Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 40xx tråden


Nizzen

Anbefalte innlegg

42 minutes ago, Nizzen said:

På luft var iallefall Suprim 3090 bra. Kanskje det beste jeg testa. Strix hadde jeg knapt på luft, da jeg fikk tak i vannblokk nesten med en gang :p

Brukt Suprim på både luft og vann, null coilwhine på vannblokka også var deilig. Bedre enn strix på luft også ja, noe værre temps men hvis du ville ha lavere temps på strix måtte du betale med 10 db+

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som om det bara är TUF som har "allt" till vettigt pris. Kraftig strömförsyning, vapor chamber, 2 HDMI out, 4-split kabel.

Just dubbla HDMI märkte jag igår att jag saknar väldigt på Trio X. Trio X har max 106% dessutom.

Förbannat synd att EVGA slutade med skärmkort.

Mitt Trio X går i retur med tanke på att jag kan få mer för mindre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var heldig å få tilsendt 4090 Suprim X fra NoN, dessverre stoppet lykken der. Esken var ødelagt, emballasjen fått hard medfart av Postnord, så kortet gikk i retur.
De benytter jo tidenes dårligste pappomslag, men i følge deres nettside så siterer jeg: "NetOnNet elsker hjemmeelektronikk og pakker alle varer for å minimere risikoen for skade under transport"
Kundeservice var ikke interessert i å sponse returlapp så den gikk for egen regning tilbake. Skjermkortet er ikke brukt, så om noen av dere skulle få tilsendt dette kortet så er esken ødelagt høyre og venstreside, samt på baksiden og isopor inne er delvis skjev. Selve esken var vanskelig å åpne/lukke på en normal måte.🤪

2.jpg

3.jpg

15.jpg

20221017_013651.jpg

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Garvis said:

Jeg var heldig å få tilsendt 4090 Suprim X fra NoN, dessverre stoppet lykken der. Esken var ødelagt, emballasjen fått hard medfart av Postnord, så kortet gikk i retur.
De benytter jo tidenes dårligste pappomslag, men i følge deres nettside så siterer jeg: "NetOnNet elsker hjemmeelektronikk og pakker alle varer for å minimere risikoen for skade under transport"
Kundeservice var ikke interessert i å sponse returlapp så den gikk for egen regning tilbake. Skjermkortet er ikke brukt, så om noen av dere skulle få tilsendt dette kortet så er esken ødelagt høyre og venstreside, samt på baksiden og isopor inne er delvis skjev. Selve esken var vanskelig å åpne/lukke på en normal måte.🤪

2.jpg

3.jpg

15.jpg

20221017_013651.jpg

Det er veldig kjipt! Hva kommer du til å gjøre nå!

Lenke til kommentar
7 minutes ago, Garvis said:

Jeg var heldig å få tilsendt 4090 Suprim X fra NoN, dessverre stoppet lykken der. Esken var ødelagt, emballasjen fått hard medfart av Postnord, så kortet gikk i retur.
De benytter jo tidenes dårligste pappomslag, men i følge deres nettside så siterer jeg: "NetOnNet elsker hjemmeelektronikk og pakker alle varer for å minimere risikoen for skade under transport"
Kundeservice var ikke interessert i å sponse returlapp så den gikk for egen regning tilbake. Skjermkortet er ikke brukt, så om noen av dere skulle få tilsendt dette kortet så er esken ødelagt høyre og venstreside, samt på baksiden og isopor inne er delvis skjev. Selve esken var vanskelig å åpne/lukke på en normal måte.🤪

2.jpg

3.jpg

15.jpg

20221017_013651.jpg

Esken er laget nettopp for å beskytte mot slikt. Kortet er garantert i orden. 

 

Hvorfor er esken så viktig?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

  

4 minutes ago, chrisf said:

Det er veldig kjipt! Hva kommer du til å gjøre nå!

 

Kundeservice var ikke villig til å opprette noen sak for transportskade da det ikke er bevist "fysisk" skade på produktet. Dessverre er jeg litt for nøye til å tørre ta i bruk når det er sterke indikasjoner på at den esken har gått i gulvet, kanskje ikke bare en gang, men to..

Så kortet gikk tilbake ved bruk av åpent kjøp, blir spennende å se om det tar 10 eller 45 dager før jeg får overført pengene mine tilbake.

Endret av Garvis
Lenke til kommentar
6 minutes ago, scuderia said:

Esken er laget nettopp for å beskytte mot slikt. Kortet er garantert i orden. 

 

Hvorfor er esken så viktig?

Hadde du tatt i bruk et potensielt ødelagt produkt til 25,000? Det gjør nemlig ikke jeg.

Endret av Garvis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
6 minutes ago, Garvis said:

Hadde du tatt i bruk et potensielt ødelagt produkt til 25,000? 

Det er jo bare å teste produktet for å se om det er "potensielt ødelagt". Med de rettigheter man har i Norge så er det ingen risiko med dette.

Har mottatt mye dyrere ting en 25k som har skader på emballasjen uten at det har vært et problem

 

 

Men for all del.. kjør kampen :)

Endret av scuderia
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Det blir ingen videre sak da jeg ble møtt med ekstremt dårlig kundeservice, det er allerede blitt sendt i retur med åpent kjøp. Kanskje er det også like greit, for de scorer ikke akkurat godt på reklamasjonssaker når man leser brukeranmeldelser.
Dem får selv stå for potensielt feilsøk og videresalg, selv om jeg mistenker at de kommer til å sende det videre til neste i køen uten å foreta seg noe..

Endret av Garvis
Lenke til kommentar
1 hour ago, scuderia said:

Esken er laget nettopp for å beskytte mot slikt. Kortet er garantert i orden. 

 

Hvorfor er esken så viktig?

Eska er viktigere enn innholdet. Den skal du ha i bakgrunnen på YouTube i årevis. Kortet blir raskt glemt, men eska lever evig.

De kuleste gutta har ansiktboksene fra 20 år tilbake. De har dessverre gått tapt for meg.
76397_10_this-is-the-most-beautiful-3dfx

Det er også kult å ha eskene til andre merker som ikke eksisterer lenger. For eksempel DFI LanParty og abit.

Endret av BadCat
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
scuderia skrev (1 time siden):

Esken er laget nettopp for å beskytte mot slikt. Kortet er garantert i orden. 

 

Hvorfor er esken så viktig?

Esken er viktig ved videresalg også, både for meg selv og andre, når jeg kjøper ting så ønsker jeg at det skal være komplett som når man kjøpte det, tilsvarende så tar jeg alltid vare på emballasjen, greitt og ha ved returer og/eller reklamasjon også.

 

Lenke til kommentar
Just now, Dragonlove said:

Esken er viktig ved videresalg også, både for meg selv og andre, når jeg kjøper ting så ønsker jeg at det skal være komplett som når man kjøpte det, tilsvarende så tar jeg alltid vare på emballasjen, greitt og ha ved returer og/eller reklamasjon også.

 

Ja, det stemmer. Kjøper tenker vel sitt om hvordan du har håndtert produktet når eska ser slik ut. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...