Mala Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Ulåst fps? Da har vel de fleste kort en tendens til å lire av seg noe whine. Lenke til kommentar
hocanee Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar 1 hour ago, Sjalottløk said: Ser ut som det er endel coilwhine på mitt Asus Dual 4070S, under load. Er det noen andre som opplever coilwhine? Er dette noe man bare skal finne seg i? Det er fristende å returnere kortet og satse på at et nytt et ikke har coilwhine. Virker som det er helt random hvem som får coilwhine og hvem som får ikke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar (endret) aoottis24 skrev (16 minutter siden): 4090 FE på Nvidia nå Der va det tomt gitt. EDIT: Nope Endret 5. februar av Mala Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Sjalottløk skrev (1 time siden): Ser ut som det er endel coilwhine på mitt Asus Dual 4070S, under load. Er det noen andre som opplever coilwhine? Er dette noe man bare skal finne seg i? Det er fristende å returnere kortet og satse på at et nytt et ikke har coilwhine. Coilwhine er ikke noe en kan reklamere/bruke garanti på så det er nødvendigvis noe en bare må finne seg i med mindre en er innenfor returfristen og å ønsker å spille lotteriet litt videre å se om en kan få et annet kort med mindre coilwhine. Har ett Asus Strix 4090 med MYE coilwhine, men det er genuint blitt bedre over tid. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar 4 hours ago, Mala said: Jeg syns det er lekkert i hvert fall 😜 I hvert fall de få timene jeg har spilt. Krever sitt da. Nice. Får se om jeg prøver det en gang Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Theo343 skrev (Akkurat nå): Nice. Får se om jeg prøver det en gang Er Ubisoft spill, så det har allerede vært på salg 😛 Fåes sikkert rimelig billig om ikke lenge. Lenke til kommentar
hocanee Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Glemte at jeg hadde kjøpt en ssd fra før så når har jeg 4 tb på min nye gaming pc. Fullstendig overkill. Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar 1 hour ago, Mala said: Ulåst fps? Da har vel de fleste kort en tendens til å lire av seg noe whine. 52 minutes ago, hocanee said: Virker som det er helt random hvem som får coilwhine og hvem som får ikke. 47 minutes ago, Evil-Duck said: Coilwhine er ikke noe en kan reklamere/bruke garanti på så det er nødvendigvis noe en bare må finne seg i med mindre en er innenfor returfristen og å ønsker å spille lotteriet litt videre å se om en kan få et annet kort med mindre coilwhine. Har ett Asus Strix 4090 med MYE coilwhine, men det er genuint blitt bedre over tid. Takker for svar. Skal se hva jeg gjør. Tenker litt på at jeg skal selge dette kortet en dag også. Det er ikke så kult å selge et kort med coilwhine.. Får se hva jeg gjør. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar 31 minutes ago, hocanee said: Glemte at jeg hadde kjøpt en ssd fra før så når har jeg 4 tb på min nye gaming pc. Fullstendig overkill. Jeg tar i mot donasjoner av 4 tb når som helst (man får da aldri nok storage) Lenke til kommentar
Aiphoenix Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar 5 hours ago, hocanee said: Mulig vi er gærninger, men vi får høy fps! Men det vil jeg også ha! Lenke til kommentar
hocanee Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar (endret) Litt coil whine her også ja. Ganske så kjedelig EDIT: Coil whinen gikk bort nå. Rart. Endret 5. februar av hocanee Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Bra det gikk bort. Skal gi mitt en uke før jeg bestemmer meg om hva jeg skal gjøre, før angreretten løper ut. Ser at netonnet ikke tilbyr åpent kjøp på datakomponenter lenger. Litt synd, da de hadde en veldig god deal hvis man var medlem. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. februar Forfatter Del Skrevet 6. februar (endret) 3 hours ago, Sjalottløk said: Bra det gikk bort. Skal gi mitt en uke før jeg bestemmer meg om hva jeg skal gjøre, før angreretten løper ut. Ser at netonnet ikke tilbyr åpent kjøp på datakomponenter lenger. Litt synd, da de hadde en veldig god deal hvis man var medlem. De hadde vel 90 dager... Sånn går det når man blir kjøpt opp av Komplettgroup... slik står det nå: Står det spesifisert at darautstyr ikkje gjelder en plass i vilkår? Endret 6. februar av Nizzen Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar 9 minutes ago, Nizzen said: Står det spesifisert at darautstyr ikkje gjelder en plass i vilkår? Det gjør dessverre det https://www.netonnet.no/content/customerservice/om-apent-kjp Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. februar Forfatter Del Skrevet 6. februar 1 minute ago, Sjalottløk said: Det gjør dessverre det https://www.netonnet.no/content/customerservice/om-apent-kjp Forbanna scam... 1 Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Det er som du sier, Komplett er nok synderen her Lenke til kommentar
hocanee Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Når det er sagt har jeg aldri hatt problemer med Zotac. Mulig jeg har vært heldig. Lenke til kommentar
Antonsen Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar 4070 super FE ligger til salgs på nvidia kjøpt og betalt gledes 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå