BadCat Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar (endret) Hva koster disse nye murklossene 4080 Super? Altså de fra NVIDIA; ikke AiB-kort, så misvisende som den beskrivelsen er. Endret 26. januar av BadCat Lenke til kommentar
hocanee Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Bygde denne jungelen mens jeg venter på 4080 super... 3 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar (endret) 18 hours ago, BadCat said: Hva koster disse nye murklossene 4080 Super? Altså de fra NVIDIA; ikke AiB-kort, så misvisende som den beskrivelsen er. Siden Tuf no oc ofte er en av de billigste modellene, så vil jeg anta at FE koster rundt det samme? Tør vi håpe på 11990kr? Endret 27. januar av Nizzen 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Det er vel spiselig, selv om denne generasjonen er halvveis i livsløpet. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar (endret) 0.945v 4070 Super Ingame ca 125-130w Endret 27. januar av Nizzen 2 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Nizzen skrev (55 minutter siden): 0.945v 4070 Super Ingame ca 125-130w Helt absurde tall Har du prøvd med div powerlimit? 70, 80,90 og 110?? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. januar Forfatter Del Skrevet 28. januar 10 hours ago, leifeinar said: Helt absurde tall Har du prøvd med div powerlimit? 70, 80,90 og 110?? Nei. Får man bedre resultat da tro, eller vil frekvensen hoppe mere opp og ned? Lenke til kommentar
hocanee Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Går nok for denne fordi jeg har nettopp bygd et hvitt PC design. Så får vi håpe på minst mulig coil whine 1 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar (endret) Nizzen skrev (6 timer siden): Nei. Får man bedre resultat da tro, eller vil frekvensen hoppe mere opp og ned? Beste får du med flat linje fra en gikk spenning, finn høyrste stabile ftekvens der Om støy/temp er viktugst er minstevolt på Ada oftest rundt 0.88-0.94v, finn høyeste frekvens der og lag ei flat linje etter det. Tipper rundt 2.5-2.8GHz går fint Låsing av volt/frekvens er litt dumt i idle da kortet aldri klokker ned. Endret 28. januar av Cowboystrekk Lenke til kommentar
hocanee Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Lastet ned den integrerte grafikk driveren til 7800X3D cpu'en mens jeg venter på 4080 super. Har vært et tapsprosjekt, kan ikke kjøre noen spill 😂 1 Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar 23 hours ago, hocanee said: Går nok for denne fordi jeg har nettopp bygd et hvitt PC design. Så får vi håpe på minst mulig coil whine Que?! Laveste pris jeg ser på Proshop/Prisjakt er nesten 16 000, jada.... Lenke til kommentar
hocanee Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar 2 hours ago, JarleGutt said: Que?! Laveste pris jeg ser på Proshop/Prisjakt er nesten 16 000, jada.... Sikker på at du ikke ser på 4080 da og ikke 4080 super? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. januar Forfatter Del Skrevet 30. januar 9 minutes ago, hocanee said: I morgen er den store dagen Nei, den var for lenge siden, da 4090 kom 1 1 Lenke til kommentar
hocanee Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar 1 minute ago, Nizzen said: Nei, den var for lenge siden, da 4090 kom Kommer aldri til å få råd til 4090 😂 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar hocanee skrev (18 minutter siden): Kommer aldri til å få råd til 4090 😂 Har du egentlig behov for 4090? Mulig at jeg er gammel, men så lenge spill flyter fint 120fps+ så er jeg fornøyd. Min bottleneck er alder og ikke hardware 1 Lenke til kommentar
Paccoo Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar (endret) hocanee skrev (1 time siden): I morgen er den store dagen Er nok mulig og få tak i ett 4080 super kort til 12.999,- i morgen kl 15:00 ja. FE prisen blir nok og den samme vis di selges herover. Hadde kjøpt FE, peneste korta pluss att di er lette og selge videre da det er ferra av di på finn😅 Endret 30. januar av Paccoo Lenke til kommentar
hocanee Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar 43 minutes ago, TheKims said: Har du egentlig behov for 4090? Mulig at jeg er gammel, men så lenge spill flyter fint 120fps+ så er jeg fornøyd. Min bottleneck er alder og ikke hardware Nja. Spiller du 4K og ray tracing er nok 4090 en fordel, men jeg foretrekker performance og høy fps foran bildekvalitet. Derfor jeg gamer 1440p og ikke 4K Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. januar Forfatter Del Skrevet 30. januar (endret) Deilig at 4090 FE kosta 21000kr dag 1. Viste seg å være en god deal gitt 🥳 Endret 30. januar av Nizzen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Nizzen skrev (34 minutter siden): Deilig at 4090 FE kosta 21000kr dag 1. Viste seg å være en god deal gitt 🥳 Over 20K bare for et skjermkort er ikke en god deal. 1 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå