mackanz Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 Tror det blir tre kort tillgängliga idag på botshop. De fördelas på hela norden. Ca noll komma liten chans att få händerna på en av dom. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 16 minutes ago, mackanz said: Tror det blir tre kort tillgängliga idag på botshop. De fördelas på hela norden. Ca noll komma liten chans att få händerna på en av dom. Tror de har ligget som "tilgjengelig" snart en uke (og aldri kommet i salg) om ingenting har endret seg nettopp. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 Innsiktsfullt og underholdende om raytracing: 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 Jeg sendte mail til BeQuiet! og spurte om 4090 i både 601 og 802 Silent Base-kabinettene. Fikk svar om at i alle testoppsett de har gjort; hvis skjermkortet passer i lengden, passer det også i bredden, og det er god plass.🤞 1 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 ROG Strix OC er nå fjernet fra komplett sitt sortiment. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 Gamerock selges vel ikke her, men dette er vel et eksempel på at man noen ganger kan skue hunden på hårene: 1 Lenke til kommentar
Dr.Johnsen Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 😉 Da var det gjort orka ikke noe mer full custom cooling 2 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 1 minute ago, Dr.Johnsen said: 😉 Da var det gjort orka ikke noe mer full custom cooling Gratulerer. Hvordan ser det ut med glasset på og hvilket kabinett er dette? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 ps5 skrev (45 minutter siden): Gamerock selges vel ikke her, men dette er vel et eksempel på at man noen ganger kan skue hunden på hårene: Har Gamerock på vei. Da ikke OC-utgaven. Ikke tid til en så lang film. Grunn til bekymring? Lenke til kommentar
ticx Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 Ikke hvis du ikke skal overklokke, men som alltid øk viftekurven 1 Lenke til kommentar
chrisf Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 Vet ikke hvor representativt dette er for alle land, men dette er veldig kjipt! Vanskelig å si i hvor stor grad prisene i Norge så langt kan skyldes andre ting enn valutaen. Inntrykket mitt er at det ikke var like mye stock på release som jeg hadde forventet. Jeg håper derfor at disse kortene ikke vil forbli utsolgt noe som vil kunne presse prisene oppover Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 (endret) 1 hour ago, Erlendz said: Har Gamerock på vei. Da ikke OC-utgaven. Ikke tid til en så lang film. Grunn til bekymring? Se de første 5 minuttene og gjør en egen vurdering. Jeg mener det er svært kritikkverdig å spare kronestykker for enhver pris på komponentene for produkter i denne prisklassen og ville sendt i retur. (Mest praktiske problem er betydelige transient spikes sammenlignet med referansedesign) Endret 17. oktober 2022 av ps5 Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 2 hours ago, Dr.Johnsen said: 😉 Da var det gjort orka ikke noe mer full custom cooling Bra du ikke kjøpte aorus master til det o11 kabinettet 😂 da stikker kort + kabel vel 5-10cm utenfor glasset Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 1 hour ago, Erlendz said: Har Gamerock på vei. Da ikke OC-utgaven. Ikke tid til en så lang film. Grunn til bekymring? Sikkert ikke i normal bruk, men kjedelig for overklokking. Dette er også aktuelt for Gainward kjøpere da det er datterselskapet til Palit, og gamerock/phantom har hatt identisk vrm på alle 3000 serie kort, så de slutter vel ikke med det nå. Det bekymrer meg litt som har bestilt Phantom 🤨 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 ps5 skrev (4 timer siden): Tror de har ligget som "tilgjengelig" snart en uke (og aldri kommet i salg) om ingenting har endret seg nettopp. Som sagt, det var några kort tillgängliga idag en kort, kort stund, men de försvann fort. Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 bestilte 12VHPWR kabel fra cablemod, blir dyrt når man må ha custom lengde.... Halve prisen hvis man bare trenger 60cm 🤔 Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 7 minutes ago, shinsengumi said: Sikkert ikke i normal bruk, men kjedelig for overklokking. Dette er også aktuelt for Gainward kjøpere da det er datterselskapet til Palit, og gamerock/phantom har hatt identisk vrm på alle 3000 serie kort, så de slutter vel ikke med det nå. Det bekymrer meg litt som har bestilt Phantom 🤨 Urk, kanskje Suprim X er verdt mellomlegget, vil helst ikke bli stuck med et kort med dårlig rykte mtp. resale. Godt inntrykk av Phantom fra min begrensede testing da. Komplett er gode på datoer og sånt: 1 1 Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 (endret) 13 minutes ago, Deepo said: Urk, kanskje Suprim X er verdt mellomlegget, vil helst ikke bli stuck med et kort med dårlig rykte mtp. resale. Godt inntrykk av Phantom fra min begrensede testing da. Komplett er gode på datoer og sånt: Det satt langt inne for meg å bestille Gainward. Jeg har alltid ansett "off-brands" (ikke asus/msi/gigabutt) som noe jævla ræl, spesielt Zotac. Men alt jeg har funnet ut om Phantom har gjort at jeg nå vil heller ha det enn f.eks Gaming Trio, som det sies ikke har vapor chamber (men andre kilder sier de har vapor chamber) Suprim er et trygt kjøp kvalitetsmessig, men som nevnt mange ganger her inne har de historisk sett lik, (noen ganger litt bedre, andre ganger litt værre) VRM oppsett enn Palit/Gainward, men det er foreløpig umulig å si hva som er tilfelle denne gangen. I følge denne https://docs.google.com/spreadsheets/u/0/d/1TGs72-RQTZkMBbKyoA8K3eqHrizlVxpjMWAOQlHsRBY/htmlview så har Suprim bedre VRM enn Strix, uten at det går i dybden. Men det reflekteres kanskje i den marginalt høyere boost clocken. Endret 17. oktober 2022 av shinsengumi Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 Noen som vet om phantom har reference PCB med tanke på vannkjøling? Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 15 minutes ago, Deepo said: Urk, kanskje Suprim X er verdt mellomlegget, vil helst ikke bli stuck med et kort med dårlig rykte mtp. resale. Godt inntrykk av Phantom fra min begrensede testing da. Komplett er gode på datoer og sånt: Ville ha sjekka hva det boosta til først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå