10 minutters gange unna stasjonen) 1 Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 29. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2022 awesnes skrev (På 27.7.2022 den 23.20): Kanskje for seint ute, men på Nittedal Stasjon koster det 35kr for en uke. Tror ikke det er mulig/billigere med noe kortere. Gratis i helger og mellom 17 (tror jeg) og 05. Er mulig å parkere gratis i gatene rundt stasjonen og ved parkeringen ved Sørli skole (10 minutters gange unna stasjonen) Tusen takk for svar! Litt seint for denne gang, men da vet jeg det til en annen gang. 👍 Har det blitt innfartsparkering ved Kjul? Vet du om det koster noe? Det går greit å parkere der om man tar bussen. 😊 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 29. juli 2022 Del Skrevet 29. juli 2022 Hanne9867 skrev (5 timer siden): Tusen takk for svar! Litt seint for denne gang, men da vet jeg det til en annen gang. 👍 Har det blitt innfartsparkering ved Kjul? Vet du om det koster noe? Det går greit å parkere der om man tar bussen. 😊 Jepp, har blitt parkering der. Tror den er gratis, men skal ikke si det sikkert. Finner ikke noe info om det når jeg googler. 1 Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 29. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2022 awesnes skrev (25 minutter siden): Jepp, har blitt parkering der. Tror den er gratis, men skal ikke si det sikkert. Finner ikke noe info om det når jeg googler. Takk for svar! 🙂👍 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 29. juli 2022 Del Skrevet 29. juli 2022 Ting kommer litt an på hvor mange dere er, og hvor dere skal i Oslo. Kan fort være billigere med parkering nære sentrum enn å ta kollektivt inn hvis dere er flere. Utenfor Ring 2 så er heller ikke prisene for parkering i gaten så gal, bruker man Easypark, så er det enkelt å forlenge utover de 2 timene de sier. Aldri hatt problemer med det så lenge man har betalt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå