shinsengumi Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Tviler ikke på at man fikk tak i kort på lanseringsdagen, jeg har også hatt flere anledninger med god tid til å kjøpe 4090 TUF OC men vil ikke betale 3-4k i OC avgift. Men siden bilde ble postet nå antok at jeg det var fra i dag. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2022 14 minutes ago, ticx said: To 4090 skaffet på lanseringsdagen med f5, det er ikke magi True story Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Det var bare iChill X3 i dag. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2022 5 minutes ago, shinsengumi said: Tviler ikke på at man fikk tak i kort på lanseringsdagen, jeg har også hatt flere anledninger med god tid til å kjøpe 4090 TUF OC men vil ikke betale 3-4k i OC avgift. Men siden bilde ble postet nå antok at jeg det var fra i dag. Lite å tjene på dem da Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Noen som vet om man får gavekort tilbake hvis man returnerer på komplett? jeg brukte et gavekort på 1k når jeg kjøpte Phantom, men tenkte å sende driten tilbake, tør ikke åpne esken en gang nå som Igor har funnet feilen med kabel 😂 Lenke til kommentar
ticx Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Tror kablemod kabelen er tilgjengelig om 3 dager, regner med de vet hva de gjør siden de gjør noe utav dette Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Er det den med vinkel du mener? De har allerede adapter og fra PSU. Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Jeg har bestilt kabel fra cablemod, men den blir ikke sendt før 12. Nov. Og kommer sikkert ikke fram før Jul så da har jeg plutselig god tid til å finne noe annet. Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 26 minutes ago, shinsengumi said: Jeg har bestilt kabel fra cablemod, men den blir ikke sendt før 12. Nov. Og kommer sikkert ikke fram før Jul så da har jeg plutselig god tid til å finne noe annet. Cablemod kommer til å få nok å gjøre fremover.. burde sende takkekort til Jansen ❤️ Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Det var nok ikke vanskelig å få tak i kort på lanseringsdagen men jeg tror mange nok fokuserte på kun 1 eller 2 kort i kun 1 butikk og da ble det fort flere om benet. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 ticx skrev (1 time siden): To 4090 skaffet på lanseringsdagen med f5, det er ikke magi Greidde fint å skaffe 30xx kort fra Proshop også med F5 da det sto på som værst, fikk til og med telefon fra Proshop hvor de klagde på at jeg hadde fått kjøpe for mange kort hos de, lurer på om det fortsatt gjelder? Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Mot slutten så river han en av uten å prøve en gang. Styre klar av disse kablene ja... 1 Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Noen som trenger PSU med 12VHPWR? Hørte Computersalg har en på tilbud nå. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 (endret) Da det ser ut til at det blir tørke på diverse modeller, har jeg herved iverksatt en ny vaslingstråd for NVIDIA 40-serie. Reglene er myknet opp noe, men prøv å få det til å bli lesbart. Som vanlig unngå unødvendig posting. Endret 27. oktober 2022 av BadCat 2 Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 28. oktober 2022 Del Skrevet 28. oktober 2022 (endret) Har nå fyrt opp Phantom kortet. Kan bekrefte at jeg har vifte-hylinga og det er noe av det merkeligste jeg har hørt. Minner mest om Arctic P12/P14 resonans, men på steroider og i hele registeret. (kan høres her, lyd opp) I spill så holder den 44-51 grader og er uhørbar (fractal torrent), så viftene skrur seg ikke på en gang tror jeg. Kjempekort ellers, men den går i retur. P.S. til andre som har fractal torrent så er det nødvendig at kabelen såvidt toucher glasset hvis man vil ha minimal bøy, selv på et så smalt kort som Phantom (141.6mm) i en verden med Suprim (142mm) Strix (149mm) TUF (150mm) osv blir det nødvendig med 90graders. Edit: jeg gjorde et opptak av faenskapet. Fra 30-100%. Klikkinga er bare jeg som bruker musa. Blir værst etter rundt 2:20, lyden er så høyfrekvent at den fucker opp mikrofonen på tlf. Kan høres her (lyd opp, men ikke for høyt ellers kan du bli døv) Endret 28. oktober 2022 av shinsengumi Lenke til kommentar
Iki Skrevet 28. oktober 2022 Del Skrevet 28. oktober 2022 shinsengumi skrev (1 time siden): .P.S. til andre som har fractal torrent så er det nødvendig at kabelen såvidt toucher glasset hvis man vil ha minimal bøy, selv på et så smalt kort som Phantom (141.6mm) i en verden med Suprim (142mm) Strix (149mm) TUF (150mm) Specs er vel at man skal ha 35mm klaring for bøy på kabelen. Torrent har en maks bredde på 188mm, så det skulle gå greit. Utfra det vi ser nå så er problemet om man bøyer kablene til siden, ikke nedover, og da om man bruker den adapteren nvida har. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 28. oktober 2022 Del Skrevet 28. oktober 2022 Det er MSI Gaming X Trio på vei inn til Proshop nå som kommer om noen dager, men ikke akkurat noe å feire. Lenke til kommentar
Ze8ul0n Skrevet 28. oktober 2022 Del Skrevet 28. oktober 2022 BadCat skrev (1 time siden): Det er MSI Gaming X Trio på vei inn til Proshop nå som kommer om noen dager, men ikke akkurat noe å feire. Da er det kanskje lov å håpe på at det er noen Suprim kort på vei til Norge også snart🙈 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 28. oktober 2022 Del Skrevet 28. oktober 2022 Andre enn meg som finner det mystisk at kun søplekortene tas inn her i landet? Vi har phantom og zotak i "volum", noen drypp av trio, pny, ichill og kun en håndfull med tuf oc samt kanskje et par suprim x (liquid) og noen ytterst få strix. Kan ikke huske at dette har vært et problem tidligere? Lenke til kommentar
larsy1995 Skrevet 28. oktober 2022 Del Skrevet 28. oktober 2022 (endret) ps5 skrev (1 minutt siden): Andre enn meg som finner det mystisk at kun søplekortene tas inn her i landet? Vi har phantom og zotak i "volum", noen drypp av trio, pny, ichill og kun en håndfull med tuf oc samt kanskje et par suprim x (liquid) og noen ytterst få strix. Kan ikke huske at dette har vært et problem tidligere? Det kom jo inn en del Strix OC på komplett, men de valgte å beholde dem selv for prebuilds. Men ja, merkelige greier. Endret 28. oktober 2022 av larsy1995 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå