Dr. Brodsky Skrevet 21. juli 2022 Del Skrevet 21. juli 2022 (endret) Jeg bruker stort sett hodetelefoner når jeg sitter ved datamaskinen, men det er veldig greit å ha muligheten til å spille av lyd fra høyttalere av og til. I dag har jeg et par Mackie CR3-XBT 3", men disse passer ikke helt mitt bruk. Det største problemet er at de er litt for stor til at jeg kan plassere dem symmetrisk i forhold til skjermen. Ellers syns jeg de er stygg og har litt for mye støy når de er slått på (ikke påvirket av kilde, volum, kabler osv.), men ikke spiller. Ellers har de veldig god lydkvalitet i forhold til størrelse og pris. Jeg er villig til å ofre lydkvalitet for design og størrelse, men jeg er opptatt av lydkvalitet. Det jeg trenger er små høyttalere som kan stå fremme i en stue. Ikke et 2.1-oppsett. Budsjett: 1 000 - 2 000 kr Endret 22. juli 2022 av Dr. Brodsky Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 23. juli 2022 Del Skrevet 23. juli 2022 (endret) Hva med GigaWorks T20 Series II? https://prisguiden.no/produkt/creative-gigaworks-t20-series-ii-100357 På størrelse med en 1/2-liters flaske. Hadde et par med dem tidligere. Veldig godt fornøyd med både volum og lydbildet. EDIT: Det finnes også en noe høyere T40 variant. https://prisguiden.no/produkt/creative-gigaworks-t40-series-ii-111419 Endret 24. juli 2022 av PaladinNO Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. juli 2022 Del Skrevet 23. juli 2022 Disse er en bra balanse mellom lydkvalitet, størrelse og funksjonalitet. Det er produsert utrolig mye rart av slik, så like greit å shoppe noe bra heller enn å gamble. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 24. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2022 Skal se nærmere på GigaWorks T20 Series II. Størrelsen ser i hvert fall grei ut. vidor skrev (17 timer siden): Disse er en bra balanse mellom lydkvalitet, størrelse og funksjonalitet. Det er produsert utrolig mye rart av slik, så like greit å shoppe noe bra heller enn å gamble. Glemte du en link, eller snakker du om GigaWorks T20 Series II? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 24. juli 2022 Del Skrevet 24. juli 2022 1 minute ago, Dr. Brodsky said: Skal se nærmere på GigaWorks T20 Series II. Størrelsen ser i hvert fall grei ut. Glemte du en link, eller snakker du om GigaWorks T20 Series II? Ja, støttet det andre svaret ditt. 1 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 24. juli 2022 Del Skrevet 24. juli 2022 Mellom 1000 og 2000 kr synes jeg det er svært vanskelig å finne noe som låter bra. Men hørte en gang litt på Audioengine A1 og A2, som vel ligger på rundt 2000kr og låter faktisk helt kurant. Om det er visuelt innafor er jo en subjektiv oppfatning, så du får se på bildene. Høyttalerne ligger innimellom på finn også, med mulighet for halvering av pris. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. juli 2022 Del Skrevet 24. juli 2022 Støtter og Audioengine A2, mye lyd for pengene Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 Audioengine A2+ tiltredes, vurderer de selv. En kollega av meg på tidligere jobb hadde de koblet til pcen, og jeg ble overrasket over hvor god lyd han fikk ut av såpass små høyttalere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå