ticx Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 Det var moro å se botsa på proshop gitt 1 Lenke til kommentar
TheHvidsten Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 6 minutes ago, xryzor said: Fikk nettopp bekreftelse fra Netonnet. Fikk nettopp dette selv, så da er det vel håp Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 Theo343 (takk for meg) skrev (27 minutter siden): Forøvrig noen som har fått med seg at det er issues med 4090 på AMD plattform? Greit å sjekke ut for de som har kjøpt. Var en av anmelderne som nevnte i går at Nvidia hadde sagt det (til DerBauer). Ergo anbefalte de kun Intel plattform med 4090 inntil det er løst. Kjedelig å sitte med et nerfa kort. Hardware Unboxed testet med 5800X3D. Tror ikke han opplevde noe problemer. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 (endret) 2 minutes ago, ticx said: Det var moro å se botsa på proshop gitt Det lukta nok svidd på en del virtuelle F5 knapper via Distill oppsett rundt om kring også Endret 12. oktober 2022 av Theo343 (takk for meg) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 (endret) 2 minutes ago, TheKims said: Hardware Unboxed testet med 5800X3D. Tror ikke han opplevde noe problemer. Nei det var direkte råd fra Nvidia til DerBauer (Hans kontakt som heter Jan hos Nvidia) på hans gjennomgang av FE 4090 i går. Han skippet derfor AMD rigg til sin test og satt op en 12900KS i stedet. Det kom ingen detaljer på hva ytelses senkningen egentlig var pga. Endret 12. oktober 2022 av Theo343 (takk for meg) Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 23 minutes ago, chrisf said: Aldri kjøpt derfra før. Er de noe bra? Livsfarlig, sender i pappomslag 1 Lenke til kommentar
chrisf Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 Hva er leveringsdato på din bestilling? Og hvilket kort bestilte du? Lenke til kommentar
Obit Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 chrisf skrev (5 minutter siden): Hva er leveringsdato på din bestilling? Og hvilket kort bestilte du? "Forventet dato: Ikke bestemt" på mitt Gaming X Trio. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 (endret) BadCat skrev (9 minutter siden): Livsfarlig, sender i pappomslag Det gör väl alla? Vad vill du ha då? Armerat stål? Blir en hygglig julhandel för post i butik det. Just had to. Nej, de sänder på samma sätt som alla andra. Endret 12. oktober 2022 av mackanz Lenke til kommentar
l0mf0mgl0mbl0og Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 Jeg lurer på om jeg skal gidde å ha en 4k-skjerm ennå Kan man kjøre alle moderne spill glatt (100+ FPS) i 4k med RT? (DLSS3 uten lag) Jeg vil gjerne kjøre full pupp i Warzone 2 på 4090. Synes egentlig 1440p er helt greit. Men 4k er selvfølgelig mye bedre. Hvordan er det forresten med 1440p på en 4k-skjerm? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 (endret) Jeg kjøpte 3090 fra Netonnet da den var ny. Helt trygg butikk. Men føler chat/support er litt treig. Sleit veldig med å finne 4090 nå så da får jeg vente og se til det er på lager i en eller annen butikk etterhvert Endret 12. oktober 2022 av OlaHaldor Lenke til kommentar
Undified Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 Liker min nåværende ITX-build veldig godt. Stillegående og lite kabinett. Finnes det noen Mini-ITX-kabinetter som støtter en av disse RTX 4090 korta? Klart jeg må nok undervolte osv. for å få det noenlunde stille... 1 Lenke til kommentar
Ragebarx Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 Komplett har flere RTX 4090 Strix og TUF på lager men de selger dem kun med komplett-pc pakken. Fikk vite at de som vant loddtrekningen hos komplett har allerede fått beskjed om dette. Når jeg spurte om hvorfor vi ikke for lov å kjøpe ASUS RTX 4090 som de fortsatt har på lager fikk jeg vite at disse er reservert til deres komplett-pc builds .... WTF?! Altså de som bruker komplett.no for å bygge egen PC blir straffet for å ikke kjøpe en komplett-pc. Akkurat nå har de 32 TUF og 31 Strix kort på lager som vi ikke for lov til å kjøpe. Dette er råttent. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 BadCat skrev (21 minutter siden): Livsfarlig, sender i pappomslag Hva så? Det er jo omtrent fem cm med pakning inne i esken for å beskytte skjermkortet. Pappomslaget sørger for at esken blir pen. Uansett forbløffende å se at kortene ble utsolgt så fort. Markedet er jo ikke akkurat samme størrelse som ved forrige lansering. Lenke til kommentar
Garvis Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 1 minute ago, Ragebarx said: Spoiler Komplett har flere RTX 4090 Strix og TUF på lager men de selger dem kun med komplett-pc pakken. Fikk vite at de som vant loddtrekningen hos komplett har allerede fått beskjed om dette. Når jeg spurte om hvorfor vi ikke for lov å kjøpe ASUS RTX 4090 som de fortsatt har på lager fikk jeg vite at disse er reservert til deres komplett-pc builds .... WTF?! Altså de som bruker komplett.no for å bygge egen PC blir straffet for å ikke kjøpe en komplett-pc. Akkurat nå har de 32 TUF og 31 Strix kort på lager som vi ikke for lov til å kjøpe. Dette er råttent. De holdt 3xxx serien som gissel i lang periode med dette trikset, veldig frustrerende. 1 1 Lenke til kommentar
Undified Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 N o r e n g skrev (1 minutt siden): Går jo rykter om at det er svært få kort tilgjengelig sånn totalt sett i dag... Lenke til kommentar
Necrotes Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 (endret) 1 hour ago, enl said: Fremdeles noe på netonnet. Var trege med å legge ut. Vil bare si tusen takk, fikk meg en MSI rtx 4090 Gaming X Trio på grunn av deg ❤️ Endret 12. oktober 2022 av Necrotes Lenke til kommentar
Cappy Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 (endret) Meget happy for at jeg fikk lagt inn bestilling for Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL Frostbite. Fikser gladelig vannkjøling til dette monsteret! Endret 12. oktober 2022 av Cappy Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 Gratulerer til alle som fikk kjøpt, venter spent på å høre om inntrykk, motgang og gode nyheter. 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 17 minutes ago, Undified said: Går jo rykter om at det er svært få kort tilgjengelig sånn totalt sett i dag... Det er ikke kort på finn og heller ikke på ebay så volumene har vært minimale over alt i dag. Bedrer seg forhåpentlig raskt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå