djtesla87 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hei folks lurer på hvor jeg kan finne fedora? vil foresten ikke ha det slik at man laster ned en boot cd og kopler seg opp mot ftp server i installasjonsprogrammet. dette synes jeg er noe dritt har prøvd dette på suse 9.0 jeg starta opp installasjonen configurerte nettverkskortet configurerte internett tilkoplinga skrev inn ip`en til serveren og den kopla seg opp. så skulle jeg skrive directories og har ble det et problem uansett hva jeg prøvde ville den ikke finne direktorie prøvde med ftp adresseftp adresse og direktories bare direktories og disse direktoriene vet jeg er riktig for at jeg var inne på dem selv i windows så helst download av fendora cd`er i iso som helst er bootbare tolererer også boot disketter eller cd Lenke til kommentar
moesen Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 http://fedora.redhat.com/download/ Lenke til kommentar
sim Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Tips for fremtiden, slik at du slipper å spørre så mye: www.google.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå