shinsengumi Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Merkverdig hvordan du alltid får tak i kort @Nizzen , selv uten juks 😜 den hardeste F5 spameren Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 (endret) 34 minutes ago, OlaHaldor said: Aaah spent på om Komplett faktisk får sendt noe Phantom de neste dagene! Fått bekreftelse direkte fra gainward support at phantom har samme pcb som den forferdelige palit gamerock. Men man levde litt i håpet.... så vet ikke om jeg skal beholde ordren personlig I tillegg så er det stor "oppstandelse" på computerbase.de ang. phantom kort, der det virker som en god del folk har fått ødelagte vifter e.l. De har faktisk fått Igor fra igorslab til å kontakte gainward for å sjekke ut dette https://www.computerbase.de/forum/threads/gainward-rtx-4090-phantom-gs-lagerschaden.2107812/ Endret 19. oktober 2022 av shinsengumi 2 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Høres kjipt ut. Får bare prøve og se når det en dag kommer. Vi er vel heldige som har bestilt fra komplett, og ellers har de rettighetene vi har i Norge. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2022 51 minutes ago, shinsengumi said: Merkverdig hvordan du alltid får tak i kort @Nizzen , selv uten juks 😜 den hardeste F5 spameren Kjøpte 3090 strix og Tuf på vei til hytta med telefon. Satt som pasasjer, slik at det var lovlig Er vel bare at jeg vil ha, og andre ikkje vil ha like mye. Kjøpt nærmest ALLE toppmodeller av gpuer de siste 15 åra på "dag 1". Rutinert kalles det vel mere enn merkverdig 3 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Någon som testat vilken volt som kräves för 3000mhz i kombustor stresstest utan att powerlimit slår i taket enl. Afterburner? Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 (endret) 1 hour ago, mackanz said: Någon som testat vilken volt som kräves för 3000mhz i kombustor stresstest utan att powerlimit slår i taket enl. Afterburner? Fine tips her: (anbefaler de som har en strix på vei å droppe de siste 3 minutter da edit: spoiler.) Endret 19. oktober 2022 av ps5 Lenke til kommentar
Synapse Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 (endret) Tja, sitter og ser om jeg ka klare og skaffe en MSI Suprim X her i noen dager, men det er ganske så tørt der ute der selv om prisene er høye, skjer med det? Endret 19. oktober 2022 av Synapse Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 (endret) 6 minutes ago, Synapse said: Tja, sitter og ser om jeg ka klare og skaffe en MSI Suprim X her i noen dager, men det er ganske så tørt der ute der selv om prisene er høye, skjer med det? Vi hadde et relativt stort lass av kort ved lansering og hatt noen små drypp etter det. Mest sannsynlig kommer et betydelig slipp som vi ser de første sporene av på fredag (eller lørdag) og vil fortsette i helgen og mandag / tirsdag. Bør inkludere suprim X. Dette er basert på hva jeg har hørt/sett så ingen garantier. Endret 19. oktober 2022 av ps5 1 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 (endret) Kort fra Palit har lenge vært en stor risk. På det verste glemte de å montere kjøling på VRM. Mitt dårligste minne er dette kortet. Hvis jeg husker riktig kom det samme året som Palit kjøpte Gainward. Endret 19. oktober 2022 av BadCat 2 Lenke til kommentar
chrisf Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 1 hour ago, ps5 said: Vi hadde et relativt stort lass av kort ved lansering og hatt noen små drypp etter det. Mest sannsynlig kommer et betydelig slipp som vi ser de første sporene av på fredag (eller lørdag) og vil fortsette i helgen og mandag / tirsdag. Bør inkludere suprim X. Dette er basert på hva jeg har hørt/sett så ingen garantier. Hvor er det du forventer disse kortene vil droppe? Netonnet har fortsatt ikke noe info om når de får Suprim X som jeg har bestilt hos dem. Innrykket mitt er at de ikke tror de får flere kort før om en stund. De kunne ikke utelukke at det kunne ta flere uker…Angrer allerede på at jeg ikke kjøpte da Komplett hadde kort på fredag. Lenke til kommentar
vinterstum Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Jeg ser ingen grunn til at det skal være reell mangel på disse kortene, GPU over 20k er en liten nisje uansett hvordan noen få hausser opp stemningen. Når det er sagt så ville jeg hvis jeg var butikk vært veldig forsiktig med hvor mange kort jeg selger så lenge jeg tilbyr åpent kjøp. Da ville jeg heller tatt inn et begrenset antall og ventet 60 dager for å finne ut hvor mange kort som faktisk ble solgt og ikke bare utlånt til scalpere og entusiaster som vil prøve 5 varianter før de bestemmer seg. Det er ikke lenger snakk om ubetydelige summer. Lenke til kommentar
Synapse Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 (endret) 2 hours ago, ps5 said: Vi hadde et relativt stort lass av kort ved lansering og hatt noen små drypp etter det. Mest sannsynlig kommer et betydelig slipp som vi ser de første sporene av på fredag (eller lørdag) og vil fortsette i helgen og mandag / tirsdag. Bør inkludere suprim X. Dette er basert på hva jeg har hørt/sett så ingen garantier. Jeg får følge med som en hauk på Fredag og Lørdag og bare håpe, men takk for info. 😄 Endret 19. oktober 2022 av Synapse Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Er det noen som vet hvor mange faser det er på iChill X3? Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Det verkar som om alla Inno3D är med 450W powerlimit. Kan ju seff vara mer faser än standard för det, men jag tror det är ca samma som MSI Trio X. Alltså ganska lågt. Lenke til kommentar
Ze8ul0n Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 BadCat skrev (14 minutter siden): Er det noen som vet hvor mange faser det er på iChill X3? 17 tror jeg. Mener å huske det fra testen til Kitguru. 14 faser for vrm og 3 faser for minne. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 4 minutes ago, Ze8ul0n said: 17 tror jeg. Mener å huske det fra testen til Kitguru. 14 faser for vrm og 3 faser for minne. Det er ikke det kortet. Men for alt jeg vet er de like, bortsett fra bling. 1 Lenke til kommentar
Ze8ul0n Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 BadCat skrev (6 minutter siden): Det er ikke det kortet. Men for alt jeg vet er de like, bortsett fra bling. Tror de er like ja. Begge har TDP på 450 watt. Er bare 3x 8 pin på disse kortene. Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Eneste bekymringa jeg har med Phantom er 1-kort regelen til Komplett. Så fort den blir sendt vedder jeg på at alle god-korta kommer inn. De har jo 60 dager fri retur så om kortet er herpa så spiller det ingen rolle sånn sett. Botshop og NoN kan man jo bare glemme å kjøpe fra. 😠 Lenke til kommentar
ticx Skrevet 20. oktober 2022 Del Skrevet 20. oktober 2022 Nå da de fleste kortene har vist seg ser det ut for at suprim x og strix er merkbart bedre på pcb en resten av feltet denne generasjonen og. Suprim har 26 faser vrm, lurer på om det blir standard på 4090ti eller om vi får se 30 tallet denne gang. Er overrasket over mankoen på kort, er etterspørselen såpass på skjermkort for et kvart hundre tusen eller får vi smuler her på berget igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå