hemo Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Sitter hos ein kamerat med Windows XP Home og breiband bak ruter med NAT. Når han prøver http://nrk.no/video blir vindauga som popar fram (ingen popup-killer problem, mao) ståande med "Vent mens avspilleren lastes..." til evig tid... Eg har prøvd: Sletta alle temp-filer (windows- og internet explorer-temp) Lasta standardvalg for sikkerhet i ie6 Satt tilbake standard val for avanserte innstillinger Sjekka at det ikkje er nokon proxy aktivert (i ie6) Tatt vekk alle spionprogramvarer med Ad-aware6 (i oppdatert utgåve) Reinstallert wmp9 Ingenting ser ut til å løysa problemet :-( Er det nokon som har gode tips til kva vi kan prøva då? ..vil liksom ikkje reinstallera heile Windows for å få dette til :-s PS! TV2.no/live fungerer heilt fint, og der er jo så og sei same teknologi som ligg bak desse to løysingane, vel? Eller? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Jeg også har problemer med å få det til å funke. Det funket før, men ikke nå lenger, og jeg tror grunnen er at jeg har oppgradert til WMP9. Jeg får startet videoen, men buffringen går tregt, og den buffrer 2 ganger før den begynner å spille. Når den begynner å spille er kvaliteten dårlig (ikke det jeg har valgt), og avspillingen klikker etter ca 10 sekunder (bildet fryser). Irriterende, for nrk.no/video var jo genialt. Endret 13. januar 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 bruker denne tjenesten selv, har wmplayer 9 installert, 10mbit nett og har ingen problemer med sendingene. flott kvalitet. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 rart. Det er altså ikke bare min PC jeg har problemer med, men også den bærbare. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Rart. Det er altså ikke bare min PC jeg har problemer med, men også den bærbare. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Men er det nokon som har tips til vidare feilsøking? Noko er jo gale - kluet blir å finne feilen... Kor ligg syndaren, liksom? Lenke til kommentar
Leshrac Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 hmm, jeg jobber med webtv i nrk, aldri hatt noe problem før.. skal undersøke Lenke til kommentar
hemo Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Reinstall av heile dataen løyste problemet! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Argh! Får virkelig alle andre det til å fungere? Jeg nekter å tro at det er jeg som gjør noe feil, når det plutselig ikke fungerer på 3 av PC-ene i huset. Virker som om NRK ikke klarer å streame raskt nok til meg. Hvis jeg velger lav hastighet (768KB eller lavere) fungerer det fint. Hvis jeg velger høyere kvalitet 1024/2048 bufrer den tregt og videoen klikker etter noen sekunder. Det hele virker veldig ustabilt. Utrolig irriterende siden jeg alltid glemmer å se Team Antonsen (dvs jeg glemmer å se på NRK). Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) dette kan være svaret: http://www.nrk.no/informasjon/nyheter_om_nrk/3435142.html har samme problemer for tiden, derfor har jeg brukt noen slemme triks for å få se team antonsen (og da mener jeg ikke fildelingstjenester av noen form), det hakker ikke lenger Endret 28. januar 2004 av heraldo Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Skulle tro det var problemet ja, men det gjelder alle programmer, og det begynte å skje før Team Antonsen ble sendt på TV. Lenke til kommentar
kag Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hva koster denne nett-tv tjenesten til NRK? Jeg kan ikke se at det står noe om det avtale vilkårene, tiltross for at de gjentatte ganger nevner ordene "kjøp" og "abonnement". Noen som vet? Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hva koster denne nett-tv tjenesten til NRK? Jeg kan ikke se at det står noe om det avtale vilkårene, tiltross for at de gjentatte ganger nevner ordene "kjøp" og "abonnement". Noen som vet? Er en "gratis"-tjeneste. Er vel inkludert i lisensavgiften?! Lenke til kommentar
DerKAizeR Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Mener å ha hørt at det koster 100 kr i måneden, men er ikke helt sikker.. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Hm... Har vært registrert der 1/2 år nå, men har aldri mottatt noe fra nrk jeg. Får ikke håpe de har noe med liten skrift på den registreringen TV2 derimot opererer med følgende priser: - Ukekort, 30 kroner- Månedskort, 60 kroner - Årskort, 590 kroner Endret 28. januar 2004 av Amphipod Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Er gratis, men det er nok bare en prøveperiode. Lenke til kommentar
kag Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Ok. Da har jeg registrert meg, og her fungerer alt som det skal. Lenke til kommentar
Herm Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Har samme problemet som trådstarter. Er også bak NAT. Vet ikke om det har noe med saken. Skulle ikke tro det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå