shinsengumi Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 1 minute ago, xryzor said: Ja, status er sendt. Når klokka bestilte du kortet ditt? vet ikke , står ikke. Men min står bare bestilt så da får jeg ikke, kan likesågodt kansellere så jeg får pengene tilbake om 14 dager Lenke til kommentar
xryzor Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 shinsengumi skrev (Akkurat nå): vet ikke , står ikke. Men min står bare bestilt så da får jeg ikke, kan likesågodt kansellere så jeg får pengene tilbake om 14 dager Hadde bare vært gøy å se om Elkjøp har fucket opp rekkefølgen Jeg fikk en "Du kan nå spore bestillingen din"-epost klokken 11:12 i hvert fall. Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 1 minute ago, xryzor said: Hadde bare vært gøy å se om Elkjøp har fucket opp rekkefølgen Jeg fikk en "Du kan nå spore bestillingen din"-epost klokken 11:12 i hvert fall. Ser min kom 11:20, men husker at mailen ikke kom med en gang. Tok en evighet Lenke til kommentar
xryzor Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 shinsengumi skrev (1 minutt siden): Ser min kom 11:20, men husker at mailen ikke kom med en gang. Tok en evighet Ja samme. Da var jeg nok bare før deg med å bestille. Æsj da, ville jo ha noe å arrestere Elkjøp på her 😆 Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 er på chat med bermen nå, "Hei jeg heter Magnus hvordan kan jeg hjelpe deg :)" så har vedkommende holdt kjeft i 5 minutter 😂 svarer ikke på spørsmål, later vel som de har disconnecta 1 Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Han prøvde å "jeg kan kontakte logistikk avdelingen og se hva som skjer så får du svar i løpet av dagen" og annet piss men jeg kjenner svindelkjøp for godt, bare kansellerte, er ikke noe kort der, så bare holder de pengene som gissel til de får en ny batch. Ikke interessant 😋 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Makan til kundebehandling. Jeg fikk også beskjed om at de på kundebehandling ikke visste noe om eksisterende tilbud eller om de kom til å bli forlenget. Heller ikke om varen kom inn (dette gjaldt HK) Lenke til kommentar
chrisf Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 16 minutes ago, xryzor said: Hadde bare vært gøy å se om Elkjøp har fucket opp rekkefølgen Jeg fikk en "Du kan nå spore bestillingen din"-epost klokken 11:12 i hvert fall. Hva er det dere har bestilt? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Kan forøvrig rapportere om at Gainward Phantom ikke har brent opp - og at jeg kjører full rulle i både spill og programmer, og nå nettop installerte jeg Stable Diffusion (ai bildegenerator) for å sette den på prøve. Veldig gøy, veldig kjapt. 3 Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 2 minutes ago, chrisf said: Hva er det dere har bestilt? phantom gs Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Så hvor er disse 4090 jeg har hørt så mye snakk om? Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Da er det ikke bare blekksprut kablene kanskje. Kan bli en stor skandale det her. 4 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) Nå skal man ikke trekke forhastede konklusjoner. Når det er sagt ser jeg gjerne at denne nye standarden blir avviklet. "Please do not attempt to fix or replace a standardization that is not broken." Lag heller en etterfølger til 8 pin som tåler 200-250-300W per kontakt og bruk 1-3 kontakter per kort. Overdimensjoner hver kontakt slik at man teoretisk kan trekke det dobbelte av spesifikasjonen, dette som sikkerhetsmargin. 12VHPWR er omtrent som staten og kommunen som vil ha all biltrafikk på én stor innfarstvei, i stedet for å balansere trafikken ut over flere veier, som sammen gjør lik eller bedre nytte. Ei eneste ulykke på innfarstveien og det er trafikkork resten av dagen. Verken brannvesen eller ambulanse kommer noe sted med mindre de kan rekvirere helipopter. Endret 4. november 2022 av BadCat 2 1 Lenke til kommentar
enl Skrevet 5. november 2022 Del Skrevet 5. november 2022 19 hours ago, BadCat said: Nå skal man ikke trekke forhastede konklusjoner. Når det er sagt ser jeg gjerne at denne nye standarden blir avviklet. "Please do not attempt to fix or replace a standardization that is not broken." Lag heller en etterfølger til 8 pin som tåler 200-250-300W per kontakt og bruk 1-3 kontakter per kort. Overdimensjoner hver kontakt slik at man teoretisk kan trekke det dobbelte av spesifikasjonen, dette som sikkerhetsmargin. 12VHPWR er omtrent som staten og kommunen som vil ha all biltrafikk på én stor innfarstvei, i stedet for å balansere trafikken ut over flere veier, som sammen gjør lik eller bedre nytte. Ei eneste ulykke på innfarstveien og det er trafikkork resten av dagen. Verken brannvesen eller ambulanse kommer noe sted med mindre de kan rekvirere helipopter. https://wccftech.com/native-atx-3-0-16-pin-cable-melts-too-when-connected-to-an-nvidia-geforce-rtx-4090/ 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. november 2022 Del Skrevet 5. november 2022 Nydelig suppe dette her. Lenke til kommentar
koford Skrevet 5. november 2022 Del Skrevet 5. november 2022 RTX 4090 Woes get worste: Native 16-pin reportedly melts as well. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 5. november 2022 Del Skrevet 5. november 2022 (endret) Mala skrev (2 timer siden): Nydelig suppe dette her. Jeg fatter fortsatt ikke hvordan ingeniørene har klart å designe dette og mene det er sikkert. Så mange ampere igjennom en bitteliten kontakt på 12V. Endret 5. november 2022 av Randeboy 2 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. november 2022 Del Skrevet 5. november 2022 Randeboy skrev (20 minutter siden): Jeg fatter fortsatt ikke hvordan ingeniørene har klart å designe dette og mene det er sikkert. Så mange ampere igjennom en bitteliten kontakt på 12V. Nå har ikke jeg fysisk sett kontakten vs en 8 pin, men lederne inni er vel samme størrelse, samt kablene og det har jo fungert i årevis. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. november 2022 Forfatter Del Skrevet 6. november 2022 4 hours ago, Mala said: Nydelig suppe dette her. Spesielt for de som ikkje har 4090 Både 4090 tuf og 4090 strix funker enda med 1000w bios. *Bank i bordet* Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Nizzen skrev (18 minutter siden): Spesielt for de som ikkje har 4090 Både 4090 tuf og 4090 strix funker enda med 1000w bios. *Bank i bordet* Ja vi trenger jo ikke å bekymre oss for svidde plugger og kontakter så 🤣 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå