FuLu Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Enkelte ganger så synes jeg tilfeldigheter gjør grafikken penest. Dvs, elementer som litt kaos, ting man ikke har helt kontroll på. Men enda mer artig er at man kan repoduserer det til ca samme resultat, hvis jeg bare husker hvilken rekkefølge ting skulle gjøres Uansett, her er mine 3 "selvlærte" headere, som kanskje kunne bli brukt til noe, en ny design på hjemmesiden kanskje Header 1 Header 2 Header 3 Photoshop er Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Header #2. Definitivt. De andre ble for IKEA. Synes #2 var spresh, frisk, klar og enkel. +++ i boka Behold ditt nåværende design, du! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hvis den skal bytte ut den som du har på siden din nå, bør du beholde den gamle. Den er feeet! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 dette her så ut som standard headere bare med ny text ville heller beholdt det designet du har nå jeg............. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Jo, ikke planer om å bytte ut noe design, var bare lek&lær med headere, kanskje lage en tutorial på akuratt hvordan jeg lagde de 3 der Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Likte ingen av dem jeg, sorry. Skriften ble alt for hard og kvass. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 synes eller ikke at det var noe og skryte av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå