mackanz Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 BadCat skrev (29 minutter siden): Eska er viktigere enn innholdet. Den skal du ha i bakgrunnen på YouTube i årevis. Kortet blir raskt glemt, men eska lever evig. De kuleste gutta har ansiktboksene fra 20 år tilbake. De har dessverre gått tapt for meg. Det er også kult å ha eskene til andre merker som ikke eksisterer lenger. For eksempel DFI LanParty og abit. Var nede i källaren i går, och från min tid på OCZ så fann jag 4 esker och hovedkort från Abit och tre med DFI. Måste erkänna att det gick en liten tanke tilbaka i tiden. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 MSI höjde MSRP på Suprim i morse, men verkar ha gått tillbaka på det och kör refunds till folk som betällt till fel pris. PR stunt? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Satan i helvete. Jeg har legetime når de legger ut Strix OC. Akkurat på slaget, for en skjebne. Lenke til kommentar
ticx Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Ordnet damas kort på dag en via mobilen når i byen, det er håp Lenke til kommentar
chrisf Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Strix var vel borte innen 2 min... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 BadCat skrev (22 minutter siden): Satan i helvete. Jeg har legetime når de legger ut Strix OC. Akkurat på slaget, for en skjebne. Legetimen kan alltids være forsinket Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2022 Strix sendt fra netonnet 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 7 minutes ago, Nizzen said: Strix sendt fra netonnet Du får håpe at det kommer i dobbel emballasje, så du slipper trekkspill Lenke til kommentar
Musefella Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 (endret) Garvis skrev (3 timer siden): Jeg var heldig å få tilsendt 4090 Suprim X fra NoN, dessverre stoppet lykken der. Esken var ødelagt, emballasjen fått hard medfart av Postnord, så kortet gikk i retur. De benytter jo tidenes dårligste pappomslag, men i følge deres nettside så siterer jeg: "NetOnNet elsker hjemmeelektronikk og pakker alle varer for å minimere risikoen for skade under transport" Kundeservice var ikke interessert i å sponse returlapp så den gikk for egen regning tilbake. Skjermkortet er ikke brukt, så om noen av dere skulle få tilsendt dette kortet så er esken ødelagt høyre og venstreside, samt på baksiden og isopor inne er delvis skjev. Selve esken var vanskelig å åpne/lukke på en normal måte.🤪 Typisk postnord, boikott hele driten. Da slipper man unna sosial dumping også. Edit, returkostnadene ikke noe du skal betale. Endret 19. oktober 2022 av Musefella Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Det blir garantert blest om dette kortet. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2022 5 minutes ago, BadCat said: Det blir garantert blest om dette kortet. Det er ca 17 minutter delay i mellom danske siden og norske siden. Dermed blir det vanskelig for nordmenn Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2022 Yeye! Gratis kabel "Your request for a 12VHPWR Cable has been approved. Once your parcel is shipped, we will provide you a tracking number. Meanwhile, if you have any questions, please contact [email protected] Thank you, Seasonic" Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 9 minutes ago, Nizzen said: Det er ca 17 minutter delay i mellom danske siden og norske siden. Dermed blir det vanskelig for nordmenn Du mener vel 17 sekunder? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2022 Just now, magnusavr said: Du mener vel 17 sekunder? Er iallefall mange minutter i følge proshop support. Alt for lenge Men samma det nå, siden jeg både har fått Tuf og Strix er på vei. 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 2 minutes ago, Nizzen said: Er iallefall mange minutter i følge proshop support. Alt for lenge Men samma det nå, siden jeg både har fått Tuf og Strix er på vei. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 17 minutes ago, Nizzen said: Yeye! Gratis kabel "Your request for a 12VHPWR Cable has been approved. Once your parcel is shipped, we will provide you a tracking number. Meanwhile, if you have any questions, please contact [email protected] Thank you, Seasonic" Hva var fremgangsmåten her? Hvilken PSU? Og når var den kjøpt? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2022 5 minutes ago, OlaHaldor said: Hva var fremgangsmåten her? Hvilken PSU? Og når var den kjøpt? Les første post Min er Seasonic 1300w Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Aaah spent på om Komplett faktisk får sendt noe Phantom de neste dagene! Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 2 minutes ago, OlaHaldor said: Aaah spent på om Komplett faktisk får sendt noe Phantom de neste dagene! Komplett pleier ikke rote med bekreftet dato, verre med ubekreftet.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå