Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 40xx tråden


Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
20 minutes ago, Sidekick said:

For en skandale som utfolder seg a gitt!

Er ikkje en skandale før det gjelder MANGE flere :p
Når kanskje 90% av tilfellene skyldes at folk ikkje trøkker kontankten HELT inn, så er det ikkje lett :p

Molex var jo skandaløst dårlig, men den brukes enda. Dog med litt oppgraderte kontakter. Ny revisjon av 16 pin kabelen blir vel at den er lettere å få fast.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Mer enn nok å finne på finn.no, F.eks. vår kjære Phantom til 20k eller TUF OC til 24500. At den norske reklamasjonsretten er genial, har du helt rett i, men personlig synes jeg det blir mye styr å vente på nye innvoller fordi skjermkortet smelter ned pga. en dårlig designet strømtilkobling. Hvor stor er sjansen for at dette skjer meg, sikkert ikke spesielt stor, men vil likevel vente til alt av kort er på bordet.

Lenke til kommentar
40 minutes ago, BartSimpson said:

Nizzen bruker du 4090 på 3440x1440 skjerm? så du postet på UW tråden, eller har du høyere oppløsning? Er ikke 4090 overkill for 3440?

Bruker 4090 strix ja. Langt ifra overkill. Får bare 170-250fps i Battlefield 2042 med alt på ultra :p
I 1080p får jeg 250-350fps.... Altså jeg er GPU bound i 3440x1440 :D
Glad jeg kjøpte 4090 dag 1, fordi da vet jeg at det forblir ca den beste gpuen i 2 år fremover. 

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
BartSimpson skrev (46 minutter siden):

Nizzen bruker du 4090 på 3440x1440 skjerm? så du postet på UW tråden, eller har du høyere oppløsning? Er ikke 4090 overkill for 3440?

Ikke nødvendigvis. Det er jo bare avhengig av hvilke spill en spiller, og hva slags innstillinger en bruker. Det finnes jo demoer allerede i dag som kan få selv et 4090 ned i knestående. :)
 

 

 

For de som har lyst til å prøve demoene på sin egen maskin:

UE5 - The Forest

Unity - Enemies

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...