SkyMarshall Arts Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 (endret) Bugle skrev (4 minutter siden): Både Biden og militære har sagt at dette besøket ikke er lurt. Om du har kilder på det motsatte, ville jeg satt pris på å få se det. Ingen kilder. Her er alle veldig forsiktige med ordbruken sin. Endret 2. august 2022 av SkyMarshall Arts 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 SkyMarshall Arts skrev (6 minutter siden): De har fått en direkte advarsel. Opptil flere. Tror nok Biden og et samlet militære har signert på den flyturen 😄 Det tror ikke jeg. Biden er, til forskjell fra Xi ikke en diktator, og kongressmedlemmer er ikke bundet av regjeringen. Dersom Kina eskalerer på grunn av et slikt besøk er det kun Kina det står på. Det har ingenting med USAs regjering å gjøre, som kjører den linja de gjør uavhengig av dette. Biden har dog sagt at han ikke ønsker at hun reiser. Det har også Pentagon. Men de kan ikke stoppe henne. Du må huske på at Pelosi har en aktivistisk historie mot Kina og har vært en knallsterk kritiker av regimet der i mange tiår. 1 Lenke til kommentar
Outlier616 Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 11 minutes ago, SkyMarshall Arts said: De har fått en direkte advarsel. Opptil flere. Tror nok Biden og et samlet militære har signert på den flyturen 😄 Så hvem som helst kan i din oppfatning bare bestemme at andre land ikke har lov til å reise til steder? 1 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 I så tilfelle er det et genialt trekk som stiller spørsmål på om disse menneskene er tilregnelige i det hele tatt. Kina har sagt klart i fra at de ikke kommer til å sitte på sidelinjen å se på at Pelosi besøker. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 Outlier616 skrev (1 minutt siden): Så hvem som helst kan i din oppfatning bare bestemme at andre land ikke har lov til å reise til steder? Vil du ha krig med Kina? Lenke til kommentar
Outlier616 Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 Denis Davydov, som er pilot, og vanligvis dekker Ukraina, dekker nå dette. SPAR19 befinner seg over filippinene, og er på vei mot luftrommet hvor det muligens kan avskjæres før det når Taiwan. 1 1 Lenke til kommentar
Outlier616 Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 1 minute ago, SkyMarshall Arts said: Vil du ha krig med Kina? Det er det Kina som avgjør om de går til angrep på USA. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 Betydelig dekning i media ser jeg. "Stuntet" er nok planlagt lenge. Her bør man se på hva folk gjør, og ikke hva de sier. Det er sjelden noen tilfeldigheter i storpolitikken. Dette er nok nøye regissert og media er godt forberedt på å legge frem sine synspunkt. Hele maskineriet surrer for USA. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 (endret) @Outlier616 Nice. Da ønsker jeg lykke til. Det er undødvendig. Eller, som @kremt sier - planlagt. Endret 2. august 2022 av SkyMarshall Arts 1 1 Lenke til kommentar
iblazeqt Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 Det er ventet at Pelosi ankommer Taiwan klokken 22.20 taiwansk tid, altså klokken 16.20 norsk tid, skriver Reuters og viser til den taiwanske avisen Liberty Times. De skriver også at Pelosi angivelig forlater Taiwan igjen onsdag ettermiddag. Lenke til kommentar
Outlier616 Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 Selvfølgelig er det planlagt. Men dere sier planlagt som om det er en konspirasjon. Det er Kina som har lagt prestisje og viktighet i dette, som er en helt normal greie folk gjør. Kina har skutt seg selv i foten, og nå er de butthurt og mister ansikt om de ikke foretar seg noe. Det dere driver med er enten å akseptere statlig terrorisme eller gi etter for det. 2 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7QKwQIfm Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 Fligthradar ser ut til å være nede, mulig fordi det er mange som følger med. Lenke til kommentar
Outlier616 Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 Virker som Flightradar24 ikke takler mengden oppmerksomhet det får nå. Basically DDOS'et 😄 Lenke til kommentar
Outlier616 Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 India, som de siste årene har hatt en helt crazy nasjonalistisk og sensasjonalistisk presse som ville fått FOX News til å rødme, rapporterer at krigen allerede er i gang. Det er den altså overhodet ikke 😄 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7QKwQIfm Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 (endret) Rett før jeg mistet kontakten med flightradar, fant jeg et Boeing c-17A Globemaster 3 ikke langt fra Taiwan. Endret 2. august 2022 av Slettet-7QKwQIfm Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 Bugle skrev (Akkurat nå): Rett før jeg mistet kontakten, fant jeg et Boeing c-17A Globemaster 3 ikke la GT fra Taiwan US Indo-Pacfic Command er selvfølgelig på saken så det holder. Dette er jo som stadfestet over kun et høflig helt vanlig kaffebesøk av Kongressen. 1 Lenke til kommentar
Outlier616 Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 Just now, Bugle said: Rett før jeg mistet kontakten, fant jeg et Boeing c-17A Globemaster 3 ikke la GT fra Taiwan USA er forberedt. De har både AWACS og tankfly i luften. Amerikanerne har flybaser både i Japan og også på Filippinene så vidt jeg vet. Kampgruppen til USS Ronald Reagan skal også befinne seg et sted sør for Taiwan. 1 Lenke til kommentar
Outlier616 Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 1 minute ago, SkyMarshall Arts said: US Indo-Pacfic Command er selvfølgelig på saken så det holder. Dette er jo som stadfestet over kun et høflig helt vanlig kaffebesøk av Kongressen. Det er Kina som har elevert dette til noe mer, til en konfrontrasjon, hvor de enten forsøker å avskjære flyet, eller taper ansikt. Sansyneligvis vil de bare oppføre seg som sure drittunger og si at "næh, ville ikke det uansett". 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 (endret) Sitat Det er Kina som har elevert dette til noe mer, Nå er det vel usa som ligger rett utenfor kina med en flere krigskip. Hadde nok vært krig for lengst om kina flyttet såpass med krigsmateriell til usa kysten. Endret 2. august 2022 av leifeinar 1 1 Lenke til kommentar
Outlier616 Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 Kina har stengt luftrommet i provinsen som grenser Taiwan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå