ps5 Skrevet 10. november 2022 Del Skrevet 10. november 2022 (endret) 2 minutes ago, Voro said: Bare 1000kr opp til MSI Suprim X hos Komplett dersom de får det inn. Om man har rabattkupong. Høres veldig ut som meg for 4 uker siden (når det er sagt er naturligvis ikke Gainward velkommen i mitt nye kabinett som står tomt og venter) Endret 10. november 2022 av ps5 Lenke til kommentar
Voro Skrevet 10. november 2022 Del Skrevet 10. november 2022 ps5 skrev (1 minutt siden): Høres veldig ut som meg for 4 uker siden Klarer bare ikke å få meg til å kjøpe et av de ikke så pene "billig"-korta til full-pris. Da får jeg bare klare meg uten enn så lenge 🙄 Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 10. november 2022 Del Skrevet 10. november 2022 Botshop hadde "15+" gigabutt oc og fikk ikke opp kjøpeknapp en gang 😂 selv med så "mange" 1 Lenke til kommentar
Ze8ul0n Skrevet 10. november 2022 Del Skrevet 10. november 2022 shinsengumi skrev (30 minutter siden): Botshop hadde "15+" gigabutt oc og fikk ikke opp kjøpeknapp en gang 😂 selv med så "mange" Fantastisk! Kan de ikke bare åpne for at man kan bestille på vanlig måte og sette seg på venteliste til de får korta inn på lager? 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 10. november 2022 Del Skrevet 10. november 2022 1 hour ago, shinsengumi said: Botshop hadde "15+" gigabutt oc og fikk ikke opp kjøpeknapp en gang 😂 selv med så "mange" Kanskje frontend mot Norge lagger etter øvrige land. Lenke til kommentar
Synapse Skrevet 10. november 2022 Del Skrevet 10. november 2022 Fjernet Komplett 4090 Strix, eller? Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 10. november 2022 Del Skrevet 10. november 2022 52 minutes ago, Synapse said: Fjernet Komplett 4090 Strix, eller? Finnes kun i enkelte ferdigbygg men har uansett vært helt tomt lenge (like alle andre kort med unntak av gainward). Ryker sier noe skjer med tilgjengelighet om 2-3 uker Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 11. november 2022 Del Skrevet 11. november 2022 I henhold til tall som kommer frem her, er det galskap å kjøpe 4080, om ikke den ligger 30% lavere i pris enn 4090. Siden FPS er typisk ca 30% lavere på 4080 mot 4090. Lenke til kommentar
BartSimpson Skrevet 11. november 2022 Del Skrevet 11. november 2022 ps5 skrev (21 timer siden): Minimalt parti gainward på elkjøp som faktisk er mulig å legge i handlekurven for de som tar sjansen. Fin pris i det minste. Jeg la inn bestilling på dette, ble sendt idag så de hadde faktisk kortene på lager. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. november 2022 Del Skrevet 11. november 2022 Det er ikke noe nytt at man får mindre for pengene lenger ned. Før var det slik at hvis man gikk ned fra 4k til 3k for kortet var prisen 25% lavere men ytelsen var så vidt over 50%. Lenke til kommentar
Voro Skrevet 11. november 2022 Del Skrevet 11. november 2022 (endret) Proshop har 4 stk GIGABYTE GeForce RTX 4090 AORUS WaterForce Xtreme og 15+ stk GIGABYTE GeForce RTX 4090 AORUS Master som legges ut for salg til de med bot / script kl. 14:00 idag. https://www.proshop.no/Grafikkort/GIGABYTE-GeForce-RTX-4090-AORUS-Master-24GB-GDDR6X-RAM-Grafikkort/3106630 Endret 11. november 2022 av Voro Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 11. november 2022 Del Skrevet 11. november 2022 6 minutes ago, Voro said: Proshop har 4 stk GIGABYTE GeForce RTX 4090 AORUS WaterForce Xtreme og 15+ stk GIGABYTE GeForce RTX 4090 AORUS Master som legges ut for salg til de med bot / script kl. 14:00 idag. https://www.proshop.no/Grafikkort/GIGABYTE-GeForce-RTX-4090-AORUS-Master-24GB-GDDR6X-RAM-Grafikkort/3106630 De har kort nesten daglig, som "ingen" får. Derfor ingen gidder å si hva de har til enhver tid i varslingstråden. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 11. november 2022 Del Skrevet 11. november 2022 8 minutes ago, shinsengumi said: De har kort nesten daglig, som "ingen" får. Derfor ingen gidder å si hva de har til enhver tid i varslingstråden. Så mange kort er det lenge siden vi har sett der. Noen som vet noe om waterforce varianten? Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 11. november 2022 Del Skrevet 11. november 2022 Just now, ps5 said: Så mange kort er det lenge siden vi har sett der. Noen som vet noe om waterforce varianten? De hadde 15+ gaming oc i går som ble borte uten at jeg fikk kjøp nå knapp en gang, så det har ikke så mye å si 😂 1 Lenke til kommentar
Voro Skrevet 11. november 2022 Del Skrevet 11. november 2022 shinsengumi skrev (8 minutter siden): De har kort nesten daglig, som "ingen" får. Derfor ingen gidder å si hva de har til enhver tid i varslingstråden. Har stort sett bare sett 1-3 kort på lager der, aldri 15+. Men kan godt hende jeg tar feil. Lenke til kommentar
Ze8ul0n Skrevet 11. november 2022 Del Skrevet 11. november 2022 ps5 skrev (50 minutter siden): Så mange kort er det lenge siden vi har sett der. Noen som vet noe om waterforce varianten? https://youtu.be/sLlw7e3QwGI Dette er review av 3090 ti varianten. Etter hva jeg kan se er det helt likt utseendemessig. Virker som et greit kort, men rent estetisk er det ikke i nærheten av suprim liquid x(personlig ment). Lenke til kommentar
Ze8ul0n Skrevet 11. november 2022 Del Skrevet 11. november 2022 (endret) shinsengumi skrev (1 time siden): De har kort nesten daglig, som "ingen" får. Derfor ingen gidder å si hva de har til enhver tid i varslingstråden. Jepp. Er bare å glemme for den vanlige mann i gata å bestille fra Proshop. Prøvde å bestille Gigabye Waterforce Xtreme nå. Spammet f5 som en galning, og på slaget kl 14.00 fikk jeg se og trykke på kjøp-knappen... Og dett var dett, da var det allerede utsolgt. Skjønner ikke hvorfor Proshop tviholder på et system som åpenbart favoriserer de som bruker botscript for å støvsuge lagrene for kort. Rett og slett latterlig! Og ikke bare det, er ikke mulig å bestille noen kort etter kl 14, selv om det fortsatt er på lager. Ser de fortsatt har Windforce modellen på lager, men ikke mulig å bestille. Endret 11. november 2022 av Ze8ul0n Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 11. november 2022 Del Skrevet 11. november 2022 Hadde aorus i kurven men mangler 821kr og 40 øre dekning på kortet pga svindelkjøp har holdt på phantom gs pengene i 10 dager and counting. Lenke til kommentar
Ze8ul0n Skrevet 11. november 2022 Del Skrevet 11. november 2022 Fikk dette svaret fra Proshop: "Hei! Jeg skjønner at du, og mange andre, er frustrert over situasjonen. Proshop har nettbutikker i Norge, Sverige, Finland, Danmark, Tyskland, Polen, Nederland og Østerrike med felles hovedlager i Århus, Danmark. Dette er årsaken til at de få skjermkortene som blir gjort tilgjengelig forsvinner såpass raskt. Alle bestillinger av grafikkort blir nøye overvåket og vi har systemer som jobber for å forhindre bots eller unormal oppførsel på nettsiden." Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 11. november 2022 Del Skrevet 11. november 2022 11 minutes ago, Ze8ul0n said: Fikk dette svaret fra Proshop: "Hei! Jeg skjønner at du, og mange andre, er frustrert over situasjonen. Proshop har nettbutikker i Norge, Sverige, Finland, Danmark, Tyskland, Polen, Nederland og Østerrike med felles hovedlager i Århus, Danmark. Dette er årsaken til at de få skjermkortene som blir gjort tilgjengelig forsvinner såpass raskt. Alle bestillinger av grafikkort blir nøye overvåket og vi har systemer som jobber for å forhindre bots eller unormal oppførsel på nettsiden." Yes. var gjenom den med 3000 serien. De bruker Cloudflare for å forhindre bots, noe som lett omgås. Var en kar som var aktiv i 3000 serie tråden som kjørte script på botshop; bare lagde en "Legg i kurven" script med en hvilken som helst annen vare, så bare bytter man varenr i scriptet til kortet du vil ha og lar scriptet spame. De tror de er trygge men de tar feil. "Lægg" osv er en annen sak. Men det finnes folk som kan og vil scripte/botte der og gjør det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå