Skauhaue Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 Har nylig byttet batteri og noen ledninger ved på/av bryteren. Så demonterte jeg startmotoren for å sjekke børstene etc. Når jeg etter disse operasjonene skulle starte motoren opplevde jeg noe merkelig. Starteren begynner å gå når jeg setter på tenningen, men ikke på vanlig måte, begynner å lure på om den går baklengs da tannhjulet ikke slår inn på svinghjulet. Noen som har et tips eller 2? (er forøvrig en Yamaha 70 hk 2010 mod.) Lenke til kommentar
Morteny0 Skrevet 11. august 2022 Del Skrevet 11. august 2022 (endret) Skauhaue skrev (På 19.7.2022 den 1.06): Har nylig byttet batteri og noen ledninger ved på/av bryteren. Så demonterte jeg startmotoren for å sjekke børstene etc. Når jeg etter disse operasjonene skulle starte motoren opplevde jeg noe merkelig. Starteren begynner å gå når jeg setter på tenningen, men ikke på vanlig måte, begynner å lure på om den går baklengs da tannhjulet ikke slår inn på svinghjulet. Noen som har et tips eller 2? (er forøvrig en Yamaha 70 hk 2010 mod.) Demonter alt, finn tegninger på hvordan det skal være. Legger ved tegning av en startmotor, om den er lik din kan jeg ikke si. Endret 11. august 2022 av Morteny0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå