Spillredaksjonen Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 Anmeldelse: Stray Stray lar deg leve ut drømmen om å være katt i en fargerik og sjarmerende robotapokalypse. Les hele saken på Gamer.no» 1 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 Håper man starter med 9 liv. 2 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 19. juli 2022 Del Skrevet 19. juli 2022 Dette spillet hørtes utrolig kjedelig ut. Jeg elsker katter, men er ikke akkurat noe jeg har lyst å spille som. Et par spørsmål, kan man frese? Springer man automatisk etter ting som rører seg? Sover man 80% av tiden? 1 Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 21. juli 2022 Del Skrevet 21. juli 2022 Rundet det på to kvelder, men duverden for et eventyr. For en opplevelse. For en utrolig verden og for et fantastisk lydspor! Blir sikkert lenge til jeg spiller det om igjen, men jeg er utrolig glad for at det eksisterer og at jeg har fått nyte det. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juli 2022 Del Skrevet 22. juli 2022 (endret) Dette var helt nydelig, både for meg og mine firbeinte venner Endret 22. juli 2022 av Mala 3 2 Lenke til kommentar
Thalboo Skrevet 26. juli 2022 Del Skrevet 26. juli 2022 Mala skrev: Dette var helt nydelig, både for meg og mine firbeinte venner Wow for en nydelig kattepus! Å nydelig pertentlig å oppsett med konsoller :D 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2022 Del Skrevet 26. juli 2022 @Thalboo Det er ragdollen i huset, Kainé 🥰 Lite konsoller igjen på loftstua nå! Retro oppsettet er under omorganisering nede i kjelleren, alltid noe greier på gang 😂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå